Lapsi tuntemattoman kanssa OFFICIAL
Kommentit (1457)
Minunkin mieheni pyörtyi synnytyksessä. Siinä hetkessä olin toki vihainen, mutta myöhemmin ymmärsin sen, että tilanne oli hänellekin stressaava, eikä hän ollut tottunut näkemään minua sellaisissa kivuissa.
Tärkeintä on olla synnytyksessä tukena. Jos tulee huono olo, minkäs sille voi.
Saihan Arikin lopulta perheenlisäystä :)
Jonnin ja Kristan tytär sai omasta mielestäni aika erikoisen, mutta ihan hauskan, nimen. Tiedetäänkö Hannan tyttären nimeä?
Onko Ari harastanut turvallista seksiä näiden irtosuhteiden kanssa, ettei se tuo Riinalle mitään sp-tauteja?
Vierailija kirjoitti:
Jonnin ja Kristan tytär sai omasta mielestäni aika erikoisen, mutta ihan hauskan, nimen. Tiedetäänkö Hannan tyttären nimeä?
Siis kutsuiko jonni tyttöä Gurdaksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä viimeinen jakso ainakin nyt on jo Ruutu+ -palvelussa.
En tiedä miksi minua huvitti suuresti, kuinka Jonni naama valkoisena seisoi synnytyssalissa. Nainen on repeämäisillään ja miehen pitää päästä makuulle.
Päivän aikana näytti päätösjakso ilmestyneen Ruutu+ -palveluun. Aamulla vielä Ruudussa luki, että plussalaisetkin näkevät vasta 18.5. eli ensi viikon maanantaina.
Ruutu+
Julmia kommentteja Arilta viimeisessä jaksossa, kun keskustelee ystävänsä kanssa Riinasta. Ehkä olisi voinut jättää katkeruutensa noin selkeästi ilmaisematta, antoi myös hänestä harvinaisen lapsellisen kuvan. Jäin miettimään myös tätä Arin perheenlisäystä. Toivottavasti on kunnollinen kennelliittoon kuuluva kasvattaja, joka terveystutkituttanut koiransa ja rekisteröi pennut yms. Ettei taas näitä sekarotuisia, joilla pistetään pörssi kuntoon pyytämällä rotukoirien hintaa "rakkauslapsista", joiden hyvä koti "taataan" sillä, että pelkästään matolääkkeet saaneista pennuista pyydetään 1000 euroa.
Oletteko huomanneet, että tuo Jonni näyttää ja kuulostaa Ensitreffit alttarilla Ollilta? Yhdennänäköisyyden perusteella voisi olla veljeksiä. Jännä juttu...
Jonni aikoo viedä tyttärensä myös Nepaliin joskus, siksi on ottanut tubirokotteen molemmille tyttärilleen. Eikö ilmastoaktiivit yleensä vältä lomalentoja, vai meneeköhän sitten junalla/autolla? Vai onkohan kyseessä työ-/opetusmatka, jonne lähtee myös lapset?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että tuo Jonni näyttää ja kuulostaa Ensitreffit alttarilla Ollilta? Yhdennänäköisyyden perusteella voisi olla veljeksiä. Jännä juttu...
Oliko se lahtelainen mies Olli?
Ehkä Olli ja Jonni on koeputkilapsia, joiden isä on sama spermanluovuttaja. :-D
Niin siis mikä Jonnin ja Kristan lapsen nimi on? Krista vaikuttaa mukavalta, toivottavasti Jonni osaa käyttäytyä. Jos kohta mietin, olisiko Krista myös halunnut suhteen. Jonni selkeästi ei.
Riinan kantsis mennä hedelmöityshoitoihin itsellisenä, koska muuten ei tule perhettä saamaan. Yksikään mies ei suostu moista käytöstä katsomaan, ei edes epäromanttisessa mielessä, kuten nyt kävi. Kannattaa valmistautua vanhan piian elämään...
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 23 vuotias helsinkiläinen homo ja haluan kertoa kaikille että en ole sekstaillut Arin kanssa.
Ahhhaha en kestä 😅
Aivan uskomattoman lapsellinen tuo Riina! Miten voi käyttäytyä noin? Siinäpä olisi oiva esimerkki lapselle, kasvattaisi itsekkäimmän ja kylmäsydämisimmän ihmisen maailmassa.
Oikeastaan koko ohjelma opetti, että kumppanuusvanhemmuus ei toimi jos sitä yrittämällä yrittää - niinkuin ei muutkaan ihmissuhteet.
Ruutu+
En ole ollut erityisemmin Jonni -fani, mutta hänen puheensa perheestä päätösjaksossa... Arvostan. Olisikohan mahdollista, että olisivat tulevaisuudessa "oikea" pari, elleivät sitä jo ole?
Riinan ja Arin touhu jäi jotenkin kaivelemaan. Siitä jäi kyllä harvinaisen p*ska fiilis ihan näin pelkälle katsojallekin.
Hannakin selvästi rauhoittui raskauden loppua kohti. Touhu Marcon kanssa oli jotenkin niin yliampuvaa ja rasittavaa katsottavaa.
Ymmärrän Riinan kiukuttelun/pettymyksen Ariin. Jo heti ensitapaamisella Ari jätti kertomatta homoutensa, vähän flirttaili ja "antoi ymmärtää". Siinä olisi ainakin mulle syntynyt epäluottamusta toisen rehellisyydestä, jos homoudesta kertominen on tuossa tilanteessa noin vaikeaa. Sitten myöhemmin ei ilmeisesti puhunut tarpeeksi miessuhteistaan - eli että käyttää ehkäisyä - niin ei ihme, että Riinan luottamus meni.
Ihmisiä me kaikki ja tämmöisessä projektissa rehellisyys ja avoin kommunikaatio on erityisen tärkeää.
Kristalla kädet puuskassa ja näyttää, että luontaiset äidilliset vietit puuttuu kokonaan!
Ei hitto tuo Riina on lihonut niin paljon, et näytti ihan raskaanaolevalta vikassa jaksossa. Tuhti balleriina.