Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riskiryhmien suojelu kotona

Vierailija
17.03.2020 |

Meillä on kaksi riskiryhmään kuuluvaa perheessä. Miten heitä voi suojella, kun itse käyn töissä? Oon kaupassa töissä. Surettaa ja pelottaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto , sulla on kyllä huono tilanne.. :/ Olisiko mahdollista käyttää jotain suojahanskoja, maskia?(tiiän et moni on kyl skeptinen ton maskin suhteen)  Ainakin käsiä kannattaa pestä tiuhaan tahtiin ja pyrkiä turvaväliin asiakkaiden kanssa.

Vierailija
2/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin itseni puolesta. Astmaatikkona ja päiväkodissa työskentelevänä kyselin pomolta kuukauden palkattoman loman perään. Pomo nikottelee, eikä vissiin ole antamassa minulle lomaa.

Juu, suojelkaa riskiryhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin itseni puolesta. Astmaatikkona ja päiväkodissa työskentelevänä kyselin pomolta kuukauden palkattoman loman perään. Pomo nikottelee, eikä vissiin ole antamassa minulle lomaa.

Työsuojeluun yhteys.

Vierailija
4/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saat loman! Voimia ❤️

Vierailija
5/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onhan sinulla riskiryhmäläisenä tietysti oikeus palkattomaan.

Vierailija
6/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työsuojeluun yhteys.

Joo samaa mieltä. Tuo on laitonta.

Vierailija
7/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse riskiryhmäläinen, töissä terveydenhuollossa ja lapsi ollut juuri useimmissa yo-kirjoituksissa!

Samaa mietin, että miten ihmeessä välttää tartuntaa kotona...

Toisaalta juuri juttelin yhden lääkärin kanssa ja hän tuumi, ettei enää voi tietää, kuka on saanut tartunnan ja kuka on kantaja.

Pitänee vaan olla rauhallinen ja toivoa parasta!

Vierailija
8/8 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen autellut iäkästä omaistani jo pitkään. Muutin hänen luokseen, kun jouduin työttömäksi helmikuussa. Ajattelimme näin minimoida tartunnanvaaraa. Käyn kaupassa lähikaupassa pyörällä, hiljaiseen aikaan, en liiku muualla. Käsihygienia tehostetusti, kauppakassit ja käsineet pyykkiin kaupassakäynnin jälkeen. Hänen ei tarvitse liikkua missään. Omassa asunnossani käyn kerran 2:ssa viikossa, tuulettamassa ja katsomassa mahdolliset postit. Näillä mennään toistaiseksi. Hän on minulle tärkeä.