Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++VILTTIKETJU VIIKKOON 26+++++++

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..siis kuopuksen päiväunien aikanahan mä tietenkin pakkailen ja teen muitakin hommia enkä päiväunien jälkeen. On sen verran vilkas tapaus tuo meidän nuorimmainen, ettei sen hereilläolo aikana saa hirveesti tehtyä. Nyt kattelee onnex tuolla rauhassa siskonsa kanssa puuha peteä.

Vierailija
22/23 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vilttikset näin lauantaina? Mulla on täällä mun äidin koira hoidossa ja saa vähän kokeilla samalla miltä tuntuis jos vaik meille tulis viel toinenkin haukku. Mies auttaa anoppia ja appiukkoa muutossa joten vietän päiväni muksun ja noitten koiruuksien kanssa. Poika oppi ajamaan ilman apupyöriä ja haluaa kokoajan pyöräilemään. Enhän mä jaksa sen perässä juosta(itellä joku pyöräily kammo).

Tässä vaiheessa kiertoa kp11 ei mitään ihmeteltävää

Aurinkoista päivää ja plussatuulia!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan uskaltaa sanoa jo olevani raskaana. 5 testiä tehty ja tulokset:

acon10 kp 29/31: selvä haamu

mammaksin herkällä testillä kp 30/31: haalea haamu

mammaksin testillä kp 31/31 haalea haamu ja samana iltana biocardin testillä: selvä haamu

Tänään biocardin testi kp 33/31: hailakka plussa (ei voi sanoa mitenkään haamuksi)

Kai mun on jo uskottava =) Taidan jo mennä kurkkimaan tuonne odotuspuolelle. Toivottavasti tulette kaikki perässä bdbdbdb

En täällä kerinnytkään pitkään pinoutua...hmm..ehkä vilttiketjulla on positiivisia vaikutuksia ;)

-anzq ja rv:t vielä hukassa-