¤¤--Tammenterhot Keskiviikko--¤¤
Aloitan jo valmiiksi pinon ja menen nukkumaan,odotan vaan koneen linkouksen ja heitän pyykit kuivuu ja sit treffeille nukku-matin kanssa..
Öitä!
Maria ja himpula 11+3
Kommentit (24)
[color=#A0522D]Pöh,mun treffeistä meinannu nukku-matin kans tulla mitää!
poika oli levoton,tyttö 9v. sipisi yhä kaverinsa kanssa huoneessaan,kaveri tuli yökylään ja minä pyörin ja pyörin...
aamuyöstä nostin pojun viekkuun,mutta ei se tuntunu nukkuvan siinä juuri mitää ja sitten pari minuuttia yli 8 tuli kaverilta tekstari.. Onnitteli vauva ja hää uutisista :) sitten herra olikin iloinen ,kun tekstari sai äitiin liikettä :) joten noustiin ylös... nyt sitte hilppa väsyttää![/color]
[color=#A52A2A]Muistin sentäs noustessa pissiä sitten purkkiin,kun tänään on se lääkäri neuvola,hassua että sitä vieläkin jännittää,onko himpula hengissä,vaikka viime viikon maanantaina hänet näinkin monitorissa.[/color]
[color=#B22222]O-OU! herra tuos vieres rikkoi isompien lasten tuollasen hyönteisten kiinniotto pihdit..kääk,näyttäs että saan ne korjattua ettei tuu huutoo ,kun heräävät![/color]
[color=8B4500]No,nyt laittaa TAAS pyykkiä...kuka meillä oikein aina likaa..hmmm...?![/color]
[color=458B74]Maria ja himpula 11+3[/color]
huomenta vaan! mulla on ollu matot kohta vaikka kuinka kauan ulkona kun aina vaan tulee vettä niin ne ei ikinä kuivu. tänään on kyl pakko kuskata ne sisälle saunaan kuivumaan ku pitäis saada ne lauantaiksi kuiviksi. leipookin pitäisi vielä tänään, meinasin vielä ainakin yhden tiikerikakun pyöräyttää.
viime yö olikin eka yö kun ei voinu täysin rennosti nukkua mahallaan, piti kasata tyynyjä ja nukkua silleen puoliksi mahallaan kun ei enää tuntunu oikein hyvälle koko mahan päällä makaaminen. huonoa oloa aina silloin tällöin vielä ilmenee lievästi, mutta muuten tuntuu tosiaan menneen ohi. maha ei taida vielä olla ollenkaan kasvanu, ei ainakaan kukaan oo kommentoinu mitään siihen suuntaan.
kaikki siis ihan ok. täytyy varmaan alkaa niihin leipomispuuhiin et ehtii vielä siivota ennen kuin appiukko tulee kylään iltapäivällä...
päivänjatkoja kaikille...
täältäkin.
Oletteko muut huomanneet semmoista, että kun nousee tuolilta tai kurkottelee jotakin, niin alavatsassa vihloo inhottavasti? Varsinkin jumpassa täytyy tehdä liikkeet puoliteholla, kun jänteet (?) kohdun ympärillä pingottaa.
Muuten vointi on hyvä. Koska tänään(kään) ei ole hellettä, niin on mitä loistavin päivä siivoukselle, äääh. ;)
Päivänjatkoja!
Petra
[color=A020F0]Olihan hurja juttu Marialla. Onneksi on osaava henkilökunta.
Onneksi ei tänään jomota päätä ja muutenkin olo on ihan ok! Taivas on pilvessä mutta vielä ei oo satanu. Saisi kyllä vähän sadella mutta mieluusti yöaikaan =)
Yöllä heräilin usein jostain syystä eikä oikein mikään asento tuntunut hyvältä. Olen aikaisemmin nukkunut silleen puoliksi mahallaan ja puoliksi kyljellään ja nyt olen huomannut, että oikealla puolella ei saata niin maata. Muutenkin mulla kaikki tuntumukset ovat oikealla puolelle, joten ilmeisesti tuo istukka on kiinnittynyt oikealle? voisiko niin päätellä tuosta? No sehän tietysti selviää ensi viikon np ultrassa.
