Näettekö itse kavereitanne nyt poikkeustilan aikana?
Itse en tapaa vanhempiani (noin 7-kymppisiä) vaan soitellaan vain.
Parin hyvän kaverin kanssa käydään kuitenkin edelleen lenkillä yms.
Kommentit (43)
En tapaa. Tosin aika vähän ehditään tapaamaan normaalioloissakaan.
Töissä on pakko käydä altistumasaa vieukselle, joten vapaa-ajalta on nyt karsittu ihan kaikki muut menot. Onneksi viihdymme mainiosti kotonakin.
En tapaa. Ollaan sovittu että kaikki pysyy nyt neljän seinän sisällä, eikä kukaan ala sooloilemaan.
Hurjaa, kun lenkillä tulee vastaan joku. Vasta jälkeenpäin huomaa, että olisi pitänyt hypätä jorpakkoon.
En tapaa. Kaikkien pitäisi nyt ottaa tämä tilanne vakavasti. Jos olen ohjeistanut lastani, että tapaa kaveriaan vain ulkona, toimin itse samoin. Nyt saa kahvittelut ja tyttöjen illat jäädä.
En tapaa. Kannattaa miettiä vähän omaa napaa pidemmälle. Osalle se tietenkin on aivan mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Tapaan kavereitani melkein joka ilta, vaikka olenkin flunssassa. Yhdessä on paljon mukavampi viettää aikaa kuin yksin.
Idiootti. No, pian on kaikilla todella mukavaa, kun saadaan oikein yhdessä kaikki sairastaa :)
Nyt on helppoa olla tapaamatta, jos haluaa vältellä. Vastata voi vain: korona.
Enpä juuri, kun asun yli 100 km päässä.
Viikonloppuna orgiat. Ei peruttu, kaikilla samat taudit muutenkin.
Peruttiin suunniteltu leffailta. Mietittiin että pidetään se myöhemmin sen sijaan että nyt ja kuollaan ehkä molemmat.
Päätin olla tapaamatta, vaikka yksi kavereistani rankuu näkemistä koko ajan. En kehtaa sanoa hänelle että mielestäni pyyntö viininjuontiin ei nyt kuulosta järkevältä. Sama ihminen on toki lähdössä myös reissuun jne. ja uhoaa ettei Korona häntä pelota. Ikävä todeta, mutta hänen itsekkyytensä ja typeryytensä alkaa vaikuttaa väleihimme.
En koska minulla ei ole kavereita ja olen niin väsynyt ettei aikaa jäisi kavereille (introvertti-äiti)...facebuukissa ja instassa muutama silti ja sukulaisia joiden kanssa puhun kerrankuussa.
En. Ihan varmasti käy aika pitkäksi ja tulee tylsää, mutta ei voi mitään. Somella pärjää kyllä.
Aion jatkaa elämää niin normaalisti kuin mahdollista. Tänään kävin kuntosalilla hyvän ystäväni kanssa ja huomenna pidetään leffailta isommalla harrastusporukalla. Viikonloppusuunnitelmiin kuuluu retki Nuuksioon, jos saadaan sopiva porukka kasaan.
En tapaa. Töissä käyn hoitoalalla, kaupassa pakolliset ostokset ja lasten kanssa ulkoilen. Siinäpä ne.
Mitä vähemmän me KAIKKI nyt liikumme tuolla, sitä huonommin virus pääsee leviämään. Sillä turvataan myös se, että he pysyvät terveinä, jotka nyt pyörittävät tätä kaikkea jota ilman emme pärjää.
En tapaa, kaiken varalta. Jutellaan viesteillä tai soittamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaan kavereitani melkein joka ilta, vaikka olenkin flunssassa. Yhdessä on paljon mukavampi viettää aikaa kuin yksin.
Idiootti. No, pian on kaikilla todella mukavaa, kun saadaan oikein yhdessä kaikki sairastaa :)
Ja lopulta idiootti ja kaverit ovat teholla ilman hengityslaitteita.
En tapaa, enkä tapaamuutenkaan kun ei niitä ole. Perheenjäseniäkään en tapaa, koska ei varmaan sekään nyt suotavaa.
Totta kai tapaan kavereitani, ainakin niin kauan kun ollaan terveitä. Flunssaisena on ehkä parempi jäädä kotiin ja odottaa oireiden loppumista.