Mikä on sinun naisihanteesi?
Minun naisihanteeni on pitkät vaaleat aidot hiukset, siniset silmät, vaalea villapaita ja siniset farkut. Eläinrakas ja hyväsydäminen. Ei tarvitse naamasta olla meikattu millään tavalla ja vaaleat karvat saavet luonnollisesti kasvaa siellä ja kainaloissa. Aah mikä paketti olisi. <3
M36
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo aiemmin on todettu, niin barbie-nuket antaa pojille väärän kuvan oikeasta naisesta.
Siis etkö ole oikeassa elämässä ikinä nähnyt naista jolla on vaalea tukka ja siniset silmät sekä villapaita........?
Ihailen älykkäitä, nokkelia, hauskoja naisia, jotka tekevät parhaansa töissään, ottavat toiset ihmiset huomioon, auttavat läheisiään mutta eivät uhraa elämäänsä vaan rakentavat myös oman uran.
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo aiemmin on todettu, niin barbie-nuket antaa pojille väärän kuvan oikeasta naisesta.
En mä halua mitään barbinukkea vaan vaaleahiuksisen ja sinisilmäisen kilttinättimyksen. <3
muhkeat häpyhuulet, sopivan kokoiset rinnat, nätti suu, vaalea iho, hiusten pituudella ja värillä ei väliä kunhan ovat terveen näköiset eikä kemikaaleilla pilalle poltetut.
huumorintajuinen eikä tiukkapipoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis etkö ole oikeassa elämässä ikinä nähnyt naista jolla on vaalea tukka ja siniset silmät sekä villapaita........?
En tarkoittanut sitä, vaan sitä, että miten helppoa naiselta on repiä pää irti.
Ei ”nuttura tiukalla”, esittelee ja esineellistää itse itsensä, ”lapsinaisvartalo aikuisnännein”.
Mätisäkki55
Älykäs, omista arvoistaan kiinni pitävä (ei uranainen joka toistaa robotin lailla edustamansa firman PR-puppua), ei kikattelija vaan myös itse hauska, pitää luonnosta, kenties harrastaa jotain tekemistä sen perinteisen hemmottelun ja ostettujen elämyksien sijaan, seksuaalisesti dominoiva.
Ulkonäöllisesti on vähemmän tiukat kriteerit, mutta tällä hetkellä unelmanainen voisi olla pitkähkö, voimakkaat reidet, hyvä peffa, tummat hiukset, intensiivinen katse ja erikoisuutena ns. koukkunenä joka on todella hot :D
Parisuhteesta unelmoinnissa olen siis jo luovuttanut. Melko lailla päinvastaisia naisia olisi "saatavilla" jos haluaisin vetää perinnemiehen roolia 24/7 ja mieluiten perustaa perheen samalla.
Aidot vaaleat hiukset ei kyllä kovin hääviltä näytä.
Ei nuo oikeaa naista ole koskettaneet. Onneksi.
Vedä vaan perinnemiehen roolia, eli elätät naisenkin, eläkemaksuja myöten. Vai eikö käykään?
Rikas, joutilas, antelias, seksikäs, mukava, kiltti, huumorintajuinen, hellä, taiteellinen, musikaalinen.
Joo, ei löydy.
Minulla on semmoinen fetissi, että haluaisin sellaisen mielikuvitusnaisen, joka ei nalkuta. Eihän niitä tietenkään ole olemassa, mutta saahan sitä haaveilla.
M44 kirjoitti:
Tykkäis seksistä vielä lastenkin teon jälkeen.
Onpa sinua helppo miellyttää ;)
Olen ollut äiti reilut 8v eikä ole halukkuuteen vaikuttanut.
Jos nalkutus on ongelma, mitäpä jos kävisi suihkussa ja veisi roskat ihan oma-aloitteisesti?
Tiedän, ei onnistu palstamieheltä
Vierailija kirjoitti:
Rikas, joutilas, antelias, seksikäs, mukava, kiltti, huumorintajuinen, hellä, taiteellinen, musikaalinen.
Joo, ei löydy.
Kaikki muut mätsää paitsi rikkaus ja musikaalisuus :D
Nämä sytyttävät:
-Pituus > 170 cm
-Tietynlainen pyöreys, saa olla reilustikin.
-Huumorintaju
-Kiltti ulkomuoto, nämä ovat sitten niitä vahvimpia naisia, heidän ei tarvitse esittää mitään.
-Musiikkimakuna iskelmä/klassinen/melodinen
Nämä ovat no-no:
-Tatuoinnit
-Lävistykset
-Liiallinen laihuus
-Liian treenattu kroppa
-Suuna päänä olo
-Musiikkimakuna hevi/rap/tekno
-Menneisyydessä suhteita afrikkalaisten tai lähi-itäläisten kanssa. lapsi heidän kanssaan ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei löydy.
Kaikki muut mätsää paitsi rikkaus ja musikaalisuus :D
Lottoatko? Ehkä musikaalisuudesta voisin joustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hillityt häpyhuulet ja pienet nännipihat, onko mainittu jo?
Onneksi näillä kyselijöillä ei ole minkäänlaista naista.
No pienet rinnat ja iso kiinteä pylly on kyllä taivas!
Harmi, iso kiinteä pylly mutta myös isot rinnat isoilla nänneillä, hillityt häppärit.
Tosin olen saanut vain kehuja isoista nänneistä kun niistä saa kuulemma hyvin kiinni :)