Voiko oikeasti pitää paikkaansa että Italiassa koronaan kuolleita on 10 000. Kuulostaa aikamoiselta luvulta?
Uskotteko tämän ja samaan aikaan yksikään suomalainen ei ole kuollut. Onkohan koronassa eri muotoja, toiset tappaa ja toiset vaan sairastuttavat mutta siihen ei kuole?
Kommentit (19)
Kuulostaa liian kovalta luvulta. Tuossa :
Olen verrannut tuota taulukkoa muihin esitettyihin ja vastaa niitä.
Kulttuuri ero. Suomessa on henkilökohtainen tila isompi. Ei poski suukkoja. Vanhemmat ihmiset asuvat omissa asunnoissa. Ei perheyhteisöä. Isovanhemmat hoitavat lapsenlapsia. Suomessa on päiväkoti. Ihmisiä pyydettiin pysymään kotona, niin iso joukko lähti vanhempiensa tykö ”maalle”.
Paljon huonoja valintoja ja erilainen kulttuuriympäristö.
Olen ap, luin vähän väärin. Siis maailmassa kuolleita yhteensä 10 000.
Miksi pitää esittää valheellista tietoa? Koko maailmassa on kuollut 10 000 ihmistä, ei Italiassa. Miksi levität vääriä väitteitä ap?
Italiassa kuolleita noin 3000
Maailmassa 9000
https://experience.arcgis.com/experience/685d0ace521648f8a5beeeee1b9125…
Aloitus ilmiannettu viranomaisille!
Muutama ehti jo ennen minua, mutta kerta kiellon päälle: *koko maailmassa* on yhteensä 10,000 koronaan kuollutta.
Tässä vielä toinen livesaitti jota itse olen seurannut: https://www.worldometers.info/coronavirus/
Mutta Italiassa on ihan varmasti enemmän kuolleita, osa kuolee kotiin. Kuten sen näyttelijän sisko.
Ei siellä ehdit edes haudata kaikkia kuolleita, mistään ruumiinavauksista ei kannata unelmoidakaan.
Tilanne on siellä todella huono!
Kiinahan feikkasi kuolleet räikeästi. Niitä kuormattiin autoilla Italian tyyliin, mutta tyyliin kymmenen kuollutta päivässä.
Järkyttävää. Suomessa siis salattu tämäkin :( Kiitos ap ettää pidät meidä ajantasalla
Italiassa on 5 päivän päästä enemmän sairastuneita, kuin Kiinassa oli. Tai oikeastaan jo on, koska tartunnan saamisesta menee useampi päivä oireiden alkamiseen ja kotonaan kuolleita ei testata. Ihmisten on vaikea ymmärtää näitä eksponentiaalisia systeemejä.
Ei italiassa ole 10 000 kuollutta, vaan koko maailmassa
Vierailija kirjoitti:
Mutta Italiassa on ihan varmasti enemmän kuolleita, osa kuolee kotiin. Kuten sen näyttelijän sisko.
Ei siellä ehdit edes haudata kaikkia kuolleita, mistään ruumiinavauksista ei kannata unelmoidakaan.
Oli muuten omituista että aikuiset ihmiset asuvat vanhempiensa luona. Toinen vielä ilmeisen hyvätuloinen, jos oli tunnettu julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten omituista että aikuiset ihmiset asuvat vanhempiensa luona. Toinen vielä ilmeisen hyvätuloinen, jos oli tunnettu julkkis.
Itse muutin kotoa pois heti 18-vuotiaana, kun pääsin pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei italiassa ole 10 000 kuollutta, vaan koko maailmassa
Eli vanhuuteen kuolee paljon enemmän.
No ne nyt on semmosia neitejä muutenkin.
Oletko oikeasti noin tyhmä vai onko tämä ankea provo?