Mikä on sinun naisihanteesi?
Minun naisihanteeni on pitkät vaaleat aidot hiukset, siniset silmät, vaalea villapaita ja siniset farkut. Eläinrakas ja hyväsydäminen. Ei tarvitse naamasta olla meikattu millään tavalla ja vaaleat karvat saavet luonnollisesti kasvaa siellä ja kainaloissa. Aah mikä paketti olisi. <3
M36
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Hillityt häpyhuulet ja pienet nännipihat, onko mainittu jo?
Onneksi näillä kyselijöillä ei ole minkäänlaista naista.
Olin nuorempanan sitä mieltä, että pienet nännipihat on ehdoton vaatimus, mutta ei ne isotkaan sittenkään ole yhtään huonommat. ;P~
Sellainen on kyllä paras nainen, jolla on Pimbs, tissit, avoimet ovet B-rapussa, ei hampaita = hyvä antamaan huulihölkkää, mykkä, kuuro ja liikuntakyvytön. Lähes kaikki ominaisuudet mitä naisella tarvii olla ja varsinkaan ei saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on kyllä paras nainen, jolla on Pimbs, tissit, avoimet ovet B-rapussa, ei hampaita = hyvä antamaan huulihölkkää, mykkä, kuuro ja liikuntakyvytön. Lähes kaikki ominaisuudet mitä naisella tarvii olla ja varsinkaan ei saa olla.
Tunnen yhden Barbaran, sopisitte yhteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hillityt häpyhuulet ja pienet nännipihat, onko mainittu jo?
Onneksi näillä kyselijöillä ei ole minkäänlaista naista.
Olin nuorempanan sitä mieltä, että pienet nännipihat on ehdoton vaatimus, mutta ei ne isotkaan sittenkään ole yhtään huonommat. ;P~
On se hassua kuinka mieson pahis jos vaatii hillittyjä häppäreitä tai pieniä nänipihoja.
Noin vertailun vuoksi tässä esimerkkejä naisten kohtuu tyypillisistä vaaimuksista:
- ruumiinpituus yli X cm
- leveä/malliltaan vaakatasossa oleva hartioiden luusto
- kapea lantio
- tuuheat hiukset, jopa iässä jossa hiusraja alkaa tyypillisesti paeta
- matala ääni
- paksu penis
Nämäkö ovat jotenkin ylevämpiä tai vähemmän pinnallisia kriteerejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikas, joutilas, antelias, seksikäs, mukava, kiltti, huumorintajuinen, hellä, taiteellinen, musikaalinen.
Joo, ei löydy.
Kaikki muut mätsää paitsi rikkaus ja musikaalisuus :D
Lottoatko? Ehkä musikaalisuudesta voisin joustaa.
Eurojaska ja lotto yhdellä rivillä per viikko. Tykkään musiikista ja tanssimisesta, laula ja soita en :D
Tosin seksikkyydellä voi olla monta määritelmää.
Seksikkyys on sisäinen ominaisuus, sitä joko on tai ei ole. Mullakaan ei tuo lottoaminen tuota tulosta, niin rikas nainen olisi unelma. Elättäis mut, tietty. Mut tanssimaan en ala.
En minäkään paritansseja, enemmänkin se on jonkinlainen rytmitajuisuus joka laittaa liikkumaan :)
Minua ei ole kukaan elättänyt aikuisiällä niin sellaista ei osaa oikein kuvitellakaan.
Nyt ei mene oikein putkeen. Eilisestä Viking lotosta vain Plussa oikein, 5 € ja kuponki maksoi 3,60, niin 1,40 jäin voitolle. Ei näillä tienesteillä elätellä kyllä yhtään ketään.
Perjantaina uusi yritys.
Normaalipainoinen (jos treenaa, niin indeksit ei päde)
Vela, tai jo aikuiset lapset
Pitkät hiukset (long bob-mitta on jo riittävä)
Savuton
Lähes alkoholiton
Terveelliset elämäntavat
Sopivan liikunnallinen
Luotettava
Hyväsydäminen
Tykkää läheisyydestä ja hellyydestä
Tekee joskus aloitteita seksiin myös itse, eikä vaan odota, että mies hoitaa kaiken
M__42
Vierailija kirjoitti:
Niitä voi ostaa seksikaupasta, kaikilla sama nimikin, Barbara.
No nyt osui kuvaus! Tuutko itse vapaaehtoisesti tänne vai haenko kaulimen kanssa?