Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua, mulla on aivan ihmeellinen pelko!

Vierailija
28.07.2008 |

Lähdemme käymään Helsingissä parin päivän päästä ja jätämme auton jonnekin, esim. Itäkeskuksen liepeille ja siitä sitten metrolla keskustaan.

Mä pelkään aivan sikana automme puolesta, että siihen murtaudutaan, tai se varastetaan! Ja ei ole uudenkarhea auto edes, vanha kottero, mutta siitä huolimatta olen aivan sairas pelosta tän asian takia.

Auttakaa, missä voin pysäköidä turvallisesti, en kuitenkaan halua maksaa mitään kauheita summia siitä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa, missä voin pysäköidä turvallisesti, en kuitenkaan halua maksaa mitään kauheita summia siitä?

Jos olet noin huolissasi niin maksat, eikä maksamallakaan saa täyttä varmuutta siitä että saat auton ehjänä takaisin.

Vierailija
2/12 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää jonnekin junaradan varressa olevaan 'parempaan' lähiöön, jos se sitten huolettaisi vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko Puotinharju parempi puoli, vai Itis?

ap

Vierailija
4/12 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se nyt on ainakin hyvää aluetta.

Vierailija
5/12 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinne voi muka auton jättää, ei siellä ole parkkipaikkoja, ihan tien laitaan joutuu jättämään?

Vierailija
6/12 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

auto varastettiin helsingissä heidän sielä lomaillessaan. eli ei turha pelko

Vierailija
7/12 |
28.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ajattelisi että jonkun tietyn alueen kadunvieri on erityisen turvallinen!

Vierailija
8/12 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autohan se vaan on, ei sen takia kannata yöuniaan menettää..

Vierailija
9/12 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis poliisiasema.

Oikeasti pelkosi on naurettava. Ei Itä-Helsingissä ole vaarallista. Me on asuttu täällä kymmenen vuotta ja auto on ollut parkkipaikalla koko sen ajan täysin koskematta.

Että mua jaksaa naurattaa ihmisten Itä-Helsinki-pelot. Just sitä porukkaa, joka ei ole koskaan täällä edes käynyt, asumisesta puhumattakaan.

Vierailija
10/12 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti pelkosi on naurettava. Ei Itä-Helsingissä ole vaarallista. Me on asuttu täällä kymmenen vuotta ja auto on ollut parkkipaikalla koko sen ajan täysin koskematta.

Että mua jaksaa naurattaa ihmisten Itä-Helsinki-pelot. Just sitä porukkaa, joka ei ole koskaan täällä edes käynyt, asumisesta puhumattakaan.

Mä olen asunut eri puolilla Helsinkiä, niin idässä kuin keskustassa, eikä mun autoa oo ikinä viety tai rikottu. Ja varsinkin kun ap ois jättämässä sen sinne keskellä päivää.

Vierailija
11/12 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä, joka on ollut töissä Itä-Helsingissä, keskellä päivää. Ja auto varastettiin työpaikan parkkipaikalta kahdesti.

Nykyautoja ei tietenkään niin paljoa enää varasteta, sähköiset estojutut ovat kehittyneet.

Vierailija
12/12 |
29.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pelkoni ei liity mitenkään itä-Helsinkiin!

Ja julkisilla on niin paljon hankalampaa liikkua, ei ole meille vaihtoehto!

Mutta täytyy vain luottaa että auto siellä säilyy, ei voi muuta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän