Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2020 -keskustelu

Vierailija
16.03.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…

Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?

Kommentit (1788)

Vierailija
1441/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen myös että Heidin fanaattisuus koirien suhteen sai rauhallisen Jarin vähän perääntymään. Ymmärrän, että koirat on Heidin tulonlähde ja suuri osa elämää, mutta kyllä pitäisi muustakin osata puhua eikä aina vaan koirista. Totta kai jokainen kyllästyy, jos fanaatikko jauhaa aina vaan yhdestä asiasta eikä elämässä ole mitään muuta sisältöä.

Koirat ei ole Heidin tulonlähde, niinhän Hän on kertonut !

Ei vai? Eikös hänellä ole kennel? Kasvattaa ja myy koiria?

On kennel. Kasvattaa ja myy,kyllä.

Mutta on kennelissä niitä menojakin,aikas lailla !!! mm.palkat,ruuat,eläinlääkäri:pentutark.rokotukset,sektiot. Yövalvojat,näyttelyt,lääkkeet tässä vähän alkua kuluista...

No ihan oikein, että onkin! Pitäiskö tuommoiset törkyhinnat saada vaa puhtaana käteen?

Alapeukuttajan mielestä ilmeisesti pitäisi. Voin vaa kuvitella tuon alapeukuttajan, kouvolatatskalla asutaan jossain korvessa ja nyhdetää rakeista tuhansia.

Ja Kouvola-tatskatkin osui oikeaan! Tadaa! :D

"no hei ku nää kaikki kauniit (törkeät) maalaukset mun iholla vaa tarkoittaa nii MUN elämää ja siis mä oon sillee vähä aika erikoinen, sillee vähä että ku kaikki vielä kateellisia täällä Paltamossa!"

Vierailija
1442/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja mä sillee vähä kasvatan koiria. Mun lapset on Jax, Mix ja Mäx ja ne on ihan tosi spessuja lapsia täällä Paltamossa. Kaikilla on korvakoru ja muut luokan oppilaat on vaa kateellisia niistä. Siis DAA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, ku osuu oikeaan! :D

Vierailija
1444/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs muukaan tuo iloa elämään, kuin vauvapalstan loukkaantunut spessumamma. :D Jatkakaa peukuttelua!

Vierailija
1445/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se jatkettava... Meillä täällä Suomussalmella on ihan outoa porukkaa, ku eivät ymmärrä mun spesiaalitatskoja! Kävin Oulussa asumassa kaksi kuukautta, mutta palasin takaisin, ku en saanut siellä huomiota, vaikka pyörin sinisessä tukassa ympäri keskustaa. Siis DAA! Oulu ja Tsadi ihan tylsiä paikkoja!

Palasin siis Suomussalmelle, täällä on kyllä niitä kateellisia. Perustin koirahotellin, otin ukokseni mykän metsästäjän ja olen paikkakunnan erikoisin ihminen! Mulla on paljon tatskoja, kuten myös mun lapsilla!

Vierailija
1446/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sun, koiravouhottaja, nyt vähän laskea noita kierroksia? 🙄

Vierailija
1447/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokohan Kimmo olutta, kun tuollainen pinkkeä maha..

Joka päivä hampurilaisia tai pizzaa ja kaikki yli 100m siirtymiset autolla, niin sat kyllä kunnon kuvun muutenkin hankittua...

Karmeat kaljamahat ja pöhötykset olivat kaikilla Miian ehdokkailla. Hyi olkoon.

Mutta kahden tikun varassa kiikkuva omppu on myös Miia, joten ehkä se pitää olla juuri näin.

Jestas sentään. Miten se sulle kuuluu millainen kroppa kullakin on ? Itse ovat kroppansa kantaneet, eikä ketään pyydetty kantamaan. Miia on tukevasti maan pinnalla, eikä voi sanoa et kahden tikun varassa. Mun mielestä hänen kilonsa on jakautunut hyvin ja omaa lihaksikkaat raajat. Ei mitkää tikut oo.

Vierailija
1448/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sun, koiravouhottaja, nyt vähän laskea noita kierroksia? 🙄

Olen  samaa mieltä, nuo koirankasvattajavouhottajat ovat kyllä hyvin loukkaantumisherkkää porukkaa! :D

Vierailija
1449/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, minä taisin saada tuon koiravouhottajan vauhtiin, kun sanoin että koirat on Heidille tulonlähde. Tarkoitin vain että kennelin pitäminen on hänen työ, ei mikään harrastus.

Vierailija
1450/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Miialla on kaksi kouluikäistä lasta.. en tiennytkään. Ja toinen uusi juttu oli se että pyörittää Kuusamossa Ajakka nimistä matkailuyritystä. Stand up koomikko Niko Kivelältä ilmeisesti ostanut paikan

Vierailija
1451/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, minä taisin saada tuon koiravouhottajan vauhtiin, kun sanoin että koirat on Heidille tulonlähde. Tarkoitin vain että kennelin pitäminen on hänen työ, ei mikään harrastus.

Sori, että osuin kouvvolalaisia herkkään kohtaan. :D

Vierailija
1452/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä tarkoitin vaa, että sun kannattaa hankkia muukin elämä kuin vauvapalstan kommenttien kyttääminen. ;)

Vierailija
1453/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi trollit kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa. Ne kyllästyy sitten, kun ei saa mitään huomiota.

Vierailija
1454/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen saanut koiravouhottajana kolme peukkua Oulu-Suomussalmi -tarinasta! Voisiko olla, ettei täälläkään ole maisatorpan ketjun tyylistä yhteistä säveltä? Nuo asiat sillee saattavat vähän huvittaa. ;)

Dorkat.

Vierailija
1455/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi trollit kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa. Ne kyllästyy sitten, kun ei saa mitään huomiota.

Juu, viisaita puhut, olet kokemus asiantuntia selvästi.

Vierailija
1456/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä tarkoitin vaa, että sun kannattaa hankkia muukin elämä kuin vauvapalstan kommenttien kyttääminen. ;)

Mitä ihmettä sä nyt vauhkoat?

Vierailija
1457/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Miialla on kaksi kouluikäistä lasta.. en tiennytkään. Ja toinen uusi juttu oli se että pyörittää Kuusamossa Ajakka nimistä matkailuyritystä. Stand up koomikko Niko Kivelältä ilmeisesti ostanut paikan

Niko Kivelä omistaa Ajakan edelleen, Miia vain pyörittää bisnestä.

https://www.koillissanomat.fi/kuusamolainen-miia-etsii-rakkautta-maajus…

Vierailija
1458/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks miian Facebookissa lukee sinkku sitten?

No siks kun he ei saa paljastaa tilannetta ennenkuin viimeinenkin jakso on tullut teeveestä ulos.

Vierailija
1459/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jounilla oli hyvinhoidetut marjapensaat muutamaa horsmaa lukuunottamatta mutta ei näkynyt marjan marjaa. Miten naiskolmikko vain viikossa voi syödä useita kymmeniä puskia tyhjiksi ?

Vierailija
1460/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä millainen Jouni on miespuolisten kavereidensa seurassa niin näkisi millainen kontrasti on Jounin käyttäytymisessä riippuen seuralaisten sukupuolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi