Italiassa vanhusten osuus 22%. Sama Saksassa. Suomessa 20%. Ollaan pulassa!
Kommentit (33)
Ei me olla pulassa.
NE vanhukset on pulassa.
Zinc
Mutta juuri niitähän tässä koitetaan suojella, eivätkä pölhökustaat sitä itse tajua !!
Vierailija kirjoitti:
Ei me olla pulassa.
NE vanhukset on pulassa.
Zinc
Mutta juuri niitähän tässä koitetaan suojella, eivätkä pölhökustaat sitä itse tajua !!
No terveydenhuollon ylikuormitus on kyllä meidän kaikkien ongelma.
Me ollaan introvertteja ihmisvihaajia ja italialaiset ei ole. Se on erittäin suuri ero tässä tapauksessa kuten sekin että emme asu vanhustemme kanssa. Emme ole vertailukelpoisia kulttuuristen erojen takia. Tilastokin osoittaa, että suomessa vähiten edustettu ryhmä on vanhukset sairastuneita.
Toisaalta Italiassa suositaan enemmän lähikontakteja ihmisten kesken, joten virus leviä helpommin kuin täällä Suomessa, missä ihmiset tykkäävät pitää vähän etäisyyttä toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me olla pulassa.
NE vanhukset on pulassa.
Zinc
Vanhukset ei ylikuormita koska meillä ne pistetään taivaan kotiin. Ei tehohoideta. Ikääntyviä on nyt teholla pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me olla pulassa.
NE vanhukset on pulassa.
Zinc
Huuhaahuollon kuormituksella ei ole mitään merkitystä yhtään kellekään.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me olla pulassa.
NE vanhukset on pulassa.
Zinc
Vanhukset ei ylikuormita koska meillä ne pistetään taivaan kotiin. Ei tehohoideta. Ikääntyviä on nyt teholla pari.
Kun Herra kutsuu, on taivaankoti oikea paikka.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me olla pulassa.
NE vanhukset on pulassa.
Zinc
Huuhaahuollon kuormituksella ei ole mitään merkitystä yhtään kellekään.
Zinc
Mikäköhän arvo tällaisella mitäsylkisuuhuntuo -höpinällä on sulle itsellesi?
Italiassa kuolleisuusprosentti n. 8%
Saksassa 0.2%
Suomessa 0.0%
...eli miten niin "ollaan pulassa"?
Lakatkaa nyt hössöttämästä.
Vierailija kirjoitti:
Tylyähän se on, mutta jos nyt kuolee nopeasti paljon vanhuksia, valtio ja kunnat säästävät huomattavan paljon rahaa.
Viikko hengityskoneessa maksaa mitättömän vähän verrattuna vuosien laitoshoitoon.
Tosin tämä "säästö" lienee aika minimaalinen verrattuna koko talouden kaaokseen.
Jätetään kaikki muutkin hoitamatta niin säästyy ihan vtusti rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Italiassa kuolleisuusprosentti n. 8%
Saksassa 0.2%
Suomessa 0.0%
...eli miten niin "ollaan pulassa"?
Lakatkaa nyt hössöttämästä.
Unohdat aikakomponentin. Me olemme epidemian alussa. Käyrämme näyttää samalta, kuin Italiassa vastaavassa tilanteessa.
Voithan sä verrata viime syksyynkin samantien. Silloin Italiassa oli 0 kuollutta koronaan niin eihän tässä ole mitään hätää, eikö??? Vai olisko kuitenkin jotain unohtunut tässä logiikassa?
Joo ja meillä vanhukset hoitaa lapsenlapsia kun vanhemmat käy töissä ja haluaa huvitella. Eiköhän täällä ole kohta sama tilanne kuin Italiassa.
Suomalaisetkin nyt onneksi introvertteja