Miksei Sukari noudata karanteenia!
Kommentit (30)
Sukarin mielestä vois mennä ideaparkkiin nyt. Voi ei. Bisnestä. En mene muualle kun ruokakauppaan.
Virve Rosti sata salamaa iskee tulta on nyt Inglesissä hotellilla jumissa ja ei voi mennä katsomaan 86 v toiseen hotlaan ja sisko siellä myös .
Natalia ja sikari saa kutistaa budjettiaan vaan niin kuin muutkin
Vierailija kirjoitti:
Virve Rosti sata salamaa iskee tulta on nyt Inglesissä hotellilla jumissa ja ei voi mennä katsomaan 86 v toiseen hotlaan ja sisko siellä myös .
Sekavat setit raapustit.
Sinne se varmaan menee heti pyörimään, Ideaparkiin ja Maskuunkin. Boikottiin siis kyseiset kauppakeskus ja kauppaketju ettei vaan tule pöpöä. Voivoi Topi nyt mokasit.
Ihan hirveän nolo moka. Tää maikkarin koronakämmäily alkaa olla jo tosissaan tragikoomista. Taannoin puhelinhaastattelussa oli Jyrki Sukula (wtf?!) antamassa lausuntoa Italian tilanteesta. Haastattelun sisältö oli kutakuinkin "En tiedä, olen Ranskan alpeilla laskettelemassa". Lolz.
IS: "MTV kutsui ulkomailta palanneen Toivo Sukarin vieraaksi suoraan lähetykseen – nyt kaksi ihmistä joutuu karanteeniin: ”Karmaiseva tilanne” "
Kuvaja nyt karanteenissa?
Säännöt koskee muita, ei häntä itseään.
Esimerkillinen Jukka Jalonen IS:lle "Olen ollut reissun jälkeen varmuuden vuoksi karanteenissa. Pari viikkoa pysyttelen poissa ihmisten ilmoilta. En ole käynyt kaupassa tai missään muuallakaan, Jalonen sanoi.
– Viisi päivää on kuulemma viruksen normaali itämisaika. Huomenna tulee viides päivä täyteen reissun jälkeen, eikä minulla ole mitään oireita, joten tuskin virus tarttui matkalta. Sieltä se olisi tarttunut, jos olisi. Mieluummin kannattaa kuitenkin olla ylivarovainen."