Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näettekö itse kavereitanne nyt poikkeustilan aikana?

Vierailija
18.03.2020 |

Itse en tapaa vanhempiani (noin 7-kymppisiä) vaan soitellaan vain.
Parin hyvän kaverin kanssa käydään kuitenkin edelleen lenkillä yms.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kämppiksiäni.

N29

Vierailija
22/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei, mutta yhden kaverin kanssa sovittiin, että käydään lenkillä yhtä aikaa selvä etäisyys pitäen ja jäähdytellessä voi vähän jutellakin. Ei nyt joka ilta edes, mutta jos pysytään terveinä, muutaman kerran jos poikkeustilan aikana pääsisi juttelemaan. Ja turvallisempi olokin, jos ei ypöyksin mene illalla ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi ystävä, enkä todellakaan aio häntä tavata poikkeustilan aikana.

Vierailija
24/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe. Poikaystävän kanssa asutaan yhdessä, joten hänen kanssaan tulee vietättyä aikaa niin kuin yleensäkin. Muita ihmisiä en aio nähdä, siis toki esimerkiksi kauppareissulla törmää ihmisiin, mutta en siis tarkoituksella sovi mitään tapaamisia.

Vierailija
25/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tapaa. Kaikkien pitäisi nyt ottaa tämä tilanne vakavasti. Jos olen ohjeistanut lastani, että tapaa kaveriaan vain ulkona, toimin itse samoin. Nyt saa kahvittelut ja tyttöjen illat jäädä.

Niinkun Korona tarttuu vaan sisätiloissa :D Joo, kyllä olen viikonloppuna näkemässä ystäviäni.

Vierailija
26/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaisin, mutta tämä eräs perui tapaamisen. Ei kai näin ole tarkoitus jatkaa useita kuukausia? Älytöntä jos on oireettomista ihmisistä kyse.

Vierailija
27/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna näin syksyllä. Kuinka paljon niitä oikein pitää tavata?

Vierailija
28/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tapaa. Kannattaa miettiä vähän omaa napaa pidemmälle. Osalle se tietenkin on aivan mahdotonta.

Niinpä. Lapsen kaverilla on perjantaina kaverisynttärit. Aikovat pitää, koko luokka kutsuttu.

Vierailija
29/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa, ehkä jossain ulkona voisi nähdä jossain vaiheessa. Pyydettiin ettei kuljettaisi kuin välttämättömät menot jotta riskiryhmät olisi paremmin suojassa ja terveydenhoito ei kuormittuisi turhaan joten kannan vastuutani näin. Olisi tosi kiva jos muutkin viitsisi ettei tule turhia kuolemia ja jotta tää ei venyisi kauhean pitkäksi ja aiheuttaisi kauheasti työpaikkojen menetyksiä ja konkursseja. Kiitos.

Vierailija
30/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nää, viestitellään päivittäin.

Vierailija
31/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Lehdet kun jotakin jyrähtävät, niin silloin istutaan kusi sukassa kotona virkkuukoukku kädessä.

Vierailija
32/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Espanjasta, ystäväni kuoli eilen. Jatkakaa toki huumorianne, tulwn viikon päästä kyselemään osuiko omalle kohdalle, kaksi nuorta on jo sielläkin teholla.

Vierailija
33/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaan kavereitani melkein joka ilta, vaikka olenkin flunssassa. Yhdessä on paljon mukavampi viettää aikaa kuin yksin.

Idiootti. No, pian on kaikilla todella mukavaa, kun saadaan oikein yhdessä kaikki sairastaa :)

Suurin osa sairastaa koronan lievänä/hyvin lievänä.

Vierailija
34/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä Espanjasta, ystäväni kuoli eilen. Jatkakaa toki huumorianne, tulwn viikon päästä kyselemään osuiko omalle kohdalle, kaksi nuorta on jo sielläkin teholla.

Kamalaa, kyllä mä nyt jään kotiin itkemään.

Vierailija
35/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin olla tapaamatta, vaikka yksi kavereistani rankuu näkemistä koko ajan. En kehtaa sanoa hänelle että mielestäni pyyntö viininjuontiin ei nyt kuulosta järkevältä. Sama ihminen on toki lähdössä myös reissuun jne. ja uhoaa ettei Korona häntä pelota. Ikävä todeta, mutta hänen itsekkyytensä ja typeryytensä alkaa vaikuttaa väleihimme.

Siis mikä siinä suoraan sanomisessa on niin vaikeaa????? Kyllä me pystymme sanomaan tuollaisesta kaverille.

Vierailija
36/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä?? Suomessa ei ainakaan ole.

Vierailija
37/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Läppäri mukaan kavereiden kanssa yhteen. Siinä hoidellaan toisella kädellä etätyötä ja hoidetaan samalla sosiaalisia suhteita. Harvoin jaksaa työpäivän jälkeen enää mennä kylään. Nyt on hyvää kyläilyaikaa. Lapset kaikilla jo sen verran isoja, että osaavat hoitaa omat etäopiskelut.

Vierailija
38/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se huumori ihmisiä tapa eikä levitä virusta. Sen sijaan auttaa vaikeina aikoina.

Vierailija
39/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa nyt lainkaan ystäviäni/sukulaisiani, mutta miesystäväni luo olen menossa viikonlopuksi, mikäli olemme edelleen molemmat terveinä. Asumme samassa kaupungissa. Asun yksin, ja työt teen nyt etänä. Samoin mieheni. Kaupassa olen käynyt ja lenkillä. Tartuntariski on ollut tähän menneessä erittäin pieni.

Vierailija
40/43 |
18.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä?? Suomessa ei ainakaan ole.

Asun Madridissa, yksi ystäväni kuoli täällä eilen ja työporukasta 4 on teholla.

Hyvä että olette Suomessa ryhtyneet toimiin, täällä ei enää meemit naurata. Ei sitä itsekkään todeksi meinannut uskoa kun oltiin tuossa vaiheessa kun te nyt siellä Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi