Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2020 -keskustelu

Vierailija
16.03.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…

Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?

Kommentit (1788)

Vierailija
1481/1788 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Heidi ja Timo -episodi oli tosiaan merkillinen. 

Timo siis oli käynyt Heidin kotona, ihan sisällä asti, kolmisen vuotta sitten treffailun merkeissä (näin kertoi). Heidi ei muistanut Timoa. 

Onko Heidillä siis niin runsaasti ollut miehiä kierroksessa, että ei muista ihmistä tämän nähdessään?

Vai oliko niin, että nainen on tuolloinkin kallistanut liiaksi putelia ja hänelle on jäänyt hämäräksi koko ukko? 

Ei kai tämä Timo jollakin tavoin "kiristänyt" Heidiä valitsemaan itsensä? En siis tarkoita suoranaista kiristystä, mutta vihjaillen, että media tulee tietämään sinun kännäämisesi, ellet valitse minua. 

Tuntuu näet oudolle, että Heidiä ei olisi kolme vuotta sitten Timo kiinnostanut sen vertaa, että edes muistaisi hänet. Nyt hän valitsi tämän parhaimmaksi. 

Vierailija
1482/1788 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyhen-Kari kirjoitti:

Olisivat nyt naiset vetäneet pitkää tikkua ja lyhimmän saanut olisi vetänyt Jounin mulkusta heinälatoon ja herättänyt uinuvan sisäisen sonnin. Ois hihittelyt ja tyrskimiset loppuneet ja sen jälkeen ois Jounilla ollut vientiä.

Vähän tämän suuntaista sitä oikeasti on maalla saatettu tehdä - ei usein, mutta omaltakin kylältä tiedän esimerkin.

Jounin ei kyllä tarvitse pelätä jäävänsä yksin, Kyllä joku nainen miehn pinteestä päästää. Aivan asiallisen näköinen mies ja työnsä on selvästi hoitanut hyvin. Hyväsydäminen ja ohjelman ansiosta maine kasvaa. Poimijana on joku Auran kaltainen äiti-hahmo tai Sannin tapainen no-nonsense-tyyppi (asiallisen rauhallinen, mutta ei yhtään ujo) - mitähän olisi sattunut, jos Sanni olisi päässyt pari-kolme päivää olemaan yksinään Jounin kanssa talolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/1788 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa,niin kuusamon tyttö sai ihanan puolisoehdokkaan. En voi,kun toivottaa heille kaikkea hyvää ja ihanaa elämää. Ja kivoja tapaamisia "velipojan" kanssa. Ihminen tarvii paljon kaverita. Ihanaa katsoa onnellisia ihmisiä ilman Draamaa...

Vierailija
1484/1788 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen myös että Heidin fanaattisuus koirien suhteen sai rauhallisen Jarin vähän perääntymään. Ymmärrän, että koirat on Heidin tulonlähde ja suuri osa elämää, mutta kyllä pitäisi muustakin osata puhua eikä aina vaan koirista. Totta kai jokainen kyllästyy, jos fanaatikko jauhaa aina vaan yhdestä asiasta eikä elämässä ole mitään muuta sisältöä.

Koirat ei ole Heidin tulonlähde, niinhän Hän on kertonut !

Ei vai? Eikös hänellä ole kennel? Kasvattaa ja myy koiria?

On kennel. Kasvattaa ja myy,kyllä.

Mutta on kennelissä niitä menojakin,aikas lailla !!! mm.palkat,ruuat,eläinlääkäri:pentutark.rokotukset,sektiot. Yövalvojat,näyttelyt,lääkkeet tässä vähän alkua kuluista...

Palkat ja yövalvojat? Tunnen montakin koirankasvattajaa, eikä kyllä yksikään maksa ulkopuoliselle palkkaa tai pidä mitään yövalvojia. :D Kuluja en kiistä, ja harva tosiaankaan elää pelkällä koirankasvatuksella, mutta nyt tuli aikamoinen satulisä kuluihin. :D

Se on vähän kennelin koosta kiinni !

Vierailija
1485/1788 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Jounista. Aivan fiksu kaveri olipa vaan sosiaalisesti kömpelö. Olisivat nyt antaneet ihmisen rauhoittua ja säilyttää kasvonsa ennen taltiointia, sama sen Heidin ehdokkaan Jarin kohdalla.

Silloin ystäviensä kanssa hän oli ihan ok.

Tuollainen ohjelma nyt ei ole mikään oikea paikka tunteelliselle ihmiselle muutenkaan.

Ei mitään häpeämistä eteenpäin vaan Jouni. Ota nyt vaan se kunnon puoliso itsellesi.

Vierailija
1487/1788 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mii laik kirjoitti:

Tykkäsin Jounista. Aivan fiksu kaveri olipa vaan sosiaalisesti kömpelö. Olisivat nyt antaneet ihmisen rauhoittua ja säilyttää kasvonsa ennen taltiointia, sama sen Heidin ehdokkaan Jarin kohdalla.

Silloin ystäviensä kanssa hän oli ihan ok.

Tuollainen ohjelma nyt ei ole mikään oikea paikka tunteelliselle ihmiselle muutenkaan.

Ei mitään häpeämistä eteenpäin vaan Jouni. Ota nyt vaan se kunnon puoliso itsellesi.

Tsemppiä Jounille. Kyllä hän vielä oikean naisen kohtaa jossain. Voi tulla vastaan ihan yllättävästä paikasta.

Ja jos oikein muistan, Jouni sai ihan mukavasti kirjeitä, joten kannattais käydä kirjeet uudelleen läpi ja ottaa yhteyttä johonkin toiseen tai toisiin nuoriin naisiin.

Varsinkin jos kirjeistä löytyy " maaseudulla" kasvaneita.

Vierailija
1488/1788 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timo siis oli käynyt Heidin kotona, ihan sisällä asti, kolmisen vuotta sitten treffailun merkeissä (näin kertoi). Heidi ei muistanut Timoa. 

Onko Heidillä siis niin runsaasti ollut miehiä kierroksessa, että ei muista ihmistä tämän nähdessään?

Vai oliko niin, että nainen on tuolloinkin kallistanut liiaksi putelia ja hänelle on jäänyt hämäräksi koko ukko? 

Ei kai tämä Timo jollakin tavoin "kiristänyt" Heidiä valitsemaan itsensä? En siis tarkoita suoranaista kiristystä, mutta vihjaillen, että media tulee tietämään sinun kännäämisesi, ellet valitse minua. 

Tuntuu näet oudolle, että Heidiä ei olisi kolme vuotta sitten Timo kiinnostanut sen vertaa, että edes muistaisi hänet. Nyt hän valitsi tämän parhaimmaksi. 

Aika epämiellyttäviä vihjailuja ilman todisteita. 

– Missä me ollaan tavattu? Heidi kyseli.

– Olen käynyt sun luona. Olit silloin työn touhussa. Juteltiin ja käytiin sisälläkin kuppi kahvia tai teetä juomassa. Siitä on varmaan kolmisen vuotta aikaa, Timo virkisti Heidin muistia.

– Jaa, no nyt mä muistan! Heidi innostui.

– Kyllä ne tavallaan olivat treffit. Tai siis sillä mielellä tavattiin, Heidi muisteli kameroille.

Molemmat sotkeentuivat tuolloin kuitenkin työkiireisiinsä eikä homma edennyt, vaikka kaksikko soittelikin muutaman kerran.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/e15fc94f-3b8a-44ca-97fd-19b9e0a…

Vierailija
1489/1788 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

– Olen käynyt sun luona. Olit silloin työn touhussa. Juteltiin ja käytiin sisälläkin kuppi kahvia tai teetä juomassa. Siitä on varmaan kolmisen vuotta aikaa, Timo virkisti Heidin muistia.

– Kyllä ne tavallaan olivat treffit. Tai siis sillä mielellä tavattiin, Heidi muisteli kameroille.

Molemmat sotkeentuivat tuolloin kuitenkin työkiireisiinsä eikä homma edennyt, vaikka kaksikko soittelikin muutaman kerran.

Siis miten tällaisen voi unohtaa :D? Kysyn ihan vilpittömästi, sillä itse muistan treffikumppanit ja pienemmätkin säädöt vuosien takaa. 

Onko  jollekin käynyt vastaavaa vai mikä juttu tää on?

Vierailija
1490/1788 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ainakaan ihmettele, ettei Heidi muistanut. Minulle ainakin käy niin, etten muista läheskään kaikkia ihmisiä, joita olen esimerkiksi työn tai harrastusten parissa tavannut. Jos Heidi ja Timo ovat kerran tavanneet ja Heidi ollut siinä kovasti työn touhussa, ja sen jälkeen soitelleet muutaman kerran, ja se loppui siihen, niin ihmekö tuo, jos ei miestä muista. Saattaa myös olla, että Timo on ollut hiukan erinäköinen kolme vuotta sitten.

Vierailija
1491/1788 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka meitä koiran kasvattajia haukkuu! Ihan oikein, että otetaan useampi tonni, ku myös työ myö tehhään!

Vierailija
1492/1788 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tällaisen voi unohtaa :D? Kysyn ihan vilpittömästi, sillä itse muistan treffikumppanit ja pienemmätkin säädöt vuosien takaa. 

Ehkei sinulla ole niitä treffikumppaneita kovin paljon ollutkaan. Minulla kyllä osa jää pimentoon.

Vierailija
1493/1788 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari K ei ehkä lämmennyt Heidin koiramaisille kysymyksille ja se sai Heidin peruuntumaan. Katsoin eilen uudestaan sekä treffit että sen koiratestin. Jari läpäisi koiratestin hienosti ja Heidi näytti mielestäni siinä vaiheessa olleen sen kannalla, että tämä on se mun mies. Mutta sitten treffeillä oli todella outoa kysyä Jarilta, että mikä koirarotu olisit. Ja nauraa huvittuneena, että niin joo ethän sä ehkä tiedä koirarotuja, kun Jari meni hetkeksi melkein sanattomaksi. Jari sanoi lopulta hieman väsyneellä äänellä "mutta kun en ole koira, olen ihminen". Ja sitten kun Jari tiivisti mitä hänestä saa (luotettavan kumppanin ym.) ja rakkaus on tullakseen jos tulee, niin oisko sekin pistänyt Heidin epävarmaksi, että eikö Jari ole häneen ihastunut. Minulle ainakin tuli hieman sekava viesti, että kummasta puhuu vai puhuuko kummastakin. Kuitenkin kuvaustiimille puhui, että on erityisen paljon Heidiin ihastunut. Ehkä ei välittynyt Heidille asti. 

Timon deiteillä muuten Heidi sanoi, että parasta oli kun Timo harjasi hevosta ja sekä Timo että hevonen olivat rauhallisia. Eli eläimet ovat kyllä Heidille äärimmäisen tärkeitä. Suorastaan tapa käsitellä maailmaa. Jos hevonen hyväksyy niin Heidikin hyväksyy? Jännä ettei yhteinen ateria ollut parempaa kuin hevosen harjaaminen.

Vierailija
1494/1788 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sponge kirjoitti:

Miten mulla on mennyt ihan ohi Miian lapset. Kertoiko niistä jossain esittelyssä edes?

Kyllä kertoi. Kommentoin jo silloin, että miten hän ne lapsensa on saanut, kun joka välissä korosti sitä ettei ole koskaan ennen ollut treffeillä.

Vierailija
1495/1788 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokohan Kimmo olutta, kun tuollainen pinkkeä maha..

Joka päivä hampurilaisia tai pizzaa ja kaikki yli 100m siirtymiset autolla, niin sat kyllä kunnon kuvun muutenkin hankittua...

Karmeat kaljamahat ja pöhötykset olivat kaikilla Miian ehdokkailla. Hyi olkoon.

Mutta kahden tikun varassa kiikkuva omppu on myös Miia, joten ehkä se pitää olla juuri näin.

Jestas sentään. Miten se sulle kuuluu millainen kroppa kullakin on ? Itse ovat kroppansa kantaneet, eikä ketään pyydetty kantamaan. Miia on tukevasti maan pinnalla, eikä voi sanoa et kahden tikun varassa. Mun mielestä hänen kilonsa on jakautunut hyvin ja omaa lihaksikkaat raajat. Ei mitkää tikut oo.

Mistähän Miia löytää noita karmeita vaatteita? Se loppuvalinnassa ollut mekko "hiuspantoineen" oli kyllä taas jokseenkin omituinen. No, eipä nuo kavaljeeritkaan missään muotikamppeissa kulkeneet.

Vierailija
1496/1788 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari K ei ehkä lämmennyt Heidin koiramaisille kysymyksille ja se sai Heidin peruuntumaan. Katsoin eilen uudestaan sekä treffit että sen koiratestin. Jari läpäisi koiratestin hienosti ja Heidi näytti mielestäni siinä vaiheessa olleen sen kannalla, että tämä on se mun mies. Mutta sitten treffeillä oli todella outoa kysyä Jarilta, että mikä koirarotu olisit. Ja nauraa huvittuneena, että niin joo ethän sä ehkä tiedä koirarotuja, kun Jari meni hetkeksi melkein sanattomaksi. Jari sanoi lopulta hieman väsyneellä äänellä "mutta kun en ole koira, olen ihminen". Ja sitten kun Jari tiivisti mitä hänestä saa (luotettavan kumppanin ym.) ja rakkaus on tullakseen jos tulee, niin oisko sekin pistänyt Heidin epävarmaksi, että eikö Jari ole häneen ihastunut. Minulle ainakin tuli hieman sekava viesti, että kummasta puhuu vai puhuuko kummastakin. Kuitenkin kuvaustiimille puhui, että on erityisen paljon Heidiin ihastunut. Ehkä ei välittynyt Heidille asti. 

