ÄLKÄÄ PERUKO KAMPAAJA-, KAUNEUDENHOITO- TAI HIERONTA-AIKOJANNE!
Nyt pelataan kovilla panoksilla. Jos pk-yritykset menevät nurin, on Suomi lamassa.
Kommentit (38)
Voi voi yhden entisen kampaamon tilalle tulee aina kaksi uutta.
Miten kampaamoissa ollaan suojauduttu koronaa varten?
Pakko perua, kun olen riskiryhmässä. Ja sua sanoen mua ei nyt niin hirveesti kiinnosta miltä hiukseni näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi yhden entisen kampaamon tilalle tulee aina kaksi uutta.
Ihania etnisiä.
Aivan varmasti perun. Ei ole tietoa siitä jatkuuko työt, rahatilanne ei ole niin hyvä että turhuuksiin voisi sitä enää laittaa.
Salon Seija Salosta kampaajalle mene oikein mielelläni. Ai kamala!
Ainakin tilaa löytyy nyt noissa. :D Saa heti ajan.
Vierailija kirjoitti:
Terveys edellä.
Ei teitä terveys ole ennenkään kinnostanut.
Ihmiset paniikissa lopettavat elämisen ja sillähän tämä maa saadaan huonoon jamaan. Itseäni ei pelota virus vaan se että ihmisiltä menee työt ja yritykset kaatuu.
Juuri nuo on niitä asioita, joita tulee välttää.
Mitä oikein höpötät, Suomihan tulee olemaan lamassa jo 100% varmuudella. Laman määritelmä täyttyy kun tulee kaksi vuosineljännestä täyteen nykytilannetta, ja se on hyvin pian.
Eipä näitä palveluja ole tarvinnut aiemminkaan käyttää vaikka tarvetta varsinkin hierontaan olisikin eli omalta osaltani saavat jatkossakin olla pysymättä pystyssä.
Voi muuten olla mielenkiintoisen näköisiä ilmestyksiä liikenteessä muutaman viikon päästä kun kynsi-ja ripsirempat jää väliin :-)
Höpö höpö. Kaikki saa kuolla Helsingissä mun puolestani. Muualle Suomeen saadaan kyllä ruokaa yms. tykötarpeita vaikka kymmeneltä eri suunnalta.
Kävin perjantaina hierojalla. Joku typerys töistä kehoitti perumaan ajan, mutta en perunnut. Teki todella hyvää mun niska-hartiaseudulle. Hieronnan jälkeen olo oli kevyt ja virkistynyt.
En ole käyttänyt ennenkään mitään palveluita pienituloisena (tulot alle 1000e kuussa), joten eipä nuo minussa häviä. Minä sen sijaan häviän aika isosti, jos alan pistää rahaa johonkin turhaan nyt. Kukaan ei tiedä, onko minulla edes työpaikkaa esim kuukauden päästä tässä tilanteessa.
Ei pienyrittäjällä ole varaa laittaa toimintaa katkolle.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset paniikissa lopettavat elämisen ja sillähän tämä maa saadaan huonoon jamaan. Itseäni ei pelota virus vaan se että ihmisiltä menee työt ja yritykset kaatuu.
Sama minuakin pelottaa. Virus ei ole vaarallinen, mutta tämä paniikki on. Sääliksi käy nyt pienyrittäjiä joista tulee kohta työttömiä hysterian vuoksi.
Aivan varmasti perun.
Kyllä hallitus sitten auttaa jos joku jää työttömäksi. Oma terveyteni on tärkeämpi kuin jonkun työ.
Kun on alkuun päästy niin pistetään nyt kaikki kerralla pas 2.