Mikä on sinun naisihanteesi?
Minun naisihanteeni on pitkät vaaleat aidot hiukset, siniset silmät, vaalea villapaita ja siniset farkut. Eläinrakas ja hyväsydäminen. Ei tarvitse naamasta olla meikattu millään tavalla ja vaaleat karvat saavet luonnollisesti kasvaa siellä ja kainaloissa. Aah mikä paketti olisi. <3
M36
Kommentit (89)
https://www.instagram.com/viivilehikoinen/?hl=fi
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, tuossa on aika pitkälti mun naisihanne eli söpö hoikka nuori ammattiurheilija. Luonteen osalta vaikuttaa myös ihanteelliselta eli rauhallinen ja tosi mukavan ja sydämellisen ja elegantin oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsia, tykkää lemmikeistä, nörtähtävä, kiltti, aito ja luonnollinen. Ei meikkaa. Haluaa istua sisällä (elokuvat, videopelit, sarjat) paskalla säällä ja lähtee kanssani yhdessä paremmilla keleillä ulos seikkailemaan. Ei vaadi tajutonta kunnianhimoisuutta mieheltä eikä muutenkaan ole elämässä menestymisen tms perään. Omistaa hyvän huumorintajun. Ulkomuodoiltaan joko pyöreä tai hoikka, salihullut ja fitnessharrastajat sekä överikuntoilijat ei kiinnosta. Mielellään myös mua nuorempi ja lyhyempi. Ei tupakoi, juo alkoholia joko hyvin maltillisesti tai ei ollenkaan. Ei käy baareissa. Positiivinen ja hymyilevä elämänasenne, ei mielenterveydellisiä ongelmia.
En usko että tälläista löytyy, ainakin jos Tinderin ja nettideittien tarjonnan perusteelal voi jotain päätellä. Ainahan sitä unelmoida saa :
/m39
Minä sopisin sulle muuten mutta huumorintajuni on ironista ja mustaa, sisällä luen mieluiten kirjoja, välkkyvistä ruuduista tulee vain migreeni.
Niin joo, ja ulkoilen säällä kuin säällä enkä ikinä huolisi miestä jonka sanavarastossa on konsepti "paska keli". Ei ole huonoa keliä, on vain huonoja vaatteita ja heikkoja luonteita.
Mua jotenkin ällöttää miehet, jotka etsii rikasta naista, joka vielä passaa. Ja näitähän on! Mikä äititrauma näillä oikein on.
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsia, tykkää lemmikeistä, nörtähtävä, kiltti, aito ja luonnollinen. Ei meikkaa. Haluaa istua sisällä (elokuvat, videopelit, sarjat) paskalla säällä ja lähtee kanssani yhdessä paremmilla keleillä ulos seikkailemaan. Ei vaadi tajutonta kunnianhimoisuutta mieheltä eikä muutenkaan ole elämässä menestymisen tms perään. Omistaa hyvän huumorintajun. Ulkomuodoiltaan joko pyöreä tai hoikka, salihullut ja fitnessharrastajat sekä överikuntoilijat ei kiinnosta. Mielellään myös mua nuorempi ja lyhyempi. Ei tupakoi, juo alkoholia joko hyvin maltillisesti tai ei ollenkaan. Ei käy baareissa. Positiivinen ja hymyilevä elämänasenne, ei mielenterveydellisiä ongelmia.
En usko että tälläista löytyy, ainakin jos Tinderin ja nettideittien tarjonnan perusteelal voi jotain päätellä. Ainahan sitä unelmoida saa : löytyy, mutta mulla on lapsia. Nuorin reilu 2v kuluttua aikuinen. Mulla on jo mies ☺️
/m39
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä haluaa perinteisen miehen roolin, kun oikeasti kaipaavat lähinnä äitiä?
Joka siivoaa ja elättää koko perheen.
En ihmettele, ettei löydy.
Ei, äitiä ei etsi kukaan vaan tasaveroista ja ymmärtävää kumppania eikä mitään minäminä riivinrautaa. Siivoaminen muuten on merkki rakastamisesta. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
En usko että tälläista löytyy, ainakin jos Tinderin ja nettideittien tarjonnan perusteelal voi jotain päätellä. Ainahan sitä unelmoida saa :
/m39
Tämänlaiset naiset ovat viety ja varattu jo aikoja sitten. Toisella kierroksella heitä on jonkin verran, mutta tällöin rasitteena on lähes poikkeuksetta yksi tai useampi pieni lapsi.
Rasvaton ja urheilullinen. Herkkä saamaan orgasmin. Mukava luonteeltaan ja keskustelee hyvin. Taipuu miehen tahtoon. Ei ruskeita silmiä. Muutaman vuoden ainakin nuorempi. On taloudellisesti riippumaton.
Ihannenaiselle on vain kaksi kriteeriä, kaunis ja kiimainen.
Vierailija kirjoitti:
Sillä olis tissit, perse ja tietenkin pimppi. Kaikki muu on jo sitten extraa.
Tämä, ja plussaa olisi jos vielä lämpimän paskan pudottaa.
Naisen neljä pääkriteeriä:
1. Fiksu eli hänen kanssaan voi puhua laaja-alaisesti monista asioista, mutta ei kuvittele olevansa kaikkien asioiden asiantuntija ja osaa perustella sanomisensa ja tekemisensä. Arvostaa terveitä elämäntapoja ja yleissivistystä.
2. Mukava eli henkilökemiat kohtaavat ja hänen kanssa on helppo tulla toimeen ja molemmilla on huumorintajua eikä mistään pikkuasioista synny jatkuvia kiistoja.
3. Luotettava eli sanomisiin ja tekemisiin voi luottaa kuin toiseen aivopuoliskoon.
4. Hyvännäköinen eli häntä pitää fyysisesti puoleensavetävänä ja naisellisena. Tietynlainen kokonaisvaikutelma ratkaisee. Plussaa tulee vielä lisää jos pitää kissoista ja Taylor Swiftistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/m39
Tämänlaiset naiset ovat viety ja varattu jo aikoja sitten. Toisella kierroksella heitä on jonkin verran, mutta tällöin rasitteena on lähes poikkeuksetta yksi tai useampi pieni lapsi.
Eipä nuo 6 ja 8 -vuotiaat hirveitä rasitteita ole, isälläänkin ovat melko usein. Enkä etsi asuinkumppania, joten isäpuoleksi ei olisi pakko alkaa.
Mutta en ole kaunistamassa tai rumentamassa yhtäkään deittisivustotilastoa :)
Krista Pärmäkoski, Kaisa Mäkäräinen, Sanna Marin, Johanna Kurkela.
Toki myös monia, monia muita ihania naisia löytyy, kaduilla saan ihastella naiskauneutta päivittäin. Olette ihania!
T. Mies -79
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä haluaa perinteisen miehen roolin, kun oikeasti kaipaavat lähinnä äitiä?
Hassua tämä lukuisista palstalaisten yläpeukuista nauttiva logiikka.
En halua vetää perinteisen miehen roolia = haluat naisen joka toimii ei vain elättäjänä vaan myös äitinä miehelle ja koko perheelle.
Aika mielenkiintoinen johtopäätös ottaen huomioon etten halua perhettä enkä mitenkään välttämättä edes yhteen muuttamista. Sitäkään et ehkä osannut ajatella että jos parisuhdetta ei ole, niin silloinhan ihan kaikki kotitalouden asiat on aina joutunut hoitamaan itse.
Jotenkin tuossa haiskahtaa projisointi? Kun mies ei vastaa sinun käsitystäsi unelmamiehestä, on tämä ihan välittömästi mustamaalattava naisen kustannuksella eläväksi 5-vuotiaan tasolle jääneeksi loiseliöksi.
-se numero 28
Moni mies valitettavasti taantuu passattavaksi. Siksi en haekaan enää parisuhdetta yhdessäasumisella.
Ehkä näin.
Minusta taas tuntuu siltä että herättää negatiivisia reaktioita kun mies ei juuri välitäkään niistä perinnenaisen tuomista asioista, vaan toivoo erilaista - kenties liiankin tasa-arvoista - kumppanuutta.
Numero 28
Minä taas en sovi miehelle joka haluaa kodinhengettären, en ole kummoinen kokki ja inhoan puunausta, teen kuitenkin välttämättömät, omassa kodissani. Luonnossa liikkuminen on mukavaa, en valita pienistä, seksissäkin tietty tasa-arvo, ei mitään tiettyä jakoa dominoivaan ja alistuvaan.
Kuulostaa mitä parhaimmalta.
Toivottavasti joku onnekas mies on sinut bongannut (tai sinä olet bongannut miehen).
t. 28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/m39
Minä sopisin sulle muuten mutta huumorintajuni on ironista ja mustaa, sisällä luen mieluiten kirjoja, välkkyvistä ruuduista tulee vain migreeni.
Niin joo, ja ulkoilen säällä kuin säällä enkä ikinä huolisi miestä jonka sanavarastossa on konsepti "paska keli". Ei ole huonoa keliä, on vain huonoja vaatteita ja heikkoja luonteita.
Itse asiassa ensimmäinen kappale oli ihan ok.
Toisesta en ole varma. Riippuu vähän siitä mitä tuolla tarkoitat.
28
Vaalea iloinen meikitön käytännöntaitava nainen. Sopivan pyöreä sinut itsensä kanssa oleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua vetää perinteisen miehen roolia = haluat naisen joka toimii ei vain elättäjänä vaan myös äitinä miehelle ja koko perheelle.
Aika mielenkiintoinen johtopäätös ottaen huomioon etten halua perhettä enkä mitenkään välttämättä edes yhteen muuttamista. Sitäkään et ehkä osannut ajatella että jos parisuhdetta ei ole, niin silloinhan ihan kaikki kotitalouden asiat on aina joutunut hoitamaan itse.
Jotenkin tuossa haiskahtaa projisointi? Kun mies ei vastaa sinun käsitystäsi unelmamiehestä, on tämä ihan välittömästi mustamaalattava naisen kustannuksella eläväksi 5-vuotiaan tasolle jääneeksi loiseliöksi.
-se numero 28
Moni mies valitettavasti taantuu passattavaksi. Siksi en haekaan enää parisuhdetta yhdessäasumisella.
Ehkä näin.
Minusta taas tuntuu siltä että herättää negatiivisia reaktioita kun mies ei juuri välitäkään niistä perinnenaisen tuomista asioista, vaan toivoo erilaista - kenties liiankin tasa-arvoista - kumppanuutta.
Numero 28
Minä taas en sovi miehelle joka haluaa kodinhengettären, en ole kummoinen kokki ja inhoan puunausta, teen kuitenkin välttämättömät, omassa kodissani. Luonnossa liikkuminen on mukavaa, en valita pienistä, seksissäkin tietty tasa-arvo, ei mitään tiettyä jakoa dominoivaan ja alistuvaan.
Toivottavasti joku onnekas mies on sinut bongannut (tai sinä olet bongannut miehen).
t. 28
13 vuotta olin suhteessa, josta 2 lasta. Nyt reilu 3 vuotta sinkkuna, en varsinaisesti hae mitään, tulee jos on tullakseen :)
Valitettavasti en osu kuvaukseesi.
Täällä on kuvattu omia ominaisuuksiani monessa viestissä.
Ilmeisesti kuitenkin lapset on este, kun olen sinkkuna pysynyt jo useamman vuoden :D
Deittipalvelut jääneet tutustumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-se numero 28
Ehkä näin.
Numero 28
t. 28
13 vuotta olin suhteessa, josta 2 lasta. Nyt reilu 3 vuotta sinkkuna, en varsinaisesti hae mitään, tulee jos on tullakseen :)
Lue: aloitteen tekeminen on ulkoistettu miehille.
-eri
Oikeastaan ns. kriteerejä ei ole paljoakaan, yksi kuitenkin: normaalipainoinen ja hoikka. En jaksa selkä vääränä kantaa isoja määriä ruokaa kaupasta, siksi hoikka nainen on ehdoton.
M28