Maajussille morsian 2020 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…
Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?
Kommentit (1788)
Nii ja mä sillee vähä kasvatan koiria. Mun lapset on Jax, Mix ja Mäx ja ne on ihan tosi spessuja lapsia täällä Paltamossa. Kaikilla on korvakoru ja muut luokan oppilaat on vaa kateellisia niistä. Siis DAA!
Mikäs muukaan tuo iloa elämään, kuin vauvapalstan loukkaantunut spessumamma. :D Jatkakaa peukuttelua!
No onhan se jatkettava... Meillä täällä Suomussalmella on ihan outoa porukkaa, ku eivät ymmärrä mun spesiaalitatskoja! Kävin Oulussa asumassa kaksi kuukautta, mutta palasin takaisin, ku en saanut siellä huomiota, vaikka pyörin sinisessä tukassa ympäri keskustaa. Siis DAA! Oulu ja Tsadi ihan tylsiä paikkoja!
Palasin siis Suomussalmelle, täällä on kyllä niitä kateellisia. Perustin koirahotellin, otin ukokseni mykän metsästäjän ja olen paikkakunnan erikoisin ihminen! Mulla on paljon tatskoja, kuten myös mun lapsilla!
Pitäisikö sun, koiravouhottaja, nyt vähän laskea noita kierroksia? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juokohan Kimmo olutta, kun tuollainen pinkkeä maha..
Joka päivä hampurilaisia tai pizzaa ja kaikki yli 100m siirtymiset autolla, niin sat kyllä kunnon kuvun muutenkin hankittua...
Karmeat kaljamahat ja pöhötykset olivat kaikilla Miian ehdokkailla. Hyi olkoon.
Mutta kahden tikun varassa kiikkuva omppu on myös Miia, joten ehkä se pitää olla juuri näin.
Jestas sentään. Miten se sulle kuuluu millainen kroppa kullakin on ? Itse ovat kroppansa kantaneet, eikä ketään pyydetty kantamaan. Miia on tukevasti maan pinnalla, eikä voi sanoa et kahden tikun varassa. Mun mielestä hänen kilonsa on jakautunut hyvin ja omaa lihaksikkaat raajat. Ei mitkää tikut oo.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sun, koiravouhottaja, nyt vähän laskea noita kierroksia? 🙄
Olen samaa mieltä, nuo koirankasvattajavouhottajat ovat kyllä hyvin loukkaantumisherkkää porukkaa! :D
Sori, minä taisin saada tuon koiravouhottajan vauhtiin, kun sanoin että koirat on Heidille tulonlähde. Tarkoitin vain että kennelin pitäminen on hänen työ, ei mikään harrastus.
Ai Miialla on kaksi kouluikäistä lasta.. en tiennytkään. Ja toinen uusi juttu oli se että pyörittää Kuusamossa Ajakka nimistä matkailuyritystä. Stand up koomikko Niko Kivelältä ilmeisesti ostanut paikan
Vierailija kirjoitti:
Sori, minä taisin saada tuon koiravouhottajan vauhtiin, kun sanoin että koirat on Heidille tulonlähde. Tarkoitin vain että kennelin pitäminen on hänen työ, ei mikään harrastus.
Sori, että osuin kouvvolalaisia herkkään kohtaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Ja mä tarkoitin vaa, että sun kannattaa hankkia muukin elämä kuin vauvapalstan kommenttien kyttääminen. ;)
Noi trollit kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa. Ne kyllästyy sitten, kun ei saa mitään huomiota.
Hei, olen saanut koiravouhottajana kolme peukkua Oulu-Suomussalmi -tarinasta! Voisiko olla, ettei täälläkään ole maisatorpan ketjun tyylistä yhteistä säveltä? Nuo asiat sillee saattavat vähän huvittaa. ;)
Dorkat.
Vierailija kirjoitti:
Noi trollit kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa. Ne kyllästyy sitten, kun ei saa mitään huomiota.
Juu, viisaita puhut, olet kokemus asiantuntia selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä tarkoitin vaa, että sun kannattaa hankkia muukin elämä kuin vauvapalstan kommenttien kyttääminen. ;)
Mitä ihmettä sä nyt vauhkoat?
Vierailija kirjoitti:
Ai Miialla on kaksi kouluikäistä lasta.. en tiennytkään. Ja toinen uusi juttu oli se että pyörittää Kuusamossa Ajakka nimistä matkailuyritystä. Stand up koomikko Niko Kivelältä ilmeisesti ostanut paikan
Niko Kivelä omistaa Ajakan edelleen, Miia vain pyörittää bisnestä.
https://www.koillissanomat.fi/kuusamolainen-miia-etsii-rakkautta-maajus…
Vierailija kirjoitti:
Miks miian Facebookissa lukee sinkku sitten?
No siks kun he ei saa paljastaa tilannetta ennenkuin viimeinenkin jakso on tullut teeveestä ulos.
Jounilla oli hyvinhoidetut marjapensaat muutamaa horsmaa lukuunottamatta mutta ei näkynyt marjan marjaa. Miten naiskolmikko vain viikossa voi syödä useita kymmeniä puskia tyhjiksi ?
Olisi kiva nähdä millainen Jouni on miespuolisten kavereidensa seurassa niin näkisi millainen kontrasti on Jounin käyttäytymisessä riippuen seuralaisten sukupuolesta.
"no hei ku nää kaikki kauniit (törkeät) maalaukset mun iholla vaa tarkoittaa nii MUN elämää ja siis mä oon sillee vähä aika erikoinen, sillee vähä että ku kaikki vielä kateellisia täällä Paltamossa!"