Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa työnteko nyt yli kaiken (sh)

Vierailija
16.03.2020 |

Koko osastolla täys kaaos jatkuvien sairaslomien kanssa. Ja mitä tulee olemaan lähiviikot, paskaa.......Suurin osa vinkujista ei ees itse joudu kärsimään koronasta tai sen lieveilmiöistä vaan moni mussuttaa suklaata karanteenissa matkan jälkeen, esim. kaverini. Mä oon jo valmiiks ihan kypsä tähän työntekijöiden jatkuvaan saikutukseen. Saatana tekis mieli sanoa ittensä irti

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan te kehutte olevanne vastuussa ihmishengistä.

Nyt ollaan paskajakuset housussa kun asia on oikeasti näin? 

Ai nytkö vasta asia on oikeasti näin? Vaikutat tosi älykkäältä kaverilta. Totta tosiaan, asiat ei aina ole niin yksinkertaisia, miltä sinun silmissä näyttää. Monet ihmiset taistelee hengestään päivittäin ja ovat sairaanhoitajien hoidettavana.

Vierailija
62/69 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen sh ja aivan poikki jo nyt. Iso osa hoitajista sairaana ja sijaisilla pyörii koko paikka... Mitähän sitten kun korona iskee kunnolla. Uuvun jo pelkästä ajatuksesta. Saispa joskus edes nukuttua:/ pienet lapsetkin vielä raskaan työn lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kestä, niin soita huomenna töihin että on flunssan oireita ja oo viikon "saikulla". Ehkä pieni tauko auttaa taas jaksamaan. Nythän työntekijöiden on jäätävä kotiin hyvin lievistäkin oireista.

Vierailija
64/69 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähipiiristä jo kuusi ihmistä on menettänyt työpaikan reilun viikon aikana tämän viruksen takia että olisitte tyytyväisiä ettei teillä sitä pelkoa ole. 

No mutta te ihmisethän voitte hakea vaikka sairaanhoitajaksi, mitä siellä valitatte :) Vai eikö olekaan tarpeeksi helppo työ? Hehän tienaa NIIN paljon ja työkin on NIIN helppoa ja vastuutonta. Ei vaadi älyä, ei vaadi moraalia eikä mitään muutakaan. Rahaa vaan tulee ovista ja ikkunoista. Opiskelemaankin ihan kaikki halukkaat pääsee tosta noin vaan, eikä opiskelu vaadi mitään. Koko yhteiskuntakin arvostaa, varsinkin potilaat.

Silti jostain ihmeen syystä kukaan ei enää halua jäädä alalle, erikoista.

Vierailija
65/69 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole paljon käsitystä ihmisillä ko alasta. Kehotetaan sanomaan ittensä irti jotta joku saa työpaikan. Niin hirveä pula työntekijöistä että otettas heti ihmisiä jos vaan olis normaaleita menijöitä. Mutta ehei ole. Työttömät hoitajat ovat mt-potilaita tai päihdeongelmaisia jotka aloittavat sairaslomat viimeistään seuraavalla viikolla. Ei ole ihme että ne jotka työssä käy, väsyy. Näin ainakin pk-seudulla. T. Osastonhoitaja

Arvoisa osastonhoitaja. Kiitän arvostavista ja kunnioittavista sanoistasi. Iso osa meistä entisistä alaisistasi on kiusattu ja loppuun ajettu työyhteisöissä lopullisesti työkyvyttömiksi ( eli mielestäsi mt/alkkissaastaan). Mahdollisesti olet ollut osallisena, tai ainakin sallinut tämän. Raha, tai palkka yleensäkään ei ole ollut lähdön syynä,vaan työyhteiöjen suoranainen sadismi. Ei huolta, me emme tule takaisin saikuttelemaan. Ihan voit nyt vaan keksiä luovia keinoja pärjätä siellä kaaoksessasi, eiköhän se onnistu jo tuon ylimielisyyden ja uhon voimalla.Pidä toi!

Vierailija
66/69 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän irtisanoutuminen on mahdollista, kun valmiuslaki astuu voimaan. Yliopistollisissa sairaaloissa kiireetöntä hoitoa ajetaan alas, sieltä pitäisi vapautua resurssia. T. Hoitsu itsekin, tosin ns. kiireettömässä hoitotyössä

Mä kyllä irtisanouduin jo viime viikolla. Onneksi.

Vierailija
67/69 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivali. On ne monilla muillakin aloilla raskasta. Vaihda alaa äläkä jaksa valittaa.

Vierailija
68/69 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkyy vain, että sairaanhoitajia on liian vähän ja pitäis perustaa lisää virkoja. Mä mietin joku aika sitten hoitoalaa ja kaveri sanoi ettei kannata. Koita jaksaa, mutta muista, että sun ei oo pakko vetää itseäs piippuun.

Jos et jaksa et jaksa, jää salkulle. Se ei oo häpeä. Itse jäin just työttömäksi (En omasta tahdosta) ja välillä sitä taas jaksaa painaa pitkää päivää ylitöissä. Aikansa kutakin ja tsemppiä!

Vierailija
69/69 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te hoitajat mitenkään erityisen tärkeä ryhmä ole, muitakin tarvitaan. Etenkin nyt. Rekkakuskit ajavat pitkää päivää ruokaa ihmisille, vesi ja sähkömiehet pitävät infran pystyssä. Olette tässä hierarkiassa alempana kuin luulette.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi