Koronaennustuksia! Ensi talvena vauvabuumi? Avioerot lähtee pian nousuun?
Mitäs luulette, että tapahtuu, kun ihmiset kököttää kaikki päivät kotona?
Kommentit (66)
Minä ainakin olen harkinnut eroa. Voi helvetti kun osaa olla oma kumppani sietämätön.
Vauvabuumiin en usko. Avioeroihin kyllä.
Erot todennäköisempiä kun 24/7 ollaan yhdessä :D
Etätöistä ja -opiskelusta tulee uusi normaali, ihmisten elämäntyyli rauhoittuu
Ihan hullua olisi hankkiutua raskaaksi, odottajat on riskiryhmää koronaviruksen suhteen!
Terveydenhuollon tila tulevina kuukausina on muutenkin täysi arvoitus.
Sääliksi käy niitä jotka on jo raskaana.
Väkivalta ja mielenterveysongelmat lisääntyvät räjähdysmäisesti, samoin ylipainoisten määrä. Turhaantuminen ja toivottomuus synnyttää vaarallisia ihmisiä. Mutta vauvoja he eivät ole.
Syntyvyydessä tulee todella iso lasku. Ihmiset on lomautettuna ja yt:t käynnissä. Tulevaisuus on epävarma. Nyt ei tee lapsia kyllä kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hullua olisi hankkiutua raskaaksi, odottajat on riskiryhmää koronaviruksen suhteen!
Terveydenhuollon tila tulevina kuukausina on muutenkin täysi arvoitus.Sääliksi käy niitä jotka on jo raskaana.
Eikä ole riskiryhmää!
En uskaltaisi hankkiutua nyt raskaaksi. Suomen talous tulee olemaan todella epävakaalla pohjalla, työpaikat on kiven alla ja ihmiset lomautettuna. Terveydenhuolto on aivan sekaisin, kohta varmaan synnytetäänkin kotona kun kätilöt pitää saada synnäriltä irti sairaanhoitajien hommiin. Anelääkäritkään tuskin kerkeävät synnyttäjille lääkkeitä antamaan kun teholla on hommaa.
Tulevaisuudesta ei tällä hetkellä tiedä kukaan. Kauan tämä kestää? Mitä tämän jälkeen tapahtuu? Ei kiitos!!
Vierailija kirjoitti:
Väkivalta ja mielenterveysongelmat lisääntyvät räjähdysmäisesti, samoin ylipainoisten määrä. Turhaantuminen ja toivottomuus synnyttää vaarallisia ihmisiä. Mutta vauvoja he eivät ole.
Toisaalta ihmiset eivät notku baareissa juomassa, vaan ulkoilevat perheensä kanssa.
Ihmiset eivät tosiaan tee lisää lapsia, kun huomaavat nyt etäkoulujen myötä, etteivät kestä edes nykyisiään.
Erot tulevat lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta ihmiset eivät notku baareissa juomassa, vaan ulkoilevat perheensä kanssa.
Työnsä menettäneet vetävät kalsarikännejä kotona ja vetävät puolisoa pataan. Tai lähtevät ulos etsimään ongelmia. Parissa viikossa tämä maa on ruutitynnyri.
Erojen määrä RÄJÄHTÄÄ kasvuun. Nuoli ylös jos olet hermostunut puolisoosi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveydenhuollon tila tulevina kuukausina on muutenkin täysi arvoitus.Sääliksi käy niitä jotka on jo raskaana.
Eikä ole riskiryhmää!
Todellakin on mutta THL valehtelee että ei olisi.
Tutkikaas asiaa tarkemmin ulkomaalaisten virologien/epidemiologien julkaisuista. Myös koronapappa (lääkäri) John Campbell oli tehnyt videon koronasta ja raskaudesta.
Olisi hyvä olla ERITTÄIN huolissaan jos raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vauvabuumiin en usko. Eroja tulee satavarmasti.
Ai, sen vuoksi että vanhemmat eivät kestä kotona olevia lapsiaan?
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin moni pistää raskauden yrittämisen jäihin.
Meiän piti pistää. En ota korona riskiä rasksusaikaan saati sikiölle.
Vierailija kirjoitti:
Pölvästein kansanosa lisääntyy aina. Jossain Kontulassa laitetaan nytkin seuraavaa yhteiskunnan elättiä alulle.
Näin on ennen wanhaan ollut, mutta ei ehkä enää. Suomen romahtanut syntyvyys on ollut mediassa paljon esillä ja nimenomaan se heikompi kansanosa on vähentänyt lisääntymistä. Yksi suurimpia syitä lienee juuri epävarmuus tulevasta ja huoli toimeentulosta.
Aika näyttää miten käy. Itse veikkaan että syntyvyys laskee entisestään.
Luulen monet ei pysty taloudellisista syistä eroamaan.
Itse Mietin toisen lapsen hankkimista koska seuraavat vuodet anyways aikamoista kökkimistö ja en varsinaisesti tee mitään uraa.
Veikkaan kyllä molempia koska nyt on ihmisillä tylsää ja paneskelemalla kuluu ainakin muutama minuutti. Ja siitä seuraa vauvoja, josta saa nyt ainakin jotain tukea jos työkin menee alta. Mutta samalla todella moni, joka on jaksanut rinnalla olevaa urpoa osan päivää ymmärtää, että elämä on lyhyt ja tämä 24/7 saman naaman ja typerien juttujen kuuntelu riittää. Aivan varmasti tulee eroja. Lisäksi uskon että moni tulee vaihtamaan alaa (osa tietenkin laman seurauksena mutta myös) koska alkaa pohtia haluaako edes tehdä sitä mitä nyt räpeltää.
Ei tule vauvoja, koska mut ja mun miesystävä suljetaan eri maakuntiin eikä voida enää nähdä toisiamme.
Ennemminkin moni pistää raskauden yrittämisen jäihin.