Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin kävit viimeksi kaupassa ja milloin aiot käydä seuraavan kerran?

Vierailija
17.03.2020 |

Minä 12.3 ja tulevaisuuden suunnitelmista en vielä tiedä. Ehkä viikon sisällä käyn kerran tai ehkä en käy moneen viikkoon.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina kävin illalla ihmettelemässä Prisman tyhjiä hyllyjä, sunnuntaina kävin sitten ostamassa esim. lihatuotteita jotka oli perjantaina vähissä.

Eilen en käynyt, mutta tänään saatan illalla ysin jälkeen käväistäkin. Mutta käytännössä on ruokaa vielä pariksi päiväksi, jotai pari juttua on jotka voisin kaupasta käväistä hakemassa.

Yritän harventaa kauppakäyntejä että ehkä joka kolmas päivä kävisin, kun normaalisti käyn lähes joka päivä.

Vierailija
42/56 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjastot eivät ole auki enää huomenna. Tänään ovat.

Palautusluukku on aina auki.

Ei ole. Ainakin täällä kirjasto ilmoitti, että myös palautusluukut suljetaan. Luulen, että sama käytäntö muuallakin. Muutenhan siellä olisi vuori kirjoja odottamassa, kun kirjastot taas aukeavat. 

No sitten en palauta huomennakaan. Eräpäivät olisivat loppuviikolla, ovat sellaisia kirjoja joihin on varauksia tai joissa on kaikki uusintakerrat käytetty. Ihan hyvä juttu, ehdinpä sitten lukea paremmin esseetä varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Huomenna käyn varmaan uudelleen. Muutenkin olen liikkunut ihan normaalisti. Outoa, kun ihmisiä on normaalia vähemmän liikkeellä.

Vierailija
44/56 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään. Huomenna käyn varmaan uudelleen. Muutenkin olen liikkunut ihan normaalisti. Outoa, kun ihmisiä on normaalia vähemmän liikkeellä.

Miltä siellä leipähyllyt näytti ja mihin aikaan kävit?

Vierailija
45/56 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lauantaina ja tänään on pakko käydä hakemassa siteitä ja tamponeita.

Vierailija
46/56 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjastot eivät ole auki enää huomenna. Tänään ovat.

Palautusluukku on aina auki.

Ei ole. Ainakin täällä kirjasto ilmoitti, että myös palautusluukut suljetaan. Luulen, että sama käytäntö muuallakin. Muutenhan siellä olisi vuori kirjoja odottamassa, kun kirjastot taas aukeavat. 

No sitten en palauta huomennakaan. Eräpäivät olisivat loppuviikolla, ovat sellaisia kirjoja joihin on varauksia tai joissa on kaikki uusintakerrat käytetty. Ihan hyvä juttu, ehdinpä sitten lukea paremmin esseetä varten.

Kannattaa tarkistaa asia oman kirjaston netti/facebook-sivuilta. Meidän kirjasto pitää palautusluukun auki ja työntekijöitä on töissä niitä käsittelemässä.

Vierailija
47/56 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin viimeksi. Seuraavan kerran käyn kun tarvii, ehkä tänään tai viikon päästä. Tänään käyn eggspressiltä ruokaa

Vierailija
48/56 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna kävin, perjantaille on varattuna verkkokauppatoimitus (itse noudettava). Aiemmin ei saanut toimitusta, lähipäivät oli ruoan verkkokaupassa ihan tukossa.

Vierailija
49/56 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään, seuraavan kerran ehkä muutaman päivän päästä, en ainakaan aiemmin.

Vierailija
50/56 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kuukausi sitten, tuskin ihan lähitulevaisuudessa, ehkä kesällä.

Vierailija
51/56 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla ja ostin viikoksi kuten aina. En siis käy normistikaan kaupassa kuin kerran viikossa ja olisin toki voinut ostaa kahdenkin viikon tarpeiksi mutta hyllyt oli niin tyhjinä, että tuon viikon satsin kanssakin joutui käyttämään luovuutta.. 

Ei muuten ole varmasti ikinä ollut tuollaista tungosta ennen aamuysiä kuin tänään.

Vierailija
52/56 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kahtena päivänä peräkkäin. Aina leivät ja lihat loppu. Pitäis laittaa elintarvikkeet kortille. Loppuis tuo päätön hamstraus.

Mulla on vieläpä flunssaoireita. Soitin neuvontapuhelimeen. Kun oireet ei kerran ole pahoja, niin tuskin on korona. Kuulemma töissä ja asioilla voi käydä normaalisti. THLn sivuilla oli eri suositukset. Tiedä sit mihin tässä uskoisi. Tulin kuitenkin just reissusta ja kyseisessä maassa oli paljon tartuntoja.

Vierailija
53/56 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 12.3. Ei ole enää mitään tarvetta lähteä kauppaan, kaapeissa on riittävästi kaikkea tarvittavaa ja kauppakuljetus tuo lisää kerran-pari viikossa tarpeesta riippuen. Minulla on jäsenyys, jolla kori tulee ovelle tarvikkeineen ja resepteineen, lisäksi tulee reilusti appelsiineja, vihermehutarvikkeita jne. Sunnuntaina tulee lisäksi mm. mätiä, smetanaa, marjoja, viinejä, olutta ja konjakkia. Että hyvin tässä pärjäillään.

Vierailija
54/56 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa pärjätään, tosin marsut alkavat kaipaamaan tuoreita kasviksia. Ostin ruukullisia salaatteja ja istutan ne, mutta ei niillä kuitenkaan pitkälle pötkitä.

Vierailija
55/56 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi sunnuntaina ja toi meille ja eläimille ruokaa niin paljon että pakosta tarvii ehkä kuukauden päästä. Pakastin on meillä aina täys ruokaa, marjoja ja keittämistä ja leipää ja kaapissa vähintään kuukauden kuiva-aineet.. Maalla kun asutaan ja kauppoihin on matkaa niin tottunut muutoinkin ruokaa varaamaan jos sattuisi sairastumaan tai esim. auto hajoamaan.

Vierailija
56/56 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Etätyöt on helppo aloittaa heti herättyä kuudelta ja pitää myöhemmin vähän taukoa ja käväistä kaupassa, kun ei ole vielä ruuhkia tai jonoja. Seuraavan kerran kauppaan todennäköisesti perjantaina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi