Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2020 -keskustelu

Vierailija
16.03.2020 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-uudet-maajussille-morsia…

Jussit ja jussittaret julkaistu, ja illalla sitten tulee jakso tv:stä ulos. Onko tuttuja mukana?

Kommentit (1788)

Vierailija
1401/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen myös että Heidin fanaattisuus koirien suhteen sai rauhallisen Jarin vähän perääntymään. Ymmärrän, että koirat on Heidin tulonlähde ja suuri osa elämää, mutta kyllä pitäisi muustakin osata puhua eikä aina vaan koirista. Totta kai jokainen kyllästyy, jos fanaatikko jauhaa aina vaan yhdestä asiasta eikä elämässä ole mitään muuta sisältöä.

Mistä me tiedetään mistä Heidin puhuu? Moni ihminen tekee paljon työtä yrittäjänä, mutta keskustelee silti sujuvasti muustakin. Tokkopa noin koulutettu ja sivistynyt nainen taantuu yksioikoiseksi vain siksi, että vaihtaa alaa.

Vierailija
1402/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut Hennalta reilusti tehty, jos olisi jo ennen valintatilannetta kertonut Jounille, että ei halua tulla valituksi. Ehkä hän ajatteli, ettei Jouni nyt ainakaan häntä valitse, eikä siksi sanonut mitään.

Nyt jäi Jounille vähän luu käteen, kun Hennaa selvästi ei kiinnostanut. Valinnan myötä taisi mennä pilalle myös mahdollisuus tutustua paremmin Auraan, jolla olisi ollut tunteita Jounia kohtaan. Itse ainakaan en Auran asemassa enää lämpeäisi Jounille, kun valintatilanteessa tuli selväksi että joku muu oli ykkösvaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen myös että Heidin fanaattisuus koirien suhteen sai rauhallisen Jarin vähän perääntymään. Ymmärrän, että koirat on Heidin tulonlähde ja suuri osa elämää, mutta kyllä pitäisi muustakin osata puhua eikä aina vaan koirista. Totta kai jokainen kyllästyy, jos fanaatikko jauhaa aina vaan yhdestä asiasta eikä elämässä ole mitään muuta sisältöä.

Koirat ei ole Heidin tulonlähde, niinhän Hän on kertonut !

Vierailija
1404/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna ei halunnut tulla suudelluksi televisiossa, mutta ei hän pakoonkaan mennyt. Hän oli tarpeeksi aikuinen ja fiksu ymmärtääkseen Jounin hyväsydämmisyyden, mutta tiesi myös, että tämä ei ole mies hänelle.

Hyvin Henna hoiti kuitenkin loppuun asti asiat. Jouni vakuuttelee vielä viimeisessä jaksossa, että tämä on viisain hänen tapaamansa nainen. Viisain ja aikuisin hän varmaan tarjolla olleista olikin, mutta Jounilla valinta meni pahasti pieleen silti: hän valitse sen ainoan naisen, joka ei khänestä ollut kiinnostunut.

Nuorin tytöistä katsoi Jounia vielä yksilötreffeillä suoraan läheltä kohti niin, että siinä ei miehen olisi isoa elettä tarvinnut tehdä saadakseen naisen syliinsä.

Aura piti ja oli kiinnostunut Jounista vielä valintapäivänä. Hän olisi ollut näistä naisista äidillisen ja huolehtinut Jounista parhaiten.

Nuorin olisi voinut auttaa Jounia parhaiten kasvamaan aikuiseksi ja tasavertaiseksi kumppaniksi. Hänen kanssaan Jouni jo nyt osasi olla kaikkein luontevin.

Henna oli parhain opettamaan Jounille elämän totuuksia. Nainen ei ole itsestään selvyys vain omalla valinnalla.

Vierailija
1405/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vai? Eikös hänellä ole kennel? Kasvattaa ja myy koiria?

Vierailija
1406/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmassa on kauniita maisemia,  suomalaista luontoa parhaimmillaan

Siksi on kiva katsella ohjelmaa.

Vierailija
1407/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni oli nuorin. Harmi kun ei valinnut häntä. Olisi ollut ehkä kaikkein paras pari Jounille. Nätti naama ja tosi naisellinen vartalo myös, mutta sopivan tolkku ja hiljaisen jätkämäinen luonteeltaan. Vähiten näistä lähtee hihittelemään Jounin kanssa, mutta Jouni itsekin sanoi, että hänen kanssaan oli helpoin jutella. Miksi helkkarissa miehen täytyy olla noin hölmö.

Vierailija
1408/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Heidi on aivan ihana, niin kylläpä hänellä oli välillä outoja kysymyksiä miehille. Milloin ensimmäisen kerran innostuis eläimistä? Mikä koirarotu olisit? Siis täh! Vaikka itsekin olen koiraihminen, niin ei nyt tolleen voi tehdä kun ei enää ole lapsi.

Vierailija
1409/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänpä tiedät koiran kasvattamisesta. Suurin osa suomalaisista kasvattajista ei elä koirien kasvattamisella, vaan jollain ihan muulla työllä. Kasvattaminen on enemmänkin harrastus.

Vierailija
1410/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kennel. Kasvattaa ja myy,kyllä.

Mutta on kennelissä niitä menojakin,aikas lailla !!! mm.palkat,ruuat,eläinlääkäri:pentutark.rokotukset,sektiot. Yövalvojat,näyttelyt,lääkkeet tässä vähän alkua kuluista...

Vierailija
1411/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö mulla Jounin blondit sekaisin, kun mun mielestä juuri Aura oli se kaikkein nyrpein Jounia kohtaan. Hän ihmetteli rannalla hyvin vaivaantuneena, että mitä sinä hekottelet. Hän sanoi Jounille, että ollaan tyttöjen kanssa oltu vähän ärsyyntyneitä, kun ei susta tiedä kenestä tykkäät. Jouni melkein hermostui. Hän sanoi, että kyllä sen sitten tietää kun tuntee hänet ja kyllä silmistä näkee. Reppana. Varmaan aika paljon saanut osakseen sitä, että muut "kritisoi" hänen kommunikoinnin puutteita. Aura oli mun mielestä se joka kaikkein avoimimmin puhui muille naisille siitä, että on se kyllä hämärä ja outo eikä siitä ota selvää. Vai meneekö mulla sekaisin?

Vierailija
1412/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänpä tiedät koiran kasvattamisesta. Suurin osa suomalaisista kasvattajista ei elä koirien kasvattamisella, vaan jollain ihan muulla työllä. Kasvattaminen on enemmänkin harrastus.

Ei ihan harrastukselta vaikuta, jos myy vuodessa 100 pentua. Oli jossain.

Vierailija
1413/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan nainen viehättyy tuollaisesta suhtautumisesta. Että täristään ja ollaan kiusaantuneita ja epävarmoja. Ihan puhdasta biologiaa. Hennakin olisi ehkä ollut myyty jos Jounissa olisi ollut enemmän itsevarmuutta eikä tuollaista vaivaannuttavaa tärinää. Sehän ei edes halannut luonnollisesti, vaan jotenkin hermostuksissa halas miten sattui ja yritti innokkaana suudella koko ajan..ymmärrän hyvin Hennan kiusaantumisen.

Vierailija
1414/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta työtä Heidin sitten tekee kennelin lisäksi?

Vierailija
1415/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Positiivisuutta kehiin. Mikä on kun aikuiset ihmiset niin negatiivisesti kommentoi toisia, jotka laittaneet itsensä ohjelmassa likoon? Pahan puhuminen ja jatkuva kateellisuus vanhentaa ihmistä ja tekee muutenki pahaa. Onko monella niin paha olla että pitää muita haukkua nostaakseen itseään? Puhun yleisesti tähän aiheeseen tulleista kommenteista. Kun ihminen on tyytyväinen omaan elämään ja sinut itsensä kanssa voi sallia onnen myös toiselle. Rakkautta kaikille.

Yllätyitkö, että täällä kirjoittelevat pääsääntöisesti ihmiset jotka ovat katkeria, henkisesti rumia (ei kaikki) ja en usko heidän ikinä ymmärtävän millaisia fiiliksiä jotkut ovat käyneet.

Great minds talk about ideas, average minds talk about events, small minds talk about people.

Vierailija
1416/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö mulla Jounin blondit sekaisin, kun mun mielestä juuri Aura oli se kaikkein nyrpein Jounia kohtaan. Hän ihmetteli rannalla hyvin vaivaantuneena, että mitä sinä hekottelet. Hän sanoi Jounille, että ollaan tyttöjen kanssa oltu vähän ärsyyntyneitä, kun ei susta tiedä kenestä tykkäät. Jouni melkein hermostui. Hän sanoi, että kyllä sen sitten tietää kun tuntee hänet ja kyllä silmistä näkee. Reppana. Varmaan aika paljon saanut osakseen sitä, että muut "kritisoi" hänen kommunikoinnin puutteita. Aura oli mun mielestä se joka kaikkein avoimimmin puhui muille naisille siitä, että on se kyllä hämärä ja outo eikä siitä ota selvää. Vai meneekö mulla sekaisin?

Ei mene sekaisin. Aura tosiaan sanoi Jounille että äläs nyt hekottele siinä, josta Jouni meni ihan hämilleen ja taisi loukkaantua. Aura myös sanoi toisille naisille ettei haittaa yhtään vaikka ei tule valituksi.

Vierailija
1417/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta työtä Heidin sitten tekee kennelin lisäksi?

Muistanko väärin, oliko joku opettaja, yliopiston?

Vierailija
1419/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei VOI olla mahdollista että Heidi valitsi Timon! Vaikutti heti alkuun tosi oudolta tyypiltä ja tuskin kovin monen naisen ihannemieheltä, saati vaativan insinööri/jääkuningatar Heidin. Tuntui aina kun nämä kaksi puhuivat keskenään, olivat treffeillä jne., että tilanteessa vallitsi huonolla tavalla kaikista kiusallisin tunnelma ja Heidin osalta täysi kiinnostuksen puute ja myötähäpeä. Sekin oli erikoista, että olivat tavanneet joskus aiemmin ja Heidi muka unohtanut koko tyypin. :D Ajattelin että se unohtaminen oli "unohtamista", eli Heidi halusi esittää ettei Timo olisi hänelle tuttu, koska mies on tosiaan hyvin outo ja hänestä tuli jopa jonkinlaiset stalkkerivibat... 🙈 Voikohan olla joku käsikirjoitettu käänne tai sitten Heidillä meni pupu pöksyyn tai turhautui siihen ettei oikeastaan kukaan miehistä kiinnostanut, ja teki sitten tavallaan helpoimman valinnan, eli päätti jatkaa tutustumista valmiiksi tuntemansa miehen kanssa? 

Ihan samaa mietin! Kun tuli jo Naantalissa sellainen tunne, että Heidi vaivaantui, kun Timo sanoi, että ovat tavanneet ennenkin. Silloin olin ihan varma, että ei ota jatkoon. Farmilla olin ihan varma, että katuu koko ajan, kun otti jatkoon. Mutta että valitsi hänet! "Tässä menyt ollaan" sanoivat ja olivat jotenkin todella epäsopivia toisilleen. Voi, voi. Sääliksi käy Timoa, koska en näe jatkoa. Onneksi sai Jarista ikuisen ystävän. Heidin puolesta taas hieman pelottaa. Noin paljon vetää puoleensa outoja hyypiöitä ja valitsee ne vielä kirjeistä ja livestä, ja vielä lopussakin jättää sen ainoan todellisen miehen kalliolle... Tykkäsin tosi paljon Heidistä, mutta onko se saanut jonkun tällin joskus päähänsä? Niin paljon haki sanoja joka jaksossa ja ääntämyksessä häikkää. Oli kyllä todella ihana ja mukava. Toivoisin hänelle jonkun hyvän miehen.

Kannattaa muistaa että Heidin äidinkieli on ruotsi. 

Vierailija
1420/1788 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei VOI olla mahdollista että Heidi valitsi Timon! Vaikutti heti alkuun tosi oudolta tyypiltä ja tuskin kovin monen naisen ihannemieheltä, saati vaativan insinööri/jääkuningatar Heidin. Tuntui aina kun nämä kaksi puhuivat keskenään, olivat treffeillä jne., että tilanteessa vallitsi huonolla tavalla kaikista kiusallisin tunnelma ja Heidin osalta täysi kiinnostuksen puute ja myötähäpeä. Sekin oli erikoista, että olivat tavanneet joskus aiemmin ja Heidi muka unohtanut koko tyypin. :D Ajattelin että se unohtaminen oli "unohtamista", eli Heidi halusi esittää ettei Timo olisi hänelle tuttu, koska mies on tosiaan hyvin outo ja hänestä tuli jopa jonkinlaiset stalkkerivibat... 🙈 Voikohan olla joku käsikirjoitettu käänne tai sitten Heidillä meni pupu pöksyyn tai turhautui siihen ettei oikeastaan kukaan miehistä kiinnostanut, ja teki sitten tavallaan helpoimman valinnan, eli päätti jatkaa tutustumista valmiiksi tuntemansa miehen kanssa? 

Ihan samaa mietin! Kun tuli jo Naantalissa sellainen tunne, että Heidi vaivaantui, kun Timo sanoi, että ovat tavanneet ennenkin. Silloin olin ihan varma, että ei ota jatkoon. Farmilla olin ihan varma, että katuu koko ajan, kun otti jatkoon. Mutta että valitsi hänet! "Tässä menyt ollaan" sanoivat ja olivat jotenkin todella epäsopivia toisilleen. Voi, voi. Sääliksi käy Timoa, koska en näe jatkoa. Onneksi sai Jarista ikuisen ystävän. Heidin puolesta taas hieman pelottaa. Noin paljon vetää puoleensa outoja hyypiöitä ja valitsee ne vielä kirjeistä ja livestä, ja vielä lopussakin jättää sen ainoan todellisen miehen kalliolle... Tykkäsin tosi paljon Heidistä, mutta onko se saanut jonkun tällin joskus päähänsä? Niin paljon haki sanoja joka jaksossa ja ääntämyksessä häikkää. Oli kyllä todella ihana ja mukava. Toivoisin hänelle jonkun hyvän miehen.

Toinen Jari oli ylitunteellinen ja tungetteleva. Toinen Jari taas oli liian viileä ja asiallinen. Timo oli näiden välistä, avoin muttei liian ällö makea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän