Miksi firmoja ja rikkaita tarvii auttaa, mut köyhiä sai kepittää esim 2015-2019?
Mikä logiikka?
Kommentit (46)
Punahuulihallitus ajaa suomen konkkaan. Erityisen vahingollinen on tämä äärivihreä sisäministeri sisäministeriön viher kavereineen.
Vierailija kirjoitti:
Olen just tämän takia muuttamassa pois Suomesta, tämä julma, armoton ja lyhytnäköinen linja tuhoaa kaiken.
Ulkomaalainen kaverini oli ihan yllättynyt kuinka amerikalainen Suomi on kaikissa asioissa. Itse kaipaan pehmeämpi ja armollisempi yhteiskunta jossa riittää.
Minne aiot muuttaa?
Missä muualla elätetään ihmisiä ilmaiseksi vailla mitään velvoitteita, jopa lainarahalla niin että valtio ylivelkaantuu?
Vaikea kuvitella, että tämän pehmeämpää tai armollisempaa löytyy mistään.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa Suomessa ei muka auteta köyhiä ja työttömiä? Mitä sitten on työttömyystuet, eläkkeet, sairauspäivärahat ja toimeentulotuki?
Ärsyttää että jengi ottaa itsestäänselvyyksinä nuokin asiat.
Tykkäisitkö banaanivaltiomallista?
Tai venäjän?
Ärsyttää että jengi ottaa itsestäänselvyyksinä...
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me (rekka) yrittäjät elätetään Suomen työttömät. Jos yrittäjät kaatuu, kaatuu Suomikin ja siinä samalla rupusakki.
Voi voi, peruskoulu olis kantsinu käydä loppuun...
Kyllä kävin peruskoulun loppuun, ja ammattikoulun, sotaväessäkin olin 11kk ihan loppuun asti. Ukon autolla ajoin ekan vuoden ja sitten ostin oman yhdistelmän. 989.000 markkaa makso eka auto, eikä antanut kukaan mitään tukiaisia. Ukko lähti takaamaan niin pankki anto lainan. Jokainen voipi koittaa.
Olen just tämän takia muuttamassa pois Suomesta, tämä julma, armoton ja lyhytnäköinen linja tuhoaa kaiken.
Ulkomaalainen kaverini oli ihan yllättynyt kuinka amerikalainen Suomi on kaikissa asioissa. Itse kaipaan pehmeämpi ja armollisempi yhteiskunta jossa riittää.