Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille pikapanosta!

Vierailija
19.03.2020 |

Kertokaahan naiset mitä oikein saatte pikapanosta paitsi spermaisen pillun? Mietittyyää kovasti kun olen tavannut jokusen naisen jotka haluaa just pikasen, eikä kyse ole mistään hyväntekeväisyydestä...kait?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saa sen nautinnon että antaa toiselle nautinnon.

Ja ennen kuin luulet että se on täysin pyyteetöntä, niin... sillä myös lujitetaan liittoa, pidetään mies tyytyväisenä, ja saadaan 'krediittiä' josta on sitten jossain toisessa tilanteessa etua.

Pikapanossa on myös se hyvä puoli että se on nopeasti ohi, jos ei ole sillä tuulella että viitsisi/ehtisi/haluaisi mitään pidempää sessioa.

Ja saahan siitä joskus ihan orkunkin. :)

2/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ennen kuin luulet että se on täysin pyyteetöntä, niin... sillä myös lujitetaan liittoa, pidetään mies tyytyväisenä, ja saadaan 'krediittiä' josta on sitten jossain toisessa tilanteessa etua.

Pikapanossa on myös se hyvä puoli että se on nopeasti ohi, jos ei ole sillä tuulella että viitsisi/ehtisi/haluaisi mitään pidempää sessioa.

Juuri näin ajattelen itsekkin. Kun on pieniä lapsia, niin ei kyllä ole monestikkaaan aikaa pitemmille sessioille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua kyllä usein panettaa niin paljon, että laukean ihan helposti pikapanossakin.

Eli ihan fyysisen tyydytyksen siitä saa, henkisen lisäksi.

Vierailija
4/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin molemmat tulee pikapanollakin.

Vierailija
5/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vastaus minulla, paitsi orkkua en kyllä saa minkäänlaisesta panosta. Ei yksinkertaisesti tunnu tarpeeksi ja oikealla tavalla klitorikseen. Ihan kiihottavaa kyllä ja mukavaa.

Vierailija
6/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesta vastauksesta ja valaisevasta sellaisesta! Sitä vaan on vähän "huono" omatunto kun tuntuu siltä, että välineistää naisen ja minä kun ole aina yrittänyt olla parhaani mukaan huomaavainen rakastelija ja ottanut toisen mielihyvän aina oikeastaan omien tarpeideni edelle.

ap

What do you want to do ?

New mailCopy

Vierailija
7/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisesta vastauksesta ja valaisevasta sellaisesta! Sitä vaan on vähän "huono" omatunto kun tuntuu siltä, että välineistää naisen ja minä kun ole aina yrittänyt olla parhaani mukaan huomaavainen rakastelija ja ottanut toisen mielihyvän aina oikeastaan omien tarpeideni edelle.

ap

What do you want to do ?
New mailCopy

Minäkin olin ennen sitä mieltä että on väärin tehdä naisesta joku seksiobjekti. Mutta vuosien varrella olen tullut siihen johtopäätökseen, että naiset (ainakin jotkut naiset, ainakin joskus) itse asiassa nauttivat siitä että heitä välineistetään ja jopa alistetaan, pohjalta 'mies ottaa mitä haluaa'. Ei tietenkään päde aina eikä kaikkiin, mutta enemmän kuin olisin nuorempana luullut, minut kun kasvatettiin ns. naisten arvoihin.

Toinen seikka on se, että vaikka joskus pikapano maistuu herkulliselta, niin ei se tarkoita etteikö aina välillä voi mennä pidemmän kaavan mukaan ja olla 'huomaavainen rakastelija' jne. Vaihtelu virkistää siinäkin suhteessa.

Summa summarum, pikapano jossa tyydyttää vain tai pääasiassa omat tarpeensa on ihan okei joskus, mutta vain joskus.

Vierailija
8/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miehenä, ehkä 40% pikapanoista vaimokin saa orkun. Eipä noi pikaset ainakaan minua lämmitä, kun sen verta, et ei tarvii runkata. Ja aamusella jos vetää pikasen, niin illalla voi naida ihan oikeasti. Lähes päivittäin tulee tollanen pikanen vetästyä. Jos vaimo ei ole sillä hetkellä innostunut omasta nautinnosta, niin senhän voi hoitaa vaikka samalla kun hän pesee hampaita tai ihan miten vaan. Usein kiireen takia parempi apua lasti pepulle, niin ei valuttele pitkin pikkareita.

Vierailija
9/9 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista naisista eikä mitään jokaisen naisen kokemusta ole olemassakaan, mutta ainakin itselläni ihan jo k*lli p*llussa ja sen edestakainen liike siellä tuntuu taivaallisen hyvältä.

Lisäksi tietysti orgasmi, mutta jos sitä ei joskus tulekaan niin ihan jo se liike itsessään ja k*lli sisälläni on paras tunne elämässä.

Että sen puoleen en stressaisi mistään naisen esineellistämisestä, jos olisin mies.

Voi toki olla, ettei kaikki naiset koe seksiä näin kuten minä, ja jotkut voi kokea jopa esineellistävänä (ja jotkut näin kokijoista saada toisaalta kicksit juuri siitä).

Siksipä kannattaakin jutella näistä just sen oman naisen kanssa, kun se on ainoa joka osaa sanoa miten juuri hän tämän asian kokee.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä