Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Mike Beetsin näköinen mies, onko mahdollista saada naista? Siis kultakuumeesta sen Tonyn poika.

Vierailija
20.03.2020 |

Vai jäänkö ikisinkuksi?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäät yksin.

Vierailija
2/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Down

Vierailija
4/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku sanoa?

Vierailija
5/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sitä oletko yhtä fiksu ja varakas? Kyseinen herra opiskelee yliopistossa.

Vierailija
6/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu sitä oletko yhtä fiksu ja varakas? Kyseinen herra opiskelee yliopistossa.

Sori se fiksu olikin Kevin. You're doomed.

Vierailija
7/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä hyvässä ammatissa ja rahaa on mutta luulen että ulkonäkö haittaa silti. Ap

Vierailija
8/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä hyvässä ammatissa ja rahaa on mutta luulen että ulkonäkö haittaa silti. Ap

Nythän ne on kuulemma Tallinnasta alkaneet ottamaan yhteyksiä Suomen päähän. Eihän rajoitukset estä netissä kirjoittelua joten laita vaan sinäkin rohkeasti signaalia sinne suuntaan joko Tinderissä tai date24.ee:n kautta. Eiköhän joku virotar nappaa parempaan talteen :D

Vierailija
9/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai virolaiselle kelpaa kaljuuntuva ylipainoinen ?

Vierailija
10/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai virolaiselle kelpaa kaljuuntuva ylipainoinen ?

Olen useinkin nähnyt miten vironvenäläinen nainen seurustelee tuollaisen miehen kanssa tosin ne onkin usein venäläisiä miehiä. Mies jolla on rahaa menee heittämällä ohi

Vierailija
11/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Mun serkut on just tuollaisia kaljuuntuvia löysiä pottunokkia ja joka jätkällä on muija. Lasket vaan rimaa riittävän alas ja haet itsesi kaltaista naista. Sitä voi vaatia toisilta ,mitä itsellä on tarjota.

Vierailija
12/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Mun serkut on just tuollaisia kaljuuntuvia löysiä pottunokkia ja joka jätkällä on muija. Lasket vaan rimaa riittävän alas ja haet itsesi kaltaista naista. Sitä voi vaatia toisilta ,mitä itsellä on tarjota.

Kukaan ei halua olla se johon ollaan tyydytty. Ainakin naisena jään mielummin yksin kuin otan jotain kitkerää tyytyjää.

Vierailija
14/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyinkin että voiko saada naista? En mitään kaunotarta hakemassa ollut kun en itsekään mikään komistus ole. Ap

Vierailija
15/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua olla se johon ollaan tyydytty. Ainakin naisena jään mielummin yksin kuin otan jotain kitkerää tyytyjää.

Eihän sitä sille saaliille kannata kertoa. Kyllä monet naisetkin on valmiita tyytymään. Jos ei kummallakaan mitään erityisempiä avuja ole niin ottaa sen minkä saa.

Vierailija
16/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyinkin että voiko saada naista? En mitään kaunotarta hakemassa ollut kun en itsekään mikään komistus ole. Ap

Voit ja et voi. Sillä toisella saattaa olla yhtälailla kriteerejä tulevan kumppanin suhteen eli hyvällä tuurilla löydät jonkun tai sitten joudut odottamaan.

Vierailija
17/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken lisäksi minulla on pienehkö penis. Vieläkö raha auttaa? Ap

Vierailija
18/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä sille saaliille kannata kertoa. Kyllä monet naisetkin on valmiita tyytymään. Jos ei kummallakaan mitään erityisempiä avuja ole niin ottaa sen minkä saa.

Hahaa! Mä oon heti nähnyt kammarin puolella mikä on homman nimi ja viskannut ulos. Miehet varsinkin ovat onnettomia valehtelemaan sillä heidän elin kertoo todelliset tuntemukset.

Vierailija
19/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken lisäksi minulla on pienehkö penis. Vieläkö raha auttaa? Ap

Hyvänen aika sentään! Tuolla on naisia joita ei kiinnosta seksi tai isomelaiset miehet. Get a grip!

Vierailija
20/43 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi