Koronahysteerikko lenkillä :D
Olin kävelylenkillä pyöräteillä ja minua vastaan käveli noin kolmekymppinen mies, hyppäsi hieman ennen kuin oltiin kohdakkain pientareelle lumihankeen (sitä täällä oulun seudulla vielä on) ja katsoi minua kuin ruttotautista :D Pysyisi vaan siellä neljän seinän sisällä jos noin panikoi.
Kommentit (29)
Voisitko itse huomioida kanssakulkijat ja kohteliaasti väistäisit jalkakäytävän toiseen reunaan kohdatessa.
Pakkoko sitä on keskellä tietä kulkea, että toiset joutuvat penkkaan väistämään.
Varmaan olit niin tautisen näköinen, että oli parempi varoa kuin kuolla koronaan.
Kaupassakin notkui sinistä lenkkiä oikein yli äyräiden.
Zinc
On sanottu, että vähintään metrin turvaväli täytyy pitää ulkonakin, ettei virus tartu.
Miksi se sinua haittaa, jos joku haluaa noudattaa ohjeita ja suojata itseään?
Kyllä nyt pitää olla ihan itsestään selvää, että kun tullaan vastakkain esim. kevyen liikenteen väylällä, niin kumpikin väistää oman puoleiselta ojanpenkalta toista. Näin säilyy turvaväli.
Normaalia Oulussa, ei liity koronaan mitenkään.
Kuulostaa fiksulta.
Minä ainakin pidän turvavälin, vaikka se näyttäisikin tarkoituksenmukaiselta.
Käyttäydy kuin jokainen olisi infektoitu. Kaikki puhuvat tästä, että näin tuleekin toimia. Näin ihmiskuntamme ehkä selviää tästä uhasta.
Täällä tuli vastaan ikänsä puolesta riskiryhmään kuuluva herrasmies, joka heilutti ympärillään kaaressa reilun metrin mittaista keppiä. Siis niin, että häntä joutui jokainen vastaantulija pakosta väistämään sen reilun metrin verran.
No, ihan hyvä varmaan, että on etäisyysmittari, mutta voisiko sen kepin kanssa huitomista ajatellen esim. kulkea siellä tien laidassa, nyt joutui nimittäin väistämään ihan reilusti metsikön puolelle kapeahkolla hiekkatiellä kun kyseinen herra käveli aivan keskellä tietä heiluttamansa kepin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko itse huomioida kanssakulkijat ja kohteliaasti väistäisit jalkakäytävän toiseen reunaan kohdatessa.
Pakkoko sitä on keskellä tietä kulkea, että toiset joutuvat penkkaan väistämään.
Tiedoksi sinulle, kävelin kyllä pyörätien reunassa, ilmeen perusteella ilmeisesti odotti että minä olisin pientareelle hyppinyt..
Minä ihmettelin miksi lenkkipolulla haisee viina.
No siellähän lompsii edellä joku noin kolmekymppinen muikkeli suihkepullon kanssa ja jotain spriitä tai muuta suihki siinä ympärilleen samalla kun kävelee! Siis oikeesti???!??!
Oletko koskaan miettinyt sitä että sillä toisella voi olla korona ja käyttäytyy noin jotta ei sinuun tarttuisi.
Hän ei välttämättä ollut koronahysteerikko, saattoi olla koronapotilas... hekin saavat liikkua ulkona, jos pysyttelevät erossa muista ihmisistä.
Mistäs tiedät oliko ukko itse sairas?
Mua vastaan taas käveli noin parikymppinen mies ja nainen, mies aloitti ihmeelliseen köhinän varmaan parikymmentä metriä ennen kuin kohdattiin, nainen tirskui vieressä, katsoin noita idiootteja halveksivasti ja sylkäisin perään.
Mies 35
Vierailija kirjoitti:
Täällä tuli vastaan ikänsä puolesta riskiryhmään kuuluva herrasmies, joka heilutti ympärillään kaaressa reilun metrin mittaista keppiä. Siis niin, että häntä joutui jokainen vastaantulija pakosta väistämään sen reilun metrin verran.
No, ihan hyvä varmaan, että on etäisyysmittari, mutta voisiko sen kepin kanssa huitomista ajatellen esim. kulkea siellä tien laidassa, nyt joutui nimittäin väistämään ihan reilusti metsikön puolelle kapeahkolla hiekkatiellä kun kyseinen herra käveli aivan keskellä tietä heiluttamansa kepin kanssa.
Ahhah kiitos! 😁😊
Näen herra Höyräisen edessäni.
Ehkä piirrän sen (koronapuhteeksi) vielä.
Pois alta koirat ja kävyt, Herra H. tulee.
Itselleni aioin hommata paidan tekstillä:
#s.u.p.e.r.tartuttaja
Taisi olla mun mies.
Kävi vähän aikaa sitten kävelyllä ja sanoi pysyneensä kaukana muista ihmisistä 😄
Itse olen ottanut tavaksi kaupassa ruveta yskimään jos hyllyn edessä on ruuhkaa. Kyllä muuten tulee tilaa nopiaan!
Tai ehkä hän suojeli myös sinua? Ehkä hänellä on oireita tai epäilee ja haluaa minimoida leviämisen!! -.- ihme tyyppi olet ap.
Ei vara venettä kaada. Mitä haittaa tuosta sinulle oli...?