Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko myöntää että mieheni lihominen on alkanut haitata minua

Vierailija
20.03.2020 |

En haluaisi myöntää tätä mutta kyllä, mieheni lihominen on alkanut häiritä minua. En koskaan ota miehelle puheeksi, pyydän toki mukaan kun itse lähden salille. Miten pääsen tästä yli, en tiennyt olevani näin pinnallinen ennen kuin olen itse tässä tilanteessa. Itse olen samannäköinen kuin suhteen alussa 3v sitten, mutta mies on lihonut yli 20kg. Kasvoista on hävinnyt sellainen tietty "särmä"ja maha pullottaa.

Voiko tässä oikein muuta tehdä kuin yrittää tutkailla itseään? Olin alkuaikoina tyytyväinen siihen, että oma mieheni oli tikissä kun monet kavereista valitti kuinka miestä ei saa koskaan liikkeelle yms. Nyt mä oon se joka valitan et mies vaa istuu sohvalla ja lihoo!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödäänkö teillä siis kaksia eri ruokia? 

Miten sinä et liho mutta mies lihoo? 

Miksi pidät miestä esineenä ja seksiobjektina?

Miten hemmottelet miestäsi?

Teetkö sinä osasi kotitöistä? 

Vierailija
42/54 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas tulee syyllistävää kommenttia. Teen kotityöt kokonaan. Syömme samoja ruokia, mies lisäilee kuitenkin omaan ruokaansa paljon esim juustoja ja tottakai syö enemmän kuin minä. En pidä seksiobjektina. Hemmottelu esim se että teen ruoat, hieron niskaa. Oliko muuta? Läpäisinkö testin?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä liikun, mies ei.

Ap

Vierailija
44/54 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ois kyseessä nainen,  tän palstan naiset kyllä löytäs syyt lihomiseen, ja yksikään syy ei ois liikaa syöminen.

Vierailija
45/54 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jopas tulee syyllistävää kommenttia. Teen kotityöt kokonaan. Syömme samoja ruokia, mies lisäilee kuitenkin omaan ruokaansa paljon esim juustoja ja tottakai syö enemmän kuin minä. En pidä seksiobjektina. Hemmottelu esim se että teen ruoat, hieron niskaa. Oliko muuta? Läpäisinkö testin?

Ap

Juurihan väitit että mies keksii vaikka mitä  kotitöitä, ettei tarvitse liikkua kanssasi.

Mitä muuta se jatkuva tekeminen on kuin liikkumista?

Miten paljon nalkutat miehelle? 

Vierailija
46/54 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"en ole mielestäni pinnallinen"

Kaikki naiset ovat. 

Eivät ole vaan miehet ja miehet niin päin ettå naisen pitää olla tikissä mutta mies saa itse olla mikä tahansa tursoke.

Jos naiset olisivat pinnallisia kuten miehet niin suuri osa miehistå ei pääsisi parisuhteeseen naisen kanssa ollenkaan.

Vierailija
47/54 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juurihan väitit että mies keksii vaikka mitä  kotitöitä, ettei tarvitse liikkua kanssasi.

Mitä muuta se jatkuva tekeminen on kuin liikkumista?

Miten paljon nalkutat miehelle? 

Juurihan sanoin, että mies vetosi kotitöihin. Jos lukisit mun viestit olisit myös nähnyt, et sen jälkeen kun olen itse tehnyt kaikki kotityöt, mies alkoi keksiä muita tekosyitä.

En nalkuta.

Ap

Vierailija
48/54 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän on ilmestynyt paljon katkeria lihavia ihmisiä valittamaan ja pilkkaamaan ap:ta.

Mulla sama homma, tosin ei meillä kyllä rakkaus riitä muutenkaan. Varmaan ero tulee. Ja en halua lannnistaa, mut ei yleensä sellaiset suhteet kestä, et toinen on sohvaperuna ja toinen atleetti.

Kertoohan se arvoistakin jo paljon jos ei viitsi pitää huolta itsestään.

Vierailija
49/54 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minun mieheni on lihonut hirveästi. Anopin mielestå se johtuu siitå ettå MINÄ teen niin hyvää ruokaa. Jännästi minå samaa ruokaa syömällä en ole lihonut itse ja olen ollut välissä kaksi kertaa raskaanakin. Niistå huolimatta pidän yhä edelleen koon 36 vaatteita.

Meidän ero on se ettå minä en mätå joka päivå ruokaa aivan hulluna ja tosiaan aina paksulla juustolla, voilla jne päällystettynä ja minä liikun paljon ja mies ei yhtään. Autolla ajoa ei varmaan liikunnaksi kutsuta.

Mutta kaikkihan on aina naisen syy ja miehellä ei ole mitään vastuuta edes omista läskeistä.

Vierailija
50/54 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ap kun vanhenet ja mies alkaa ilmaista, että valuva naamasi ei oikein näytä kauniilta enää? Itse sanot näyttäväsi samalta kuin suhteen alussa, mutta näetköhän itseäsi niinkuin muut näkee?

Saattaa tulla sinulle yllätyksenä mutta kyllä sen miehenkin kasvot valuu ikääntymisen seurauksena.

Tollo!

Mutta kun miehet ei koskaan näe itseåän. Vaimo se vaan on vanhentunut vaikka totuus on se ettå saman ikäinen mies on aina paljon vanhemman näköinen. Ulkonäkö mätsää jos nainen on 10 vuotta vanhempi.

Vierailija
51/54 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minun mieheni on lihonut hirveästi. Anopin mielestå se johtuu siitå ettå MINÄ teen niin hyvää ruokaa. Jännästi minå samaa ruokaa syömällä en ole lihonut itse ja olen ollut välissä kaksi kertaa raskaanakin. Niistå huolimatta pidän yhä edelleen koon 36 vaatteita.

Meidän ero on se ettå minä en mätå joka päivå ruokaa aivan hulluna ja tosiaan aina paksulla juustolla, voilla jne päällystettynä ja minä liikun paljon ja mies ei yhtään. Autolla ajoa ei varmaan liikunnaksi kutsuta.

Mutta kaikkihan on aina naisen syy ja miehellä ei ole mitään vastuuta edes omista läskeistä.

Joo, mies lihoi mun raskausaikana enemmän kuin minä. Ajattelin et voisi inspiroitua siitä kun pudotan omat raskauskiloni pois. No ne tippui suurin osa imettäessä, kaikki oli lähtenyt 4kk. Ja mies edelleen vaan lihoi ja nytkin lihoo edelleen. :/

Ap

Vierailija
52/54 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi jokin sellainen laji, josta miehesi piti/pitää? Korona toki rajoittaa tällä hetkellä harrastamista. Mutta jos esim. pitää pyöräilystä, siinä on isot lihakset töissä ja kaloreita palaa. Voisit ehdottaa kauppareissua pyöräillen/kävellen hyvällä säällä. Tämä on minun ehdotukseni.

Vierailija
53/54 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun myös. Tuntuu kuitenkin pahalta erota tämän takia kun lapsiakin. Mutta harmittaa aina feikata sängyssä. Se on hirveä taakka kantaa.

Miksi ihmeessä feikkaat sängyssä? Se on pahinta mitä voit tehdä seksielämällenne. Se tuhoaa ennen pitkää molempien seksielämän, koska kohta se alkaa suorastaan kuvottamaan sinua, etkä pysty harrastamaan sitä enää lainkaan. Parannusta siihen ei voi tulla, mikäli toinen kuvittelee kaiken olevan hyvin.

Vierailija
54/54 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen sun miehes unenlaatu ja rytmi on? Täälä on moni juuri maininnut stressin ja mielialan, mietin vaan että olisiko näissä jotain hajua. Onko miehesi ollut alakuloinen tai muuten masentuneen oloinen? Jos mainitset kuitenkin hänelle asiasta, mainitse se sellaisella tavalla, kuin itse haluaisit kuulla jos olisit siinä tilanteessa.

Mitä ajattelet et unesta kysyminen voisi auttaa tai mihin voisi johtaa? Kyllähän tollasista arjessa tulee juteltua ja on kehunut et nukkuu nyt paremmin kuin ennen. Ennen nukkui 5-6 tuntia kun treenasi, nyt nukkuu varmaan 6-7 tuntia. joku burnout vois myös olla koska ennen oli niin tehokas ja jakso tehä kaikkea ja nyt on eri meininki. Jos on palanut loppuun. Eihän sellaisesta kyllä pian toivuta.

Ja joku kysyi onko aina ollut tikissä, niin käsittääkseni kyllä. Tulee myös urheilullisesta perheestä, pelannut jääkiekkoakin nuorempana ja veljensä pelaa joukkueessa edelleen. Miestä ei vaan liikunta tunnu kiinnostavan enää ollenkaan joten siksi salistakin puhuin. Eri asia jos kyseessä olisi ollut mies joka ei koskaan ole edes liikkunut.

Ap

Kysyin vaan, koska vähäinen uni auttaa lihomisessa. En osaa sanoa juuta tai jaata, mutta tua burnout on ihan mahdollinen syy. Mainitsit myös, että miehesi lisäilee juustoja annoksiinsa, joka on vähän huono juttu, koaka juustohan liiallisessa määrässä ja usein syöntynä lihottaa helposti. Itse en osaa sanoa asiast enempää, joten toivon että joku viisampi keksii mikä saattaisi olla ongelma. Toivon että löydät syyn ja asiat paranee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan