Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako tuo valtion tukipaketti esim.että petsonal trainerit, konsultit ym.yritttäjät saavat nyt valtiolta työttömyyskorvauksen?

Vierailija
20.03.2020 |

Ne, joilla työt eli asiakkaat ovat loppuneet ja miten se todistetaan Kelalle? Hirveä rumba siitä ainakin tulee!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka toimivat yrittäjinä. Käsittääkseni kaikki yrittäjät, jotka eivät voi harjoittaa liiketoimintaansa. Koskee varmasti lähinnä toiminimiyrittäjiä ja Oy-yrittäjiä, joilla ei ole työntekijöitä. Mun tulkinta.

Vierailija
2/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksei Oy-yrittäjiä, joiden yrityksillä ei ole mitään liiketoimintaa yrityksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä nyt perustamaan sitä toiminimeä!

Vierailija
4/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rumbaa ja tottakai tulee paperityötä, mutta jos se takaa toimeentulon, niin ihan hyvä asia silti.

Vierailija
5/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä nyt perustamaan sitä toiminimeä!

Minä ainakin perustan toiminimen jos muut rahat uhkaa loppua.

Vierailija
6/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti yrittäjillä on hyvästi säästöjä, koska nyt niitä tarvitaan!! Kela tulee hukkumaan kymmeniintuhansiin työttömyyshskemuksiin, joten käsittelyt venyvät kuukausiin!

Vierailija
7/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata nyt perustaa mitään. Tuki Lasketaan yrittäjän aiemmin maksamien YEL-maksujen mukaan. Muuten ei tule penniäkään.

Vierailija
8/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi heille ei kelpaa toimeentulotuki. Yrittäjillä on alemmat verot sen takia että kantavat itse työttmyysturvansa

Vierailija
9/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi heille ei kelpaa toimeentulotuki. Yrittäjillä on alemmat verot sen takia että kantavat itse työttmyysturvansa

Yrittäjien verotus on todella korkea verrattuna palkansajaan.

Vierailija
10/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä pitää jokaisen kysyä erikseen, kun voisi ottaa asioista vain selvää?

https://www.yrittajat.fi/yrittajan-abc/yrittajan-sosiaaliturva/yrittaja…;

Olen linkittänyt tämän tunnin sisällä jo kahteen ketjuun ja nyt on kolmas kerta. Sieltä sopii lukea, miten "helppoa" yrittäjän on saada toimeentulotukea.  

Vierailija
11/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata nyt perustaa mitään. Tuki Lasketaan yrittäjän aiemmin maksamien YEL-maksujen mukaan. Muuten ei tule penniäkään.

Minusta joku noista sanoi tiedotustilanteessa, että tulojen mukaan.

Vierailija
12/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIstä tukipaketista nyt puhutaan? Ai siitä, missä yrittäjälle annetaan muutama viikko lisää maksuaikaa verojen tilitykseen? Sillähän tosiaan yrittäjä nouseekin nollatuloista normaalitulokseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi