Päänsärkyä ja hengenahdistusta on ollut kolme päivää. Milloin pitäisi ottaa yhteyttä lääkäriin?
Koronaahan tämä.
Kuumetta ei ole.
Onko kuolema odotettavissa milloin?
Toivoo, 35-vuotias perusterve nainen
Kommentit (25)
Voisiko olla psykosomaattista oireilua eli stressiperäistä? Itsellä on aika-ajoin päänsärkyjä, löysä vatsa tai hengenahdistusta mutta mitään ei ole löydetty, olen kylläkin äärimmäinen stressaaja eli 24/7 ahdistus päällä.
Meillä perheessä kaikilla oireet alkoi päänsäryllä, jonka jälkeen nousi lämpö ja alkoi lihassärky. Reilu vuorokauden jälkeen alkoi pahoinvointi (lapset myös oksensivat) ja 2-3 päivää kestänyt ripuli sekä kuiva yskä ja lievä hengen ahdistus. Oireet kestivät 5-6 päivää. Yskä jatkuu edelleen. Epäillään vahvasti koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolemasi on odotettavissa keskimäärin reilun 35 vuoden kuluttua.
Näin ajattelin itsekin.
Mutta siis ihan vakavasti: pitäisikö ottaa yhteyttä korona-puhelimeen esim?
ap
Sinulla on hengenahdistus, joten sinun täytyy ottaa yhteyttä lääkäriin heti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä perheessä kaikilla oireet alkoi päänsäryllä, jonka jälkeen nousi lämpö ja alkoi lihassärky. Reilu vuorokauden jälkeen alkoi pahoinvointi (lapset myös oksensivat) ja 2-3 päivää kestänyt ripuli sekä kuiva yskä ja lievä hengen ahdistus. Oireet kestivät 5-6 päivää. Yskä jatkuu edelleen. Epäillään vahvasti koronaa.
mun korvaan tuo ei kyllä koronalta kuulosta. Mutta ettehän levitä tuota eteenpäin, mikä olisi ihan positiivista.
Mulla ei ole vielä kuumetta...
Oireita kestänyt n. kolme päivää.
Vieläkö kuume voi nousta?