Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hamstraaja, pelkäätkö ilman jääneiden kostoa?

Vierailija
20.03.2020 |

Tällaisissa oloissa naapureilta ei jää huomaamatta, kun joku kantaa kassikaupalla ruokaa ja paaleittain vessapaperia kotiinsa. Oletteko te itsekkäät hamstraajat lainkaan miettineet mitä teille tapahtuu, kun yhä suurempi osa kansasta huomaa jääneensä ilman? Miten olette varautuneet tulevaan kostoon?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannoin vessapaperit puoleksi vuodeksi jo pari viikkoa sitten, samoin shampoot, hammastahnat, dödöt niinkuin olen tehnyt koko aikuisikäni, v...tutti teininä kun lapsuuden kodista oli aina joku perustarvike loppu, kun vessapaperia ostettiin rulla kerrallaan. Ruokaa myös riittää pakastimessa, niinkuin aina.

Kun kauppaan on 10km ei jokaista omenaa viitsi erikseen hakea.

Syksymmällä taas 'hamstraamaan'

Vierailija
2/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aina suuret ostokset, joten pikkuhiljaa tapahtunutta varautumistani ei kyllä ole helppo huomata. Mikäli naapuri haluaa ostaa vessa-tai talouspaperia tai pesuaineita , voin ilomielin myydä, sillä sattumalla aika iso lasti joukkueen hyväksi myytävää on meidän autotallilla. Kivoille voin myydä myös itse purkitettua ahventa ja umpioitua lihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tukusta lavallisen vessapaperia. Jättivät pirut sen autotalliin eteen ajoluiskalle kun en ollut kotona. Tietysti kaikki naapurit näkivät sen, perkule. Nyt istun katolla 24/7 haulikon kanssa, sieltä näkyy 360º panoraama. Kun vaan joku pitkäkyntinen naapuri näyttää naamaansa, niin suolapaukun ruuti palaa. Kele.

Vierailija
4/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla iski juuri kunnon ripulit kun loppui kaupoista sekä wc-paperit että käsisaippuat. :D Olisi kyllä ollut kostoa kerrakseen asioida normaalisti kaupoissa vesipestyillä paskasormilla mutta olin sivistynyt ja pidin hanskoja.

Mutta miettikääs hamstraajat tätäkin puolta asiasta.

Vierailija
5/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinkin tänään tehdä varastostani inventaarion. Olen tammikuusta asti ostanut yleensä kerran viikossa kaupassa käydessäni (ei se niin ihanaa ole, että ennenkään olisi huvin vuoksi kaupoissa oleskellut) ostanut vähän ylimääräistä, esim. 2 kahvipakettia kerralla.  En tullut tyhjentäneeksi hyllyjä.

Nytpä sitten on vähemmän viime hetken hamstraajia kaupoissa, miettikää mikä tilanne olisi, jos osa ei olisi varautunut ajoissa. Ilmitappeluhan siellä marketissa olisi.

Ruoka ei lopu kaupoista, sitä tuotetaan koko ajan lisää. Kaikkea ei ole joka kaupassa koko ajan, mutta joskus on vain tyydyttävä siihen mitä on.

Vierailija
6/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kaupassa kyllä ihan kaikkea, vessapaperista kuivahiivaan. Ei tarvitse ilman jäädä.

Vierailija
7/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaupat ovat jo täynnä sitä tavaraa mitä ihmiset hamstrasivat.

Vierailija
8/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla iski juuri kunnon ripulit kun loppui kaupoista sekä wc-paperit että käsisaippuat. :D Olisi kyllä ollut kostoa kerrakseen asioida normaalisti kaupoissa vesipestyillä paskasormilla mutta olin sivistynyt ja pidin hanskoja.

No ei ne hamstraajat enää siellä kaupoissa ole, olisi kostosi osunut väärään väestöön.

Vierailija
9/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne hamstraajat enää siellä kaupoissa ole, olisi kostosi osunut väärään väestöön.

Himohamstraaja ei lopeta hamstraamista ennen kuin kaupoista on kaikki loppu!

Vierailija
10/10 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina vessapaperia hyvä varasto. Samoin ruokaa. Jos joku naapuri kyyläisi, ei huomaisi mitään erikoista. Ihan normaalimäärät olen nyt ostanut, jotta varastot pysyy täynnä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän