Kuinka vanhat vaatteet sulla on nyt päällä?
Mulla Villasukat (äitin tekemät) 5v., housut 8v., toppi 1v. ja neuletakki 2v. Rintsikat 2v. ja alushousut varmaan 3v.
Kommentit (79)
Eri ikäsiä farkut noin 15 vuotta villapaita 22 vuotta villapaidan alla oleva t-paita noin viisi vutta alushousut hmm olisiko noin viisi vuotta pitkät kalsarit vajaa kymmenen vuotta ja sukat vajaan kuukauden vanhat.
Päällysvaatteet ehkä 3 vuotta vanhat, alusvaatteet 1 kk, sukat aivan ikivanhat. Yleensä käytän nailoneita, siksi perussukat kestää ikuisuuden.
Yli 10v T-paita.
Alle 10v collegehousut
Alle 10v sukat.
Kotona ei paikkoja haudota alusvaatteissa. Maistuvat mansikalta viellä illallakin kun saavat tuulettua kaiken päivää.
Hihaton paita n. 7 vuotta
Housut n. 7 vuotta
Pikkarit ehkä 4 vuotta
Sukat ehkä 4 vuotta
Neule 1 vuoden vanha
Kengät noin 3 vuotta
Bokserit, ehkä 5 vuotta
Sortsit, ehkä 10 vuotta
Hihaton paita (reikäinen), yli 5 vuotta
Housut ainakin 5 vuotta vanhat, t-paita noin 3-4 vuotta vanha, sukat ja alkushousut noin puoli vuotta vanhat.
Ainakin 10 vuotta vanha vaatekerta nyt päällä. Ostan kestäviä vaatteita.
Alusvaatteet on useamman vuoden vanhat, paita, housut ja sukat varmaan alle vuoden vanhat.
Mulla on sopivasti just tänään ekaa kertaa päällä tänä kesänä Temusta ostettu mekko :)
Rintsikat kyllä jo pari vuotta vanhat ja oikein erikoisliikkeestä Suomessa, ja pikkarit alle vuosi sitten ostettu.
Sekalainen kokoelma, vanhin vaateosa on intin paita -99, mutta valmistuspäivä voi olla kymmenen+ vuotta aiemmin.
Melko vanhoja vaatteita ihmiset käyttää ja se on hyvä juttu. Itsellänikin käytössä yli kymmrnen v. vanhoja vaatteita. En pidä shoppailusta. Ostan kestäviä vaatteita.
Heräilen vielä joten päällä vain 10v sitten saadut villasukat, 6 v sitten ostetut alushousut ja 4 v sitten käytettynä ostettu musta viskoosimekko, jota käytän vain kotona.
Hieman yllättävää että noin vanhoja vaatteita käytössä. Tuskin nuoret ihmiset käyttää noin vanhoja. On mullakin joitain takkeja ja puseroita jotka ovat olleet vuosikaudet käytössä.
Olen mökillä. Päällä Indiskasta n. 5 vuotta sitten ostettu puuvillatrikoinen mekko, siis vanha, mutta päällä ollut vain muutaman kerran. Löysin sen täältä mökin kaapista. Jalassa pienet valkoiset nilkkasukat, viime keväänä ostettu ja rintsikka ja pikkarisetti on viime vuodelta.
Taitavat olla, siis päällysvaatteet, 1990-luvulta.