Olen Mike Beetsin näköinen mies, onko mahdollista saada naista? Siis kultakuumeesta sen Tonyn poika.
Kommentit (43)
Ootko yhtä läski? Kannattaa laihduttaa niin tilanne paranee huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Kysyinkin että voiko saada naista? En mitään kaunotarta hakemassa ollut kun en itsekään mikään komistus ole. Ap
Toki. Tavallisen pottunokkaisen persjalkaisen muijan.
Olen ehkä hieman isovatsaisempi vielä kuin tämä Mike. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi poika alfa ja nuorempi lupsakka luonne. Parker nyt kyllä silmiä hivele ja vaikea luonne ja vain saman uskontokunnan väki pysynyt lähinnä töissä.
Minun mielestäni Parker on liian ruipelo ja tosiaan hankala luonne. Enemmän tykkään siitä Rick Nessistä vaikka onkin vähän pullero.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vitussa olet päästänyt itsesi sellaiseen jamaan, kertoo pään sisäisistä ongelmista. Aloita laihdutus jo tänään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oman hyvinvointisi ja terveyden takia kannattaisi hieman ryhdistäytyä ja ryhtyä kuntoilemaan. Samalla tietty ulkonäkökin tulisi vetävämmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi poika alfa ja nuorempi lupsakka luonne. Parker nyt kyllä silmiä hivele ja vaikea luonne ja vain saman uskontokunnan väki pysynyt lähinnä töissä.
Minun mielestäni Parker on liian ruipelo ja tosiaan hankala luonne. Enemmän tykkään siitä Rick Nessistä vaikka onkin vähän pullero.
Rick Ness näyttää päihdeongelmaiselta. Huvittavaa, miten isänsä näyttää kasvoista melkein nuoremmalta kuin poikansa. Parker on äkäinen ja helposti suuttuva kyllä, mutta selvästi vuosien aikana kasvanut henkisesti. Mitä uskontokuntaa hän edustaa?
Rick Ness näyttää kylläkin vaimonhakkaajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rick Ness näyttää päihdeongelmaiselta. Huvittavaa, miten isänsä näyttää kasvoista melkein nuoremmalta kuin poikansa. Parker on äkäinen ja helposti suuttuva kyllä, mutta selvästi vuosien aikana kasvanut henkisesti. Mitä uskontokuntaa hän edustaa?
Ei kyllä mun mielestä ole tullut ilmi. Se on se Hoffman crew joka rukoilee joka käänteessä?
Paniko Rick sitä Parkerin taannoista golddiggervosua, joka pyöri pari vuotta kuvioissa? Katkesivatko välit siksi?
Vierailija kirjoitti:
Paniko Rick sitä Parkerin taannoista golddiggervosua, joka pyöri pari vuotta kuvioissa? Katkesivatko välit siksi?
Enpä usko. Eihän niiltä välit katkenneet. Ainakin ne oli siellä Guyanan viidakoissa ihan sovussa. Hoffman crew lopetti ja Rick Ness ryhtyi kaivamaan omaan lukuunsa ja tuli niiden tilalle sarjaan.
Minulla on huonot elintavat jonka takia päässyt ylipainoa kertymään. Ap
Moni tuon näköinen on saanut ison itseluottamuksen vuosikymmeniksi piiloutumalla täysparran taakse ja ilmeisesti onnistuvat naisiakin hämäämään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on huonot elintavat jonka takia päässyt ylipainoa kertymään. Ap
Sittenpä tiedät, mitä pitää tehdä.
Hoffmanit oli hyvää pelleviihdettä sarjassa. Dakotaboysien whitewater-operaatio on ihan mielenkiintoinen myös.
Miksi moni tämän näköinen kaljuuntuva tyyppi ei aja hiuksia sivuilta pois. Kamalaa kun sivutukka rehoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Hoffmanit oli hyvää pelleviihdettä sarjassa. Dakotaboysien whitewater-operaatio on ihan mielenkiintoinen myös.
Tiesittekö muuten, että Todd Hoffmann laulaa. Ytssä muutamia covereita. Simple man, Sound of silence etc.