Koronahysteerikko lenkillä :D
Olin kävelylenkillä pyöräteillä ja minua vastaan käveli noin kolmekymppinen mies, hyppäsi hieman ennen kuin oltiin kohdakkain pientareelle lumihankeen (sitä täällä oulun seudulla vielä on) ja katsoi minua kuin ruttotautista :D Pysyisi vaan siellä neljän seinän sisällä jos noin panikoi.
Kommentit (29)
8 vuotta asunut kirjoitti:
Normaalia Oulussa, ei liity koronaan mitenkään.
Voihan vide :D :D
Vierailija kirjoitti:
Mua vastaan taas käveli noin parikymppinen mies ja nainen, mies aloitti ihmeelliseen köhinän varmaan parikymmentä metriä ennen kuin kohdattiin, nainen tirskui vieressä, katsoin noita idiootteja halveksivasti ja sylkäisin perään.
Mies 35
olitpa fiksu, seuraavan kerran joku vetää sinua pataan tuosta sylkemisestä
Voi teitä modet. V**** mitä urpoja täällä on. Yksi päivittelee ihmisten käyttäytyvän eri tavalla kuin hän. Ohhoh, ompa ihmeellistä. Toinen (ja kolmas) kehuu pelottelevansa ihmisiä huvikseen. Jee, sika hauskaa, noi pelkää niin pelottelen vielä lisää.
Voi teitä modet. V**** mitä urpoja täällä on. Yksi päivittelee ihmisten käyttäytyvän eri tavalla kuin hän. Ohhoh, ompa ihmeellistä. Toinen (ja kolmas) kehuu pelottelevansa ihmisiä huvikseen. Jee, sika hauskaa, noi pelkää niin pelottelen vielä lisää.
Sukupuolikin taisi olla olennainen viestin todellisen tarkoituksen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vastaan taas käveli noin parikymppinen mies ja nainen, mies aloitti ihmeelliseen köhinän varmaan parikymmentä metriä ennen kuin kohdattiin, nainen tirskui vieressä, katsoin noita idiootteja halveksivasti ja sylkäisin perään.
Mies 35olitpa fiksu, seuraavan kerran joku vetää sinua pataan tuosta sylkemisestä
Taidat olla yuo ivallinen köhisijä, varo vaan, seuraava jolle tuota kokeilet ei välttämättä ole yhtä kiltti kuin minä.
Mies 35
😂
Kyllä minäkin pelkäisin jos asuisin Oulussa nykyään, mutten koronaa.............
Jotenkin ihmettelen ihmisen tarvetta nauraa ja raportoida muiden tekemistä täällä. Vinoilua, tarpeeton.