Voisittekko seurustella 38v miehen kanssa, joka ei juurikaan tapaa 6v lastaan? vaikka lapsi asuu lahella, tapaa ehka kerran pari vuodessa. Aiti ei mitenkaan esta tapaamisia, asia
Kommentit (23)
lastaan. Huh, miksi aikuisia miehiä pitää aina holhota ja kieltää heidän oma vsatuunsa?
Mikä mies se sellainen on?
Oman lapseni isä ei myöskään halunnut tavata lastaan. Ja nykyisin en enää haluakaan hänen sotkeutuvan elämäämme. Hän myöhästyi tästä junasta jo liikaa. Me jatkamme matkaamme ilman häntä.
Tunnen peräti 3 tällaista tyyppiä, osa sukulaisia ja jokaisessa on jotain pahasti vialla. Itsekeskeisiä narsisteja ja juoppoja/hyvin kylmiä ihmisiä, joilla on aina jotain taka-ajatuksia.
Sen sijaan myös sukulaisenani on yksi mies, joka on erittäin työteliäs ja rehellinen, kunnollinen, mutta vainoharhainen ex ei antanut tavata lasta, koska liikaa lehtiä lukeneena pelkäsi isän sieppaavan lapsen Turkkiin. Mikä luulo oli täysin perusteeton, koska mies on hyvin kiltti ja järkevä ihminen. Lapsi on nyt 16-v ja ottanut itse yhteyttä isäänsä, mistä isä on äärimmäisen iloinen ja yrittää kovasti solmia suhdetta lapseensa. Mutta suree sitä, että ei saanut olla lapsen lapsuudessa mukana.
Jokainen normaalitunteilla varustettu etävanhempi pitää yhteyttä lapsiinsa. Tai muuten on ihmisessä jotain kylmää kuin kalassa.
Eli en voisi seurustella miehen kanssa joka ei kanna vastuutaan isänä. Ja tuskin tuo olisi edes tunne-elämältään järin kaksinen jos ei ymmärrä asiaa lapsen näkökulmasta.
En voisi tosiaan seurustella miehen kanssa jota en voisi arvostaa tippaakaan.
alkaa armoton nalkutus joka asiasta.. Sellanen karkottaa miehen kuin miehen! Rohkasulla tarkotin sitä, et nainenkin unohtaisi ne vihan tunteensa ja yrittäisi olla yhteisellä asialla tässä lapsen tapaamisessa.
Jos isä ei halua lastaan tavata niin asia on ihan eri, ei sillon ole naisen velvollisuus asiaa yrittää hoitaa!
Mutta monesti syy voi olla myös naisessa..
T:20
Meillä ei isä tapaa lapsiaan ollenkaan enää nykyään, ja on myöntänyt ettei pahemmin välitä lapsista, eikä halua lapsia elämäänsä. Siksi ei tapaa. Mutta ei hänellä ole aikoihin ollukkaan naisystävää juuri tuosta syystä. kuka nainen arvostaa miestä joka hylkää omat lapsensa?
Tyttäreni isä on myös vähän samanlainen. Saisi tavata lasta vapaasti, mutta tapaa ehkä parin kuukauden välein. On valitettavasti etääntynyt lapsesta.
Ainoa syy minkä keksin on että minun ja hänen välit ovat selvittämättä ja hän tuntee syyllisyyttä siitä miten kohteli minua ja lastamme.
Voi olla myös ihan välinpitämättömyyttäkin.
Saattaahan olla, että isyydestä ei mies ole edes varma tai äiti kuitenkin on tehnyt jotain, mikä estää tapaamisia tms. Asioilla on aina kaksi puolta.
ulkopuolisen on aika vaikea sanoa mitään kovin suurta kommenttia. Itse tykkään kyllä lapsirakkaista miehistä.
Mutta kun muuta tietoa ei ole niin sanoisin että en seurustelisi. Minulle on miehen lapsirakkaus tärkeää, vaikka en enää lisää lapsia toivokaan, niin haluan silti että mies suhtautuu hyvin minun jo olemassa oleviin lapsiini.
Mulla onkin sellainen mies, muu ei kelpaisi.
En todellakaan seurustelisi!!!!!!!
Oksettava kaikin puolin, rankaisee viatonta lasta omista virheistään.
Jos oikeasti on noin, ettei tapaa vaikka mitään " estettä" ei ole, niin en seurustelisi.
Suomen kulttuuriministeri meni naimisiin nilkin kanssa, joka ei ota vastuuta tekemisistään. Se se vasta on käsittämätöntä! Vai voisitteko mennä naimisiin miehen kanssa, jolle on juuri toinen nainen synnyttänyt lapsen!?!
Jos lapsi asuu lähellä ja äiti ei estele, niin herrantähden miksi mies ei tapaile omaa lastaansa viikoittain. Eikö hänelle oma lapsi ole tärkeä?!
jolla kans oli 6v poika. Olivat eronneet kun lapsi oli ihan pieni, eikä mies ollu tavannu poikaansa kertaakaan useaan vuoteen.
Äitini rohkaisi miestä ottamaan pojan viikonlopuks ja alkoikin sitten käymään säännöllisesti.
Nyt äitini ja tämä mies ovat jo eronneet, mutta poika viettää edelleen joka toinen viikonloppu isänsä luona!
Pointtini on se, että isä helposti vieraantuu lapsestaan jos tapaamisiin ei rohkaista! Miehellä ei ehkä riitä " rohkeus" ottaa exäänsä yhteyttä, varsinki jos ero on ollu riitaisa..