Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko miettineet syvällisesti, mikä on tautien tarkoitus?

Vierailija
17.03.2020 |

Tässä maailmassa ja luonnossa ei ole oikeasti mitään ”turhaa”. Taudit, hyttyset, myrkyt, väkivalta, kaikki syntyvät tapahtumaketjujen tuloksena. Viruksen tehtävä on pitää nisäkäs tms. populaatio kurissa niin, että elämän edellytykset säilyvät seuraaville sukupolville. Luonto ei tunne käsitettä ”inhimillinen kärsimys”. Luonto toimii resurssien mukaan hyvinkin matemaattisesti. Vai mitä olette mieltä? Otan aikaa miten nopeasti tämä kiellettyjen ajatusten ketju poistuu.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai väkivalta ei ole turhaa? Jos sut hakataan niin ajatteletko sittenkin noin?

Väkivalta on luonnollista. Se syntyy tietyissä olosuhteissa, ja kun se kärjistyy tarpeeksi niin syttyy sota, jonka seurauksena on rauha. Kunnes ihmiset taas keksivät mikä naapurissa on pielessä.

Sä oot sairas. Jotakuta ärsyttää joku asia ja kun se kärjistyy niin väkivalta on luonnollista? Eli vaikka mies ei saa seksiä niin on luonnollista, kun sitä jurppii se, niin raiskata nainen? Mene hoitoon.

Väkivalta on edelleenkin tapahtumaketjujen tulos. Ei kukaan synny ihmisenä, jonka päämäärä on raiskata ihmisiä. Raiskaaja on 90% itse raiskattu, hakattu, laiminlyöty. Hän siirtää ajatusmallia eteenpäin, niin ihmisaivot toimii. Se on luonnollista, biologista. Ymmärrätkö mitä tarkoitan luonnollisella? Se ei ole sama kuin ”ok”, vaan biologiaan ja psykologiaan perustuvaa luonnollisuutta. Looginen tapahtumaketju.

Ihminen voi itse valita miten toimii. Vaikka ihminen olisi hakattu ja raiskattu 100 kertaa niin hän ei automaattisesti toimi itse niin. Hänellä on valinta. Traumaattisia asioita kokeneista ihmisistä monet haluavat auttaa toisia että he eivät joutuisi kokemaan samaa mitä itse.

Vierailija
22/22 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani tämäkin selittyy uskonnolla ja erään jumalattaren halulla sairastuttaa ihmiskuntaa. Kaikki jotka ovat kuolleet esim. kulkutaudin takia menevät hänen luokseen riippumatta siitä mitä on tehnyt.

Joku muu voi löytää selityksen toisaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla