Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun ei testata niin mistä tietää voiko olla korona vai tavallinen flunssa?

Vierailija
18.03.2020 |

Sanotaan että jos on oireita pitää sairastaa kotona.. mutta mitä jos on vaikka korona ja saa vain korkeintaan kolmen päivää sairaslomaa ja sitten takaisin töihin? Sitten menee tartuttamaan muita.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä poikkeuksellisen tilanteen takia on myös töissä höllätty omailmoitus-sairaslomaa ja saa olla 5 päivää pois, jonka jälkeen vasta tarvitaan todistus työterveydestä. Lisäksi ohjeena, että pienimmästäkin flunssaoireesta tulee jäädä kotiin, eikä missään nimessä saa tulla tartuttamaan muita. Tosin tästä on seurannut tällä hetkellä se, että meillä on varmaan noin puolet porukasta saikulla, mutta siis tottakai vain hyvä, että eivät tule töihin, jos tuntevat olevansa kipeitä.

Vierailija
22/23 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites, kun mulla on krooninen yskä syksystä kevääseen? Nytkin sellainen jatkuva hakkaava kuiva yskä. Yleensä se katoaa vain kesäksi. Pitääkö mun olla pois töistä?7

Pois pitää jäädä jos on hengitystieinfektion oireita. Ei jos on allergiaoireita, sisäilmaoireita, ruoto kurkussa tai jos on lyönyt päänsä seinään ja sitten sitä sattuu tai jos on tunkenut kynän nenäänsä ja nyt nenässä tuntuu vähän hassulta tai jos imppaa pippuria ja aivastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites, kun mulla on krooninen yskä syksystä kevääseen? Nytkin sellainen jatkuva hakkaava kuiva yskä. Yleensä se katoaa vain kesäksi. Pitääkö mun olla pois töistä?7

Pois pitää jäädä jos on hengitystieinfektion oireita. Ei jos on allergiaoireita, sisäilmaoireita, ruoto kurkussa tai jos on lyönyt päänsä seinään ja sitten sitä sattuu tai jos on tunkenut kynän nenäänsä ja nyt nenässä tuntuu vähän hassulta tai jos imppaa pippuria ja aivastaa.

Äly hoi, neropatti! Mikäpä muu krooninen yskä eli krooninen bronkiitti on kuin hengitystieinfektio??? Mitä joku kynä asiaan liittyy, tunge se kynä vaikka ahteriisi. Ei siis vastannut mihinkään tuo viisastelusi.