Etin muuten netistä kenguru.fi:n sivuilla olevista linkeistä mammavaatteita. Ajattelin, että ostaisin housut ja jonkun paidan, mutta olivat ryökäleet kalliita! Farkut esim. 98¿, mun mielestä hävyttömän paljon, kun ajattelee ettei niitä sitten pidä kuin reilut puoli vuotta...
H&M:n sivuilla mainostettiin mammavaatteita, mutta ainoat saatavilla olevat olivat 34 koon farkut. Tosi hyvännäköiset tosin! Harmi kun ei oo kokoja. Oon huomannu, että housut alkaa todenteolla kiristään nyt.
Vaatesivuilla oli myös myynnissä tukivöitä kasvaville masuille, oletteko niitä käyttäneet ja olivatko hyviä? Mäkin joudun töissä ravaamaan portaita ja ulkona jne niin kuvittelisin, että antaisivat hyvän tuen.. Kokemuksia otetaan vastaan mielellään!!
[b]Mukavaa päivänjatkoa kaikille !![/b]
uusiin lukemiin siirtynyt Mary rv 11+0[/color]
Mary_1:
Etin muuten netistä kenguru.fi:n sivuilla olevista linkeistä mammavaatteita. Ajattelin, että ostaisin housut ja jonkun paidan, mutta olivat ryökäleet kalliita! Farkut esim. 98¿, mun mielestä hävyttömän paljon, kun ajattelee ettei niitä sitten pidä kuin reilut puoli vuotta...
H&M:n sivuilla mainostettiin mammavaatteita, mutta ainoat saatavilla olevat olivat 34 koon farkut. Tosi hyvännäköiset tosin! Harmi kun ei oo kokoja. Oon huomannu, että housut alkaa todenteolla kiristään nyt.
Unohdin eilen kysyä ,mistä päin olet??
Keskinen on muuten alkanut nyt myydä myös äitiys vaatetta,esim. sitä mamalicious mallistoa ja tais olla muitakin merkkejä myynnissä,jos satut olla sinne päin liikenteessä :)
Itse en oo vielä päässyt niitä katsomaan kunnolla,mutta on kuulemma valikoimaa ihan hyvin...
takas siivoon...huoh..
Nuorimmat ovat viihtyneet mainiosti sikoni luona ja yö oli mennyt hyvin. Taitavat jäädä toiseksikin =) Itselläni siivous kesken, sitä saan jatkaa.
Neuvola-täti soitti aamulla ja luki ääneen sen epikriisin nt-ultrasta. Siinä sanottiin että kaikki on kunnossa, eikä mitään poikkeavaa löydetty. Lisäksi että potilaalle ilmoitettiin että ultra ei takaa mitään sikiön tilanteesta, ainut varma tapa on tuo lapsivesitutkimus. Sitä ei kuitenkaan suositeltu, mutta suositeltiin rakenneultraa v. 18-20. Nyt on kunnassa ollut se tilanne että on vain tarjottu yksi ultra, joko tuo nt-ultra tai rakenneultra, mutta neuvolasta luvattiin nyt että saan sen rakenneultrankin ettei tarvi mennä yksityisesti.
Lisäksi sanoi tilaavansa mulle ajan sokerirasitustestiin, mulla kun on ollut aika isoja lapsia, kaikki yli 4 kg. Soksrirasitustesteissä olen käynyt joka kerta, eikä ikinä ole ollut mitään. Mutta varmuuden vuoksi pitää taas mennä juomaan sitä litkua, yäk!
Laskettu päivä olisi sitten neuvolan mukaan 1.1.2007 vaikka itse sain laskureilla tuon 30.12.06 mutta en taida sitä vielä listaan muuttaa, olen kuullut että rakenneultrassakin voi vielä muuttua, odotetaan sinne asti.
Vointeja kaikille!!
Hyvää päivänjatkoa tammenterhoille!
Minä olen ollut ihan pimennossa, kun oltiin reissussa. Toivottavasti täällä on kaikki hyvin? En ole jaksanut ainakaan vielä selailla vanhempia pinoja.
(.) Pitää mun tää merkki tehdä näin päin... Ekaa oottaessa mahduin pitkään omiin vaatteisiin, mutta nyt on ihan toivotonta. Onneks olin säästänyt noita äitiyshousuja. H&M:ltä kävin hameen ostamassa ja yhden ä-paidan.
Pahoinvointia ja kuvotusta on nyt kestänyt jo viisi viikkoa, eikä loppua näy. Sen verran on helpottanut kuitenkin, ettei joka päivä tarvitse oksentaa ja ruokavaliokin alkaa mennä terveempään suuntaan.
Alavatsaa jomottaa ja vihloo välillä kovastikin. Pari viikkoa vielä, niin sitten pääsee ultraan.
Teki kyllä reissu tosi hyvää, kun sain vaan olla ja ottaa rennosti. Mutsi vei poikaa leikkipuistoihin, uimaan jne. Lellitteli kunnolla ja kotiinpaluu olikin sitten pojalle rankka, kun ei saa täällä joka asiaa periksi. Yritin kyllä mutsille sanoa, että lapsen pitää oppia kestämään myös pettymyksiä, mutta eihän se kuunnellut...
Täällä on ihanan viileää ja vettä sataa =) Helpottaa kummasti oloa helteiden jälkeen. Yleensä nautin kyllä helteistä, mutta nyt vaan huononsi oloa.
Mutta yritän päästä taas juttuun mukaan ja lueskella vanhoja pinoja ehtiessä.
Tau ja masuetana 10+4
Olen taas pudonnut ihan kärryiltä, kun en ole yksinkertaisesti jaksanut tulla tänne koneelle...
Itseä on alkanut (taas jälleen kerran) huolestuttamaan, että onko tuolla massussa enää elämää. Tekisi mieli soittaa neuvolaan ja kysyä ylimääräistä sydänäänten kuunteluaikaa, kun seuraavaan neuvolaankin on vielä 2 viikkoa...
Mutta hyviä vointeja kaikille! Ehkäpä sitten taas kommentoin enemmän muidenkin juttuja, kun pääsen paremmin perille muiden kuulumisista...
maria80 rv 10+5
PetraPan, minäkin olen huomannut tuon vihlomisen nopeissa liikkeissä. Esim kun olen lattialla leikkimässä tuon 1 v7 kk taaperon kanssa, niin pojan tapana on monesti yhtäkkiä muuttaa mieltään, ja haluta toiseen huoneeseen. Tällöin tarttuu minua kädestä, ja yrittää repiä mukaansa. Siitä sitten kun singahdan salamana ylös, niin alavatsassa säteilee kipu. Ilmeisesti tuo kiinnikkeet alkavat pehmetä hyvin varhaisessa vaiheessa tms. Normioloissa ko reaktiota ei nimittäin ole.
Käyn lähinnä Crossing-tunneilla, kun se on sopivan pehmeä liikuntamuoto, kun siinä ei tule mitään yllättävää ja liikerata pysyy tuttuna.
Mary_1, joku mainitsikin Missymomin, heillä on aavistuksen edullisempaa äitiysvaatemallistoa, ja ihan kivoja. Sitten edullisempia, joskin aika suppea mallisto on Premaman.fi sivuilla. Siellä näkyisi olevan ihan ok farkutkin hintaan 36 eur.
Vielä kaksi täyttä työpäivää tämän päivän jälkeen ennen lomaa. Ja koska perjantaina vietetään työkaverin läksiäisiä, niin tavallaan vain 1 täysi työpäivä..
t. Meku rv 10+3
ja onneksi ihania sellaisia.. =) Masussa kaikki hyvin. La siirtyi tosin viikolla eteenpäin ja on nyt 8.1. Olin tosin arvellut sitä itsekin, joten yllärinä tuo ei tullut. Istukka on hieman kohdunsuun edessä, mutta noussee ylöspäin kohdun kasvaessa, eikä pitäis olla mitään ongelmia.
Eilisessä neuvolassa yritettiin kuunnella sydänääniä, mutta niitä ei saatu kuuluviin. En tosin osannut kauheasti huolestua, kun viimeksi oli ihan sama juttu. Lääkärit ei osaa... =) Syykin selvisi tänään, sillä kohtu on nyt reilusti taaksepäin kallistunut ja kun istukka on vielä edessä, ja meikällä " hieman" vararengasta, niin eipä ikivanhan vekottimen teho riittänyt. =) Kovasti pikkuinen nyt viuhtoi ja vilkutteli, ja syke näytti oikein hyvältä.
Tänään kerroin muutamalle työkaverille uutisen, ja kovasti olivat iloisia, vaikka uusi äitiysloma tuleekin luultua nopeammin. =) (olin siis joskus aiemmin sanonut, että olisin pari vuotta välillä töissä ja sit vasta toinen, mutta nyt ennätän olla 11 kk..) Pomo saa kuulla asiasta ehkä elokuussa, kunhan palaverit taas alkaa ja näkee sitäkin. (on siis eri paikkakunnalla)
PetraPan mainitsi vihlomisesta, ja täälläkin on ollut välillä samaa tunnetta. Varsinkin jos nousee sohvalta esikko sylissä, niin voi välillä nappaista ikävästi. Pitää varmaan vähitellen muutenkin rajoittaa esikon riehumista, koska tällä hetkellä kiipeilee melko huolettomasti mahan päälle istumaan ja sanoo vaan, että " iikkuu, iikkuu" . Tarkoittaa siis, että häntä pitäisi liikuttaa edestakaisin (kiikkua). =)
Jahas, pitänee jatkaa hommia, joten vuoro seuraavalle.
honey05 12+2 *hymyilee*
Tänään oli sitten np-ultra ja kaikki oli kunnossa, turvotusta 1,4. Kaikki sormet ja varpaat näkyi ja peukalokin näytti maistuvan. Poika on kuulemma tulossa, ja siitä ei epäilystä kun pojan merkit oli selvästi näkyvissä :) Itkuhan siinä tuli kun näki pojan liikkuvan ja mieskin puristi kättäni LUJAA :)
Tiia & " kassu" rv12+
No nyt se on eka ultra täälläkin käyty. Pieni siellä liikkui hurjasti ja laskettuaika siirtyi 4 päivällä ja sikiö vastasi siis nyt viikkoja 9+4. tuntuu aivan uskomattomalta että tuollainen (tällähetkellä 2,5 cm) pieni saa koko kehon ja mielen ihan sekaisin.
Juuri vitsailin siskon kanssa, kun minulla on jo nyt ollut nivusissa kipuja, että aikaisin tämä lapsi aloittaa äidille harmia tuottamaan ja saisi nyt odottaa edes siihen murrosikään ;)
Pääasia kuitenkin että kaikki oli kunnossa ja odotus voi jatkua levollisin mielin. Tämän kunniaksi taidankin hakea tukusta rasian dumle- jäätelöä ja herkutella illalla koko perheen kanssa!
Ihan pikaisesti kommentoin..
Oliko se Mary, joka kyseli tukivöistä? Minulla oli Patrician ja Anitan vyöt lainassa ekassa raskaudessa. Tykkäsin enempi Patrician vyöstä, jossa on hakas-kiinnitys eikä tarra kuten Anitan vyössä. Patrician vyö oli napakamman ja tukevamman tuntuinen. Jonkun verran tuli käytettyä loppu vaiheessa, etenkin lenkkeillessä. Ovat vaan aika kalliita, joten suosittelen käytettynä ostamista tai lainaamista kaverilta. Itse sain onneksi Patrician vyön taas lainaan:)
Sit noista mammavaatteista.. Minä pärjäsin aika hyvin pitkään tavallisilla paidoilla. Mamma t-paitoja tosin tuli ostettua. Lähinnä noita ala-osia tarvitsin.. Tosin ekassa olin viimeisimmilläni kesällä, nyt voi olla eri tilanne kun saa talvivauvan.. Mutta varsinkin, jos noi alaosat menee mahan yli niin tavan paidat käy pitkään, eikä maha vilku ikävän näköisesti!!Käykää huuto.netissä katsomassa, siellä myydää paljon mammavaatteita+tukiliivejä yms. Paljon halvemmalla kuin mitä uudet maksaa:)
Nyt siivomaan:)
[color=darkviolet]Mie jaksan narista, mut ku olo on niin karsee koko ajan. Silmiäki on alkanu kutittaan, mut en viittis viel silmätippoja laittaa. Glinorin nenäsumutetta ei suositella ainakaan ekalla kolmanneksella, joten voi olla sama samanmerkkisten tippojen kans. Mut aattelin kärsiä ennemmin, ku aiheuttaa Säteelle jotain. Lopetin tänään hommatki aiemmin, koska se oli mahollista. Ei ollu mitään " pakollista" hommaa tehtäväksi.
Ukko on tallissa kannentiiviste remppaa tekemässä ja mie aattelin hetken huokasta ihan yksin kotona. Tosin en kuitenkaa osaa olla tekemättä mitään kauaa. Pyykkejä ehkä pitäs pestä. .
[color=blue]TUKIVYÖ [color=violet]on ehoton. Akkaa oottaessa lainasin sen kaverilta, mut nyt ostan oman. Vaikka en ois töissä niin kyllä siitä on iso apu. En tiiä mitä merkkiä lainavyö oli, mut Anitan vyöstä täällä oon kuullu ainaki kehuja. Siinä on tarrakiinnitys, joten helppo säätää.
[color=blue]MAMMAVAATTEISTA [color=orange]että ei niitä hirveesti kannata ostaa. Ellei ole pakko töissä kulkea loppuun asti niin aika pienillä hankinnoilla pärjää. Tosin makuasiahan tämäkin on. Ite ompelin viimeksi yhet housut ja paidan. Mulla on kaapissa ihan tavallisia housuja, jotka antaa tarpeen tullen periksi. . .joten tuskin ostan erikseen ainakaan housuja. No, katotaan miten alemyynneissä käy ;) Paria kangasta ostin, että masutuubit teen niistä. Sellasia mulla ei akkaa oottaessa ollu.
[color=darkviolet]Nyt jos kipasis tästä hommaileen jotain.
Zatu ja Säde 11+2
Kävin just eilen ostoksilla ja jos on ongelmia paitojen kanssa niin yllätyin suuresti kun menin Vero Modaan. Siellä on tiettyjä malleja, joissa on rypytys mahan kohdalla sivusaumassa. Ne on siis ihan kaikille tarkoitettuja paítoja, mutta edestä kuitenkin reilusti pidempiä. Ihan useampia löysin. Kannattaa käydä kurkkimassa. Tietenkin nyt alennusryntäysten aikaan voi olla kokoja vähän niukasti.
Housut on mulla ollut kans ongelma, mutta syksyn H&M:n kuvastossa on uudennäköisiä housuja, joten jos uskaltaa postin kautta tilata, niin sieltä saisi ihan kohtuuhintaan. Tällä hetkellä netin kautta H&M:ltä ei saa kuin yksiä housuja eikä mitään muuta. Muistaakseni vasta elokuulla saa sitä uutta kuvastoa, mutta netin kauppaa kannattaa käydä kurkkimassa, että milloin sinne tulee syksyn vaatteet myyntiin.
(.) Mulla on aivan sama tilanne, ettei omat housut enää mene ja paidat alkaa olla lyhyitä. Farkkuihin olen keksinyt hätävaraksi vähän aikaa, että aukaisen napin ja laitan vyön päälle. Hyvin on toiminut. Masu pullottaa ja turvottaa todella. Kaverit kyseli jo ennen rv10, että onkos toinen tulossa. Ilmeisesti hiukan löysät paikat kun pullahtaa heti näkyviin... *nolostuu*. Mulle tuli vain huolia siitä, kun sain ihan yhtäkkiä rajun tulehduksen alapäähän. Kävin lääkärissä ja se ei ole kuulemma hiivaa vaan bakteerin aiheuttamaa. Sain kaksi kuuria alkuun, että saataisiin hoito heti alkuun ja sitten lääkäri soittelee perään ja tarkennetaan hoito. Onneksi sattui kokenut lääkäri. Helposti joku nuorempi olisi tuominnut vain hiivaksi. Itsellä oli heti sellainen olo ettei tämä voi olla hiivaa.
Onko kellään kokemusta alkuraskauden aikaisesta bakteeri-infektiosta ja onko tullut mitään seurauksia vauvalle tai raskauden kulkuun?
Kuulostaa hyvin tutulta tuo alavatsan vihloskelu. Varsinkin kun viikkoja tulee hiukan lisää, niin uskoisin sen lisääntyvän. AInakin minulla ekalla oli eniten siinä rv15 paikkeilla. Loppua kohti repäisyt ja pistokset siirtyi sitten oikealle navan viereen pistemäiseksi. Välillä tuntuu nytkin että kun vaikka kääntää kylkeä sängyssä, niin tuntuu kuin puukolla iskettäisiin kylkeen. Alkuun niitä säikkyi, mutta nyt jo tietää niiden syyn.
Iloista odotusta kaikille mammoille. Mukavaa on lukea toisten kuulumisia esim ultrasta.
Nyt annan toisille vuoron.
Tuisku, Poika 07/05 ja masukki
Esikoista odottaessa minulle sanottiin, että luonnonvesissä uimista kannattaisi välttää, koska loppukesästä (loppuraskaus, joku viikko 39 tms.) kohdunsuu oli hiukan auki ja oli kuulemma tulehdusriski. Ymmärrettävää.
Ystäväni on raskaana viikolla 15. Raskaus mennyt hyvin, kohdunsuut sun muut ok ja vointi hyvä. Nyt hänelle oli oma terkkansa sanonut, että ei missään nimessä järveen ja jokeen uimaan. Tulehdusriski kondunsuulla on kuulemma niin korkea. Ja kuulemma myös rinnat voi jo nyt paleltua.
Siis niinku mitä?! Kyllä minä vaan olen polskutellut oikein antaumuksella järvivedessä. Tuskin nuo spanielin korvatkaan vilustuu, kun ei todellakaan nyt eikä kyllä varmasti viikolla 15 niissä mitään toimintaa ole. Mitä ohjeita olette muut saaneet asian suhteen? Minusta tämä on kummallista ohjeistusta.
Välillä tuntuu, että raskaana ei saisi muuta kuin istua sohvalla hiljaa paikallaan ja siirtyä siitä iltaisin hiljaa sänkyyn. ;)
En ole tänne sen kummemmin kirjoitellut mutta lueskellut olen kyllä ahkeraan teidän juttujanne = ) ! Olen niin peloissani, että tämäkin menee kesken, etten ole uskaltanut ottautua oikein mihinkään vauvakeskusteluihin!
Nyt kuitenkin on pakko kysäistä teiltä onko samoja oireita ollut! Viime yön valvoin todella kovien menkkakipujen kanssa niin että kylmä hiki oikein nousi otsalle! Kun kipu hellitti, jäin pyörimään ja miettimään olisiko tämä merkki keskenmenosta vai pelkästään kohdun kasvua!! Tottakai yöllä ei edes tullut mieleenkään vaihtoehtona kohdun kasvu mutta näin " järkevänä" eli kivun poistuttua päivän mittaan, on tullut sekin mieleen!
Tämä on jo kolmas lapsi mutta ei tällaista ole ollut aikaisemmissa raskauksissa...mutta ei kyllä silloinkaan kun sain 10+viikolla keskenmenon....vaikeaa....ja voi hyvänen aika kun näitä sitten pyörittelee omassa pienessä mielessään niin huhhuh!
Ensimmäinen neuvola on käyty ja 2 viikkoa olisi np-ultraan eli nyt mennään viikoilla 10+3.
Mulla on maha ollut turvoksissa tuolta viikolta 5 lähtien ja tällä hetkellä maha tuntuu jo todella isolta. Onneksi omat vaatteet ovat sen verran reiluja ettei ole tarvinnut vielä muuta kuin jättää vyöt pois housuista ja kotona nyt en muuta käytäkään kuin mekkoja tai trikoita jotka antavat periksi. 1.raskaudessa en ostanut ollenkaan mammavaatteita, esikoinen syntyi heinäkuussa joten vanhat kesämekot viruivat loppuun saakka kun vatsa ei mikään hehtaari ollut. 2. odottaessa (syntyi helmikuussa) lainasin yhdet housut kaverilta mutta niitäkin tarvitsin vasta viikosta 35 eteenpäin. Nyt tuntuukin, että tällä hetkellä vatsani on yhtä iso kuin edellisissä n. 20 viikolla...muutenkin tämä raskaus on aivan erilainen kuin kaksi edellistä.
Ihanaa odotusta kaikille ja voimia niille jotka kärsivät pahoinvoinnista ja väsymyksestä. Niistäki olen kärsinyt viikolta 6 lähtien ja tuntuisi vain jatkuvan...tämäkin taas aivan erilaista kuin edellisissä raskauksissa joissa olen selvinnyt pelkällä kahvin ällötyksellä...nyt voin taas kahvia juoda ihan normaaliin tapaan mutta kaikki muu ällöttää...on tämä merkillistä = ) mutta hvyää sadepäivän jatkoa kaikille tammimammoille!
En mä mitään ihmeellisiä kieltoja ole saanut.. Normaalia elämää kehoitti lääkärikin elämään, mulle se kesällä kyllä tarkoittaa vedessä pulikoimista ja sitä kovasti viime viikonloppuna harrastinkin! Tiedä teinkö sitten väärin.. ja mitä kaikkea muutakin.. eilen nimittäin taas tiputti illalla verta, mutta loppui lyhyeen... tänään ei mitään. On tääkin. Tosin eilinen saattoi pienestä sekstailusta johtua, ainakin vau -kirjassa mainittiin yhdynnän jälkeisen vähäisen vuodon olevan normaalia... tiedä sit mitä kaikkea tässä sitten pitäisi rajoittaa ja mitä ei. :0/
Kysyin tuota neuvolassa, kun lääkäri sanoi, että kohdunsuu on vähän auki (tavallista uudelleensynnyttäjillä) ja kertoi, että huoletta voi uida. Aionkin siis uskaltautua uimaan, kunhan taas sää vähän lämpeää... =)
[color=#A0522D]Pöh,mun treffeistä meinannu nukku-matin kans tulla mitää!
poika oli levoton,tyttö 9v. sipisi yhä kaverinsa kanssa huoneessaan,kaveri tuli yökylään ja minä pyörin ja pyörin...
aamuyöstä nostin pojun viekkuun,mutta ei se tuntunu nukkuvan siinä juuri mitää ja sitten pari minuuttia yli 8 tuli kaverilta tekstari.. Onnitteli vauva ja hää uutisista :) sitten herra olikin iloinen ,kun tekstari sai äitiin liikettä :) joten noustiin ylös... nyt sitte hilppa väsyttää![/color]
[color=#A52A2A]Muistin sentäs noustessa pissiä sitten purkkiin,kun tänään on se lääkäri neuvola,hassua että sitä vieläkin jännittää,onko himpula hengissä,vaikka viime viikon maanantaina hänet näinkin monitorissa.[/color]
[color=#B22222]O-OU! herra tuos vieres rikkoi isompien lasten tuollasen hyönteisten kiinniotto pihdit..kääk,näyttäs että saan ne korjattua ettei tuu huutoo ,kun heräävät![/color]
[color=