ÄLKÄÄ PERUKO KAMPAAJA-, KAUNEUDENHOITO- TAI HIERONTA-AIKOJANNE!
Nyt pelataan kovilla panoksilla. Jos pk-yritykset menevät nurin, on Suomi lamassa.
Kommentit (38)
Hallituksen olisi pitänyt puuttua tilanteeseen jo viikkoja sitten kun ihmisiä oli tulossa kriisialueilta. Nyt se on myöhäistä ja panikointi tulee kalliiksi.
Vain itsetuhoinen hullu menee tuollaisiin tässä kohtaa.
Hallituksen on heti aloitettava tukitoimet!
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset paniikissa lopettavat elämisen ja sillähän tämä maa saadaan huonoon jamaan. Itseäni ei pelota virus vaan se että ihmisiltä menee työt ja yritykset kaatuu.
Ihmisillä on erilaiset prioriteetit esim. iästä, ammatista, terveydentilasta ja perhesuhteista riippuen. Minä kuulun riskiryhmään ja pelkään lomautusta sekä siihen liittyen tulonmenetyksiä. Kyllä "eläminen" menee minun osaltani aika lailla vähäiseksi.
En tietenkään peruuta thai-hieronta-aikaani.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään peruuta thai-hieronta-aikaani.
Hyvä! Pidät Suomea pystyssä.
Kannattaa perua.. kaksi työkaveria sairaana ja pulju pyörii normaalisti, oli joukossa koronaa tai ei. Riskiryhmään kuuluvia tänäänkin päivä täynnä.
T:kampaamon työntekijä
Itse tulen painamaan pääni parturini pehmeiden tissien väliin viimeistään huhtikuun lopulla.
Vierailija kirjoitti:
Miten kampaamoissa ollaan suojauduttu koronaa varten?
Pestään vuorotellen käsiä ja hiuksia.
Toisaalla ehdotettiin, että jokainen maksaisi jo varatun ajan vaikka ei käyttäisi palvelua, koska yrittäjän toimeentulo! 😮
Norjassa myös kampaamot, kasvohoitolat, tatuointipaikat yms. on suljettu
Vierailija kirjoitti:
Norjassa myös kampaamot, kasvohoitolat, tatuointipaikat yms. on suljettu
Kamalaa, jos tatuointipaikatkin suljetaan. Miten nämä nikot, sofiat ja joonakset pärjää. Tatuointi on ihmisoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveys edellä.
Ei teitä terveys ole ennenkään kinnostanut.
Onhan. Sen takia en käy töissä ku siel joko ajan kans rikkoo ittensä fyysisesti tai psyykkisesti. Lollero.
No eipä ole ennenkään ollut rahaa turhuuksiin joten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset paniikissa lopettavat elämisen ja sillähän tämä maa saadaan huonoon jamaan. Itseäni ei pelota virus vaan se että ihmisiltä menee työt ja yritykset kaatuu.
Sama minuakin pelottaa. Virus ei ole vaarallinen, mutta tämä paniikki on. Sääliksi käy nyt pienyrittäjiä joista tulee kohta työttömiä hysterian vuoksi.
Virus on vaarallinen riskiryhmään kuuluville. Harmittaa muakin pienyrittäjät, kamala tilanne heille mutta minä en ainakaan ala pelleilemään tämän asian takia vaikka en panikoikkaan. Hoidan iäkästä isääni ja varmasti yritän varoa mahdollisuuksien mukaan etten saisi tartuntaa ja tartuttaisi sekä isääni että muita ihmisiä. Ei tässä mitään hysteriaa tarvi olla vaan ihan tervettä maalaisjärkeä.
Menköön nurin. Kukaan ei muhun koske paitsi oma mies.