Timon deiteillä muuten Heidi sanoi, että parasta oli kun Timo harjasi hevosta ja sekä Timo että hevonen olivat rauhallisia. Eli eläimet ovat kyllä Heidille äärimmäisen tärkeitä. Suorastaan tapa käsitellä maailmaa. Jos hevonen hyväksyy niin Heidikin hyväksyy? Jännä ettei yhteinen ateria ollut parempaa kuin hevosen harjaaminen.

Kiinnostavaa pohdintaa. Musta oli hyvä, että Jari näytti sopivalla tavalla rajat tuon "mikä koirarotu olisit" -kysymyksen kohdalla. Elämässä on muutakin kuin koirat!  Toisaalta itse tulkitsin tuon "rakkaus on tullakseen" -kommentin hienotunteisuudeksi Heidiä kohtaan.  Vaalea Jari - toisin kuin Itku-Jari - oli nähnyt vaivaa tutustuakseen Heidin toimintatapaan ja tajunnut tämän olevan hitaasti lämpiävä. Hän ei oksentanut höyheniään ja rakkausballadejaan Heidin eteen toisin kuin Itku-Jari, joka tuntui olevan rakastunut omaan herkkyyteensä ja oikeutti sen kaikissa tilanteissa, muiden tunteista viis.

Vierailija
1497/1788 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidillä olisi saanut olla paremmat ehdokkaat. Joo Timo ihan jees, muttei ehkä sopiva Heidille. Jari K:ssa joitain puolia, joita emme nähneet. Jokin syy oli ettei Jari K:a valinnut.

Jounin valinta tuli puskista, mun mielestä treffit Hennan kanssa olivat niiiiin kaverilliset!! En olisi uskonut että valitsi Hennaa!

Jari K oli oikein kouluesimerkki narsistista. Tuollaisen ei tule kuin ongelmia.

Vierailija
1498/1788 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on puhuttu aika ikävästi Jari P:stä ja Jounista ja heidän herkkyydestään ja tunteidensa ilmaisemisesta.

Jari P:n höyhenet ja laulaminen voi monesta tuntua ylilyönniltä, mutta minusta hän oli rohkea olemalla oma herkkä ja tunteellinen itsensä ja laittamalla kaiken avoimesti ja täysillä peliin. Moni mies ei uskaltaisi eikä pystyisi tuohon (eikä tietenkään nainenkaan).  <3

Myös Jouni oli aito oma itsensä eikä mielestäni ole mitään syytä pitää häntä jonain sekoilevana reppanana siksi, että ilmaisi tunteitaan avoimesti. Voisin myös kuvitella, että osa tuosta edellisen jakson itkemisestä voi mennä jännityksen ja stressin purkautumisen piikkiin. Pitkä prosessi, joka varmaan on ollut monenlaisia tunteita herättävä ja paljon joutunut pitämään sisällään. Lopuksi sitten purkautui ulos itkun kautta paljon. Ei mitään hävettäväää Jounillakaan, päin vastoin. <3

Vierailija
1499/1788 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sponge kirjoitti:

Miten mulla on mennyt ihan ohi Miian lapset. Kertoiko niistä jossain esittelyssä edes?

Kyllä kertoi. Kommentoin jo silloin, että miten hän ne lapsensa on saanut, kun joka välissä korosti sitä ettei ole koskaan ennen ollut treffeillä.

Treffeilläkö niitä lapsia laitetaan alulle?

Vierailija
1500/1788 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkei sinulla ole niitä treffikumppaneita kovin paljon ollutkaan. Minulla kyllä osa jää pimentoon.

Niin no, laskin pikaisesti että ehkä 20 treffityyppiä ja säätöä yhteensä ja nämäkin nuoruudesta. Tässä on jo yli 15 ollut yksi ja sama ihminen vierellä.

Mutta ehkä kyse on myös hyvästä kasvomuistista. Työelämässäkin tapaan ihmisiä, jotka olen tavannut aiemmin ihan lyhyesti. Usein törmään siihen, että minä muistan heidät mutta he eivät aina minua.

Silti. En vaan osaa ajatella, että olisin soitellutkin jonkun kanssa ja sitten en yhtäkkiä muistaisi koko tyyppiä :D.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme