Joudun käymään joka päivä kaupassa ja asioilla. Altistun joka päivä koronalle, eikä minua pelota.
Tuntuu jännittävältä lähteä ulos ihmisten ilmoille. Lopussa olen niin väsynyt etten enää välitä muusta kuin käsienpesusta kotona.
Todennäköisesti pitäisi huuhtoa elintarvikkeetkin saippualla, mutta en välitä.
Tavallaan haluan taudin itselleni. Jos saan taudin, niin kukaan ei auta minua. Minun pitää vain itse hoitaa ostokset ja muut menevät asiat.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi joka päivä?
Ainakin meillä lapset vaatii joka päivä karkkia ja limua ja muuta hyvää.
Sitten pitää lähteä hakemaan. Isoja kuormia en jaksa tuoda.
Onhan tää vitsi, onhan?
Nythän teillä olisi mahtava tilaisuus hankkiutua eroon yököttävistä tavoista.Sinä varmaan olet niitä yököttäviä naisia jotka ovat tarpeita ja silti aina työpaikalla vaativat ruokaa heti klo 11 kun on niin hirveä nälkä. Sitten syödään yli tarpeen kaikenlaista työpaikkaruokalassa. Ja välipalaksi tottakai jotain rahkaa kun muuten verensokeri laskee niin alas. Kotona sitten taas yököttävästi mätetään lämmintä ruokaa, vaikka mitään tarvetta ei olisi.
En ollenkaan. Syön kolmesti päivässä ihan tavallista ruokaa ja normaaleja annoksia. En näe mitään tarvetta päivittäiseen herkutteluun, ja ymmärrän että poikkeustilanteissa kaikesta voi jopa vähän tinkiä.
tittelintuuri-iskä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi joka päivä?
Ainakin meillä lapset vaatii joka päivä karkkia ja limua ja muuta hyvää.
Sitten pitää lähteä hakemaan. Isoja kuormia en jaksa tuoda.
Niin, kun eihän lapselle voi sanoa EI. Siitähän tulee paha mieli.
Lapset vie ja aikuiset vikisee. Odota vain, kun tulevat teini-ikään...
Tytär voimistelee tuossa takana. Sen ennätys käsilläseisontaan on melkein kaksi minuuttia.
Näytin viestisi hänelle. Naurettiin molemmat että siinä taas joku yrittää neuvoa muita elämään.
Jos me elettäisi kuten sä sanelet, niin ei me elettäisi silloin omaa elämäämme.
Tänäänkin haen sipsipussin ja jotain hyvää.
Otan takaisin ne ajat kun isillä oli kokoajan kiire ja en jaksanut hakea limuja ja poppareita.
Minä olen kunnon vanhempi, toisin kuin eräät.
Toivon että osaat kunnioittaa myös muiden tapaa ohjata elämänsä purjeveneitä.
Kuvottavaa lässytystä.
Miksi se tuntuu sinusta lässytykselle ja kuvottavalle?
Vaikutti ihan mukavalta viestiltä ja tunnelmalta.
Sinä taidat voida henkisesti huonosti.
Otahan lääkkeet ja ajattele positiivisesti asioita.
Kiva, joomies, että jaksat kompata tällä tavalla omaa viestiäsi :D
No hei, mä annan aikaani jalosti myös näille joilla on kova pelko tällä hetkellä.
Pieni jankkaus voi tehdä ihan hyvää heille, vaikka se merkitsisi vain alapeukun klikkaamista.
Tyttö tekee läksyjä ja nuorimmainen piirtää poneja.
Itse toimin tässä perheen dj:nä. Soittelen rentouttavaa musiikkia ja pidän tätä tärkeää ketjua elossa.
Kuvottavaa lässytysketjua johon sisältyy makeita makuja.
Vaahtokarkkia, colajuomaa, suklaajäätelöä, 3kg irtonamuja ja suolaisia hyviä myös.
Joku kysyi että saisko iskä hommattua juustokakkua.
No mistähän minä sitä hakisin hmmm. Tänään lässytetään kielenpäällä juustokakkua ja muita herkkuja.
Hyppään satulaan ja haen rakkaimmille ihan mitä koskaan ovat halunneet. Olen se tittelintuure, jolta saa ihan mitä ikinä haluaa.
Kulti myös pullo kuplivaa illalliselle kun kerran menet ja kiva suklaalevy.
Lapsille mixmix karkkipussit ja jotain hyvää koirallekin, kun se on nyt aika masis koronan takii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole siitä kyse kuka pelkää vähiten, ja välittää vähiten itsestään, vaan koko kansan terveydestä.
Mitä useampi ei välitä, sen useampi tulee kuolemaan teidän takianne.
No ei mulla ole varaa ostaa neljän euron vessapaperipaketteja. Rikkaat vei kaikki edullisimmat pois.
Pakko käydä katsomassa että onko tullut sellaista mihin on varaa.
Ei ole varaa hamstarata!
Tämän takia itsekin joutunut ramppaamaan joka päivä kaupassa että onko jo varastot täyttyneet. Eipä ollut enää kissanhiekkaakaan. Eli tänään taas kauppaan altistamaan itseäni.
Kiitos hamstraajille kovasti. Jos sairastun niin tässä yksiössä sairastuu takuuvarmasti neljä muutakin ihmistä. Ei ollut lihaa, vessapaperia ja kissanhiekkaakaan. Oma äiti tarvitsee kissalle hiekkaa. Ja sitä ei ole yksinkertaisesti myynnissä, kun minäminä ihmiset on käyneet tyhjentämässä hyllyt.
Tilaa kotiinkuljetuksella, senkin minä-minä-ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole siitä kyse kuka pelkää vähiten, ja välittää vähiten itsestään, vaan koko kansan terveydestä.
Mitä useampi ei välitä, sen useampi tulee kuolemaan teidän takianne.
No ei mulla ole varaa ostaa neljän euron vessapaperipaketteja. Rikkaat vei kaikki edullisimmat pois.
Pakko käydä katsomassa että onko tullut sellaista mihin on varaa.
Ei ole varaa hamstarata!
Tämän takia itsekin joutunut ramppaamaan joka päivä kaupassa että onko jo varastot täyttyneet. Eipä ollut enää kissanhiekkaakaan. Eli tänään taas kauppaan altistamaan itseäni.
Kiitos hamstraajille kovasti. Jos sairastun niin tässä yksiössä sairastuu takuuvarmasti neljä muutakin ihmistä. Ei ollut lihaa, vessapaperia ja kissanhiekkaakaan. Oma äiti tarvitsee kissalle hiekkaa. Ja sitä ei ole yksinkertaisesti myynnissä, kun minäminä ihmiset on käyneet tyhjentämässä hyllyt.
Tilaa kotiinkuljetuksella, senkin minä-minä-ihminen.
Ei viitsi tuollaista. Nehän tartuttaa minutkin ja ovat eniten altistuttamassa itseään taudille. Parempi itse hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka ravaa monta kertaa päivässä kaupassa ostamassa hetken mielitekojensa mukaan erilaisia herkkuja. Ei ihme kun ihmiset on lihavia. Itse en normaalitilanteessakaan käy kuin kahdesti viikossa kaupassa.
Itse käyn yleensä aamulla ja illalla.
Ei ole autoa ja en jaksa miettiä mitä tekisin.
Olen kaupunkilainen. Olen käsittänyt että tuollainen hamstraus on lähinnä maalaisten tapa tai sosiaalisesti rajoittuneiden tapa.
Muutenkin käyn syömässä ravintoloissa useammin kuin tekisin jotain kotona itse.
Olen samalainen. Haen aamulla patongin ja jotain hedelmiä läheltä.
Illalla sitten jotain muuta sapuskaa. Lähden kohta.
Toivottakaa minulle onnea ja enkeleitä suojaksi etten kuole.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka ravaa monta kertaa päivässä kaupassa ostamassa hetken mielitekojensa mukaan erilaisia herkkuja. Ei ihme kun ihmiset on lihavia. Itse en normaalitilanteessakaan käy kuin kahdesti viikossa kaupassa.
Itse olen ihan hoikka mutta ravaan ostoksilla monta kertaa päivässä.
Onko tämä nyt kiellettyä?
Ainakaan poliisit ei minua estele.
Jos sotilaat ja poliisit tulevat estämään, niin sitten tajuan yskän :D
Muussa tapauksessa ramppaan kaupassa kuten ennenkin. En ole hamsteri-ihminen.
Tykkään ostaa sopivasti asioita ja en suunnittele syömisiäni edes iltaan. Käyn kohta ostoksilla iltapalaa hakemassa.
Ei minuakaan, tiedän olematta näplimättä puhelinta, naamaani, turhia pintoja , ja jos aivastuttaa, teen sen kuten pitää ja pesen kädet mennen tullen , kun olen liikkeessä julkisilla tai kaupoilla.
Mutta voin sanoa että kyllä vtutti kun yksi ihmisporukka, jotka istuskelee käsi ojossa siellä täällä, teki juuri päin vastoin Hki lähijunassa. Käytän tästä lähin autoa tai pyörää...ei stna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ostaa sopivasti asioita ja en suunnittele syömisiäni edes iltaan. Käyn kohta ostoksilla iltapalaa hakemassa.
No ethän osta sopivasti jos monta kertaa päivässä pitää rampata kaupassa. Tuo nyt ei ole järkevää edes silloin kun maailma pyörii normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Muista ap nuolaista kielellä jokaista ovenkahvaa ja hissin nappia.
Sinuahan ei pelota.
Tyhmät on tosi rohkeita, hyveestä ei ole kysymys jos on rohkea, vai kui, vaan itsekkyydestä. Tommoset sai lähettää autiolle saarelle potemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä minä.
Ja minä en pelkää ja minä ja minä ja vielä kerran minä.
Ihme touhua, ettei edes yritetä ajatella muita ihmisiä.
Vähän vaikea tässä on alkaa pelkuriksi toisten mieliksi.
En voi pelätä jos ei pelota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä minä.
Ihme touhua, ettei edes yritetä ajatella muita ihmisiä.Vähän vaikea tässä on alkaa pelkuriksi toisten mieliksi.
Tyhmyys on loppumaton luonnonvara.
Ei tarvitse pelätä, mutta yritäpä kerran ajatella oman navan reunalta hieman kauemmas. Saattaa alkuunsa sattua päähän, mutta kokeile kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ethän osta sopivasti jos monta kertaa päivässä pitää rampata kaupassa. Tuo nyt ei ole järkevää edes silloin kun maailma pyörii normaalisti.
Sun mielestä se ei ole järkevää.
En elä elämää siten miten muut näkee sen järkeväksi. En käytä ehkäisyä ja harrastan paljon satunnaisia panoja.
Käyn töissä kipeänäkin. Työnantajat on aina arvostanut sitä että jaksan painaa täysiä kovassa kuumeessakin.
Tällä hetkellä työnantajat on peloissaan, mutta ei mua pelota kuolema.
Siksi saatan satunnaisesti vetää tupakankin ja juoda viinaa.
Olen ottanut murrosikäisenä matsia paljain käsin missä toinen huitoi puukolla kovassa kännissä. Ei minua pelottanut. Nahkatakkia vaan ranteen ympärille.
En yksinkertaisesti osaa tuntea pelkoa.
Itseä lähinnä kiihotti mennä kohti vaaroja.
Minä olen se sankari ja te muut olette pelkureita.
Siksi teidän on vaikea ymmärtää. Ei pelkuri sankaria ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä minä.
Ihme touhua, ettei edes yritetä ajatella muita ihmisiä.Vähän vaikea tässä on alkaa pelkuriksi toisten mieliksi.
Tyhmyys on loppumaton luonnonvara.
Ei tarvitse pelätä, mutta yritäpä kerran ajatella oman navan reunalta hieman kauemmas. Saattaa alkuunsa sattua päähän, mutta kokeile kumminkin.
Vedä käteen ja tuudita ittes uneen.
Pakko tässä on hakea jotain syötävää ja kaljat, kun kaapit on tyhjillään.
Nälkä ajaa porsaan sotatantereelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista ap nuolaista kielellä jokaista ovenkahvaa ja hissin nappia.
Sinuahan ei pelota.
Tyhmät on tosi rohkeita, hyveestä ei ole kysymys jos on rohkea, vai kui, vaan itsekkyydestä. Tommoset sai lähettää autiolle saarelle potemaan.
Kauhee itkuvirsi.
Yritä nyt jumalauta kasvaa jo aikuiseksi.
Ai täällä riehuukin joku alemman väestöluokan puukkosankari peruskoulupohjalla. No se selittää paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt ei ole järkevää edes silloin kun maailma pyörii normaalisti.
Järkevää ja järkevää.
Mikä sinä nyt oikein kuvittelet olevasi kertomaan järkevyydestä.
Järkevyys on sinulle ilmeisesti joku turvallinen unilelu?
Tämän ketjun innoittamana lähden ostoksille!
Vierailija kirjoitti:
Ai täällä riehuukin joku alemman väestöluokan puukkosankari peruskoulupohjalla. No se selittää paljon.
Eipä ole peruskoulua käyty loppuun. Kansakoulu jäi kesken. Myönnän.
Ja taas jengi ottaa tosissaan tällaisen älyttömän provoaloituksen...
Vierailija kirjoitti:
Ja taas jengi ottaa tosissaan tällaisen älyttömän provoaloituksen...
Siis kuvittelet että ap:n kaltaisia työssäkäyviä ja joka päivä kaupassa asioivia ei ole olemassakaan?
Muualla tuli poliisit ja ulkonaliikkumiskielto tämän takia käytäntöön.
Se nyt vain on niin että ei kaikkia pelota.
Siis pidät ajatusta provona?
Kaupat on auki ja myyjät näkee päivittäin näitä tapauksia. Sinusta se on provo mitä tapahtuu todellisuudessa.
Itse käyn yleensä aamulla ja illalla.
Ei ole autoa ja en jaksa miettiä mitä tekisin.
Olen kaupunkilainen. Olen käsittänyt että tuollainen hamstraus on lähinnä maalaisten tapa tai sosiaalisesti rajoittuneiden tapa.
Muutenkin käyn syömässä ravintoloissa useammin kuin tekisin jotain kotona itse.