Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yo-juhlat: kevään ylioppilaiden vanhemmat, miten olette ajatelleet järjestää juhlat?

Vierailija
20.03.2020 |

Kevään ylioppilaiden vanhemmat, miten olette ajatelleet järjestää yo-juhlat?
Piäisi alkaa miettiä kutsuja ja tarjoiluita jos juhlat haluaa, mutta mitä sitä nyt uskaltaa edes suunnitella.

Miten olette lähestyneet asiaa ja mitä suunnitelmia olette tehneet:
Ei juhlia ollenkaan/Pienet juhlat perhepiirissä/Juhlat syksyllä tai myöhemmin/Suunnitteilla isot juhlat

Kommentit (461)

Vierailija
141/461 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt jo emmärtää, että mirään lakkyaisya ei ole. Epidemiahuippi luultavasti toukokuussa ja koulut kiinni.

Vierailija
142/461 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kirjoitusvirheet, kännyllä niitä tulee...siis on nyt jo aika selvää, että mitään lakkiaisia ei ole ja koulut pysyvät kiinni pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/461 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille oikein hyvä tilanne, poika ei muutenkaan olisi halunnut juhlia. Teen kakun ja juhlitaan kahdestaan.

Vierailija
144/461 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille oikein hyvä tilanne, poika ei muutenkaan olisi halunnut juhlia. Teen kakun ja juhlitaan kahdestaan.

Lisään vielä että nyt ei tarvitse selitellä kenellekään että miksi ei juhlia järjestetä jne.

Vierailija
145/461 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varattu tila ja tarjoilut 40 hengelle ihanasta merenrantaravintolasta. Tuskinpa toteutuu. Juhlitaan varmaan pienemmällä kokoonpanolla jossain muualla. Tai tilataan hieno ateria kotiin pikku porukalle. Katsotaan nyt, ollaanko terveitä/hengissä.

Vierailija
146/461 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että minä nautin! :D

T. Amiksen käynyt

Vierailija
147/461 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Amiksen käynyt

Myötätuntoni on kokonaan puolellasi. Alemmuudentunto ja kateus on rumaa.

Vierailija
148/461 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Amiksen käynyt

Eikö sulle järjestetty valmistujaisjuhlia? Nykyään ainakin niin tehdään.

Vierailija
149/461 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Amiksen käynyt

Voi sinua raukkaa.

Vierailija
150/461 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo-juhlat voi kyllä järjestää myöhemminkin. Minä en ainakaan haluaisi ihmisiä kotiini näinä aikoina, enkä myöskään menisi jos saisin kutsun. Uskon, että jokainen järkevä ihminen ymmärtää syyn.

Vierailija
151/461 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin tasoitusta iänikuiselle ylioppilasjuhlien glorifioinnille! Aina yo:t vain on jotain ja ne on ne ainoat "oikeat" juhlat, ei muut valmistumiset ole olleet ns. yleisesti hyväksytty syy juhlia. Miltäs nyt tuntuu abit, kun ei voikaan keekoilla lakki päässä? Tuleekin vain todistus postissa ja se siitä. Tätähän se on monella ammattikoulutuksen käyneellä. Meillä on kolme nuorta: yksi amis ja kaksi lukiolaista, siksi tiedän. Ihan terveellistä vaihtelua tämä sinänsä ei-toivottu tilanne on tältä osin.

Mitä mä just luin???

Vierailija
152/461 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan tulevia ohjeita.

Itse mieluusti jättäisin koko kemut väliin. Vihaan huomiota.. Vanhemmat luonnollisesti joutuu valokeilassa pokkuroimaan.

Yritin jopa tytärtä saada amikseen, mutta ei se suostunut.

Vierailija
153/461 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa että siihen mennessä tilanne on jo sen verran normalisoitunut että juhlat voidaan pitää kuten aina ennenkin. Suomen tilanne ei tule olemaan lähellekään Italian tilanne.

Vierailija
154/461 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa että siihen mennessä tilanne on jo sen verran normalisoitunut että juhlat voidaan pitää kuten aina ennenkin. Suomen tilanne ei tule olemaan lähellekään Italian tilanne.

Mihin tämä luulo perustuu? Epidemian huippu tulee aikaisintaan kesällä. Syksyllä koulujen alkaessa tauti on edelleen täällä.

Vierailija
155/461 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normalisoitunut? Epidemian huippu on arvioitu aikaisintaan toukokuun toiselle viikolle.

Vierailija
156/461 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona loppuu yllättäen Pääsiäisenä.

http://www.jouko-piho.fi/427816960

Chuck Pierce profetoi syyskuussa 2019: ”Me tulemme kohtaamaan ruton kaltaisen hyökkäyksen, joka koettelee meitä pääsiäiseen 2020 asti. Maailman kansat joutuvat tuolloin kiihtymyksen ja sekamelskan valtaan.”

Vierailija
157/461 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin sitä voi olla edes jotenkin iloissaan oman lapsen laiskottelusta, kun sillä on niin paljon kursseja käymättä että siirtyy yo-juhlat vuodella. 

Vierailija
158/461 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän nuori on aivan varma että reputti matikan ja ehkä myös äidinkielen. Juhat vissiin sitten uusimisen jälkeen. Tais olla kaukaa viisas.

Pitkä matikka oli kuulemma tänä vuonna ihan järjettömän vaikea. Reputtaneita ei kuitenkaan voi olla enempää kuin tavallisestikaan, joten arvostelua on pakko löysentää roimasti. Eli tosi huonollakin suorituksella voi mennä läpi.

Meillä myös pelätään pitkän matikan kosahtaneen. Harmittaa toisen puolesta, kun kovasti siihen kuitenkin valmistautui. No, syksyllä sitten uudestaan, jos huonosti kävi.

Vierailija
159/461 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Amiksen käynyt

Myötätuntoni on kokonaan puolellasi. Alemmuudentunto ja kateus on rumaa.

Petelius esitti ylioppilasta, joka lähti maalle. Sitten Aake tuli vastaan, säikähti ja huusi "mamma".

Vierailija
160/461 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abi ei itse niitä pippaloita ole edes halunnut, sukulaisten vuoksi ollaan oltu järjestämässä. Nyt pitäisi ilmoittaa, että ne siirtyvät hamaan tulevaisuuteen.

😨

...mä en tahdo kertoa patavanhoillisille vanhemmilleni että ne bileet siirtyy😭

Yhy-yy, kun mä en nyt millään pysty yksiä s**tanan kissinristiäisiä perumaan, vaikka ihmisten henkiä on vaarassa.

"Vain kaksi asiaa on äärettömiä: maailmankaikkeus ja ihmisten tyhmyys. Enkä olisi niin varma ensimmäisestä." 🤦🏻‍♀️