Tarkoittaako tuo valtion tukipaketti esim.että petsonal trainerit, konsultit ym.yritttäjät saavat nyt valtiolta työttömyyskorvauksen?
Ne, joilla työt eli asiakkaat ovat loppuneet ja miten se todistetaan Kelalle? Hirveä rumba siitä ainakin tulee!
Kommentit (12)
Ja miksei Oy-yrittäjiä, joiden yrityksillä ei ole mitään liiketoimintaa yrityksessä.
Äkkiä nyt perustamaan sitä toiminimeä!
On rumbaa ja tottakai tulee paperityötä, mutta jos se takaa toimeentulon, niin ihan hyvä asia silti.
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä nyt perustamaan sitä toiminimeä!
Minä ainakin perustan toiminimen jos muut rahat uhkaa loppua.
Toivottavasti yrittäjillä on hyvästi säästöjä, koska nyt niitä tarvitaan!! Kela tulee hukkumaan kymmeniintuhansiin työttömyyshskemuksiin, joten käsittelyt venyvät kuukausiin!
Ei kannata nyt perustaa mitään. Tuki Lasketaan yrittäjän aiemmin maksamien YEL-maksujen mukaan. Muuten ei tule penniäkään.
MIksi heille ei kelpaa toimeentulotuki. Yrittäjillä on alemmat verot sen takia että kantavat itse työttmyysturvansa
Vierailija kirjoitti:
MIksi heille ei kelpaa toimeentulotuki. Yrittäjillä on alemmat verot sen takia että kantavat itse työttmyysturvansa
Yrittäjien verotus on todella korkea verrattuna palkansajaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä pitää jokaisen kysyä erikseen, kun voisi ottaa asioista vain selvää?
https://www.yrittajat.fi/yrittajan-abc/yrittajan-sosiaaliturva/yrittaja…;
Olen linkittänyt tämän tunnin sisällä jo kahteen ketjuun ja nyt on kolmas kerta. Sieltä sopii lukea, miten "helppoa" yrittäjän on saada toimeentulotukea.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata nyt perustaa mitään. Tuki Lasketaan yrittäjän aiemmin maksamien YEL-maksujen mukaan. Muuten ei tule penniäkään.
Minusta joku noista sanoi tiedotustilanteessa, että tulojen mukaan.
MIstä tukipaketista nyt puhutaan? Ai siitä, missä yrittäjälle annetaan muutama viikko lisää maksuaikaa verojen tilitykseen? Sillähän tosiaan yrittäjä nouseekin nollatuloista normaalitulokseen.
Ne, jotka toimivat yrittäjinä. Käsittääkseni kaikki yrittäjät, jotka eivät voi harjoittaa liiketoimintaansa. Koskee varmasti lähinnä toiminimiyrittäjiä ja Oy-yrittäjiä, joilla ei ole työntekijöitä. Mun tulkinta.