Nanna Karalahti on vasta 37 vuotta, luulin että lähemmäksi 50
Meinasin tippua penkltä kun työkaverini kertoi Nanna Karalahden olevan 37 vuotias. Hän on jo pitkään näyttänyt keski-ikäistä vanhemmalta.
Mistähän se johtuu, kun ei hän ryppyiseltä näytä mutta ei ole oikein ikinä näyttänyt nuorelta?
Kommentit (14)
Joillakin on vain epänuorekkaat kasvot geeneissä, eikä kyse ole välttämättä ollenkaan mistään mömmöistä. Osa on 10-v ikäistään vanhemman näköisiä ja jotkut päinvastoin, eikä aina kysymys ole elämäntavoista.
Geenilotto vaikuttaa niin moneen asiaan meidän kaikkien elämässä.
Tähän helppo selitys, asu vuosi Jeren kanssa ja itsekin näytät 10 vuotta vanhemmalta
Nanna olisi ilman meikkiä ja tekotukkaa aika ruma. Kirveellä veistetty pitkä naama. Mutta nätti laitettuna ja varmaan mukava luonne.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ne mömmöt. Ja lisä-aineet teettää
kyllä se kännipäissään asian ajaa...
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole tran su?
Tätähän se. Jerestä näkee jo kaukaa et on miehiin päin. Useinhan ne kaappihomothan on ylikorostetun "äijiä" ettei kukaan kyseenalaistaisi heidän maskuliinisuutta.
Elämänkoulu ja jännämiehen kanssa suhteessa ollut. Mutta eipä siinä. Ihan nätti nainen, vaikka vanhemmaksi luulisi.
Ihan ikäisensä näköinen, kaunis nainen.
Näkisittepä aloittajan!
Peili pitäisi olla jokaisella. 😞
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole tran su?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole tran su?
Tätähän se. Jerestä näkee jo kaukaa et on miehiin päin. Useinhan ne kaappihomothan on ylikorostetun "äijiä" ettei kukaan kyseenalaistaisi heidän maskuliinisuutta.
Ja kolme huonogeenistä lasta seuraavat 15-20 vuotta.
Kukaan mies/nainen ei tuohon ala.
Olen luullut aina julkkiksia ikivanhoiksi. Ja huomaan yhtäkkiä että olen keski-iässä itse. Onkohan niillä näköisolentoja.
Sitä ne mömmöt. Ja lisä-aineet teettää