Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittava näky, kun jotkut naiset kulkevat julkisilla paikoilla huivi vedettynä nenän ja suun eteen

Vierailija
16.03.2020 |

Ihan kuin siitä mitään hyötyä olisi, kun ei useimmista hengityssuojaimistakaan ole 😄

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekin tyhjääkin parempi. Tuolla on sellaisia jotka rykii päin

Vierailija
2/43 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratko muslimeillekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut hengitysvaikeuksia, pahaa yskää ja pääkipua pari päivää eikä varsinaisia hengityssuojia saa enää mistään. Kaupassa on silti pakko käydä.

Että naura vaan, ihan teidän muiden kanssaeläjien vuoksi näytän huvittavalta.

Vierailija
4/43 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt ei ole mitään, täällä Prismassa oli nuorella miehellä suojapuku, COVID-19 luki puvussa ja todella hyvä suojanaamari, kukaan ei katsonut pitkään. 

Vierailija
5/43 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion mennä itse huomenna kauppaan huivi vedettynä suun eteen, tosin laitan sinne alle bielä hengityssuojaimen. Ajattelin, että huivi herättää vähemmän huomiota kuin suojain.

Vierailija
6/43 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut hengitysvaikeuksia, pahaa yskää ja pääkipua pari päivää eikä varsinaisia hengityssuojia saa enää mistään. Kaupassa on silti pakko käydä.

K-raudassa ja motonetissä näytti taas olevan

Vierailija
7/43 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tehnyt sitä vuosia talvisin. Lämmittää mukavasti. Näyttää joo varmaan typerältä, mutta ei jäädy naama.

Vierailija
8/43 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on sos.fobia ja palelen aina. Olen aina kulkenut huivi suun edessä. En ole vuosiin ollut kipeänä. Kun jengi pärskii ja yskii niin tuntuu että huivi suodattaa pahimmat tipat pois. Samoin julkisissa, en koske mihinkään tankoihin. Tasapaino mulla hyvä, tai sitten nojaan/istun.

Vierailija
9/43 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tuolla vielä tehokkaammin suojautuneen, näkyvissä ei ollut kuin silmät. Näytti ihan kaapukummitukselta tai kävelevältä postilaatikolta.

Vierailija
10/43 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on oireita, sä et käy kaupassa, miten vaikea sitä on tajuta? Eikö tuota ole toitotettu joka tuutista, jos ei oma järki riitä sanomaan. Tilaa kotiin, jos ei sulla ole ketään joka voisi hoitaa kauppareissut.

Vierailija
11/43 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen noin silloin kun palelen, eli suurimman osan ajasta. Myös silloin kun ohi kulkee röökinkatkuisia on reaktio vetää huivi tiukemmin nenää vasten.

Mutta hyvä jos ääliöillä riittää hupia.

Vierailija
12/43 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on oireita, sä et käy kaupassa, miten vaikea sitä on tajuta? Eikö tuota ole toitotettu joka tuutista, jos ei oma järki riitä sanomaan. Tilaa kotiin, jos ei sulla ole ketään joka voisi hoitaa kauppareissut.

Ei läheskään kaikkialla tilailla kotiin. Sitä se teettää kun Suomi = Helsinki.

Vierailija
13/43 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisikin tilauskantaman alueella, ne palvelut on ihan ruuhkautuneet. 

Hamstraajille kiitos kun meistä monet ei pystyneet tekemään ostoksia kerralla kunnolla kun tavaroita ei ollut. Nyt pitää ravata kaupassa katsomassa joko sieltä taas saa jotain.

Vierailija
14/43 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ääliömäistä arvostella muita jotka suojautuvat, mitä te sua kiinnostaa??

Vierailija
15/43 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän aina huivi se lämmittää ja saan peitettyä kaksoisleuan.

Nyt pidän suun edessä myös.

Vierailija
16/43 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä siis sinulle jotain haittaa jos toiset kulkevat noin? Jos se tuo turvaa ahdistavaan tilanteeseen, niin miksi ei?

Vierailija
17/43 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö. Et sitten ole kuullut katupölystä? Eilen meinasin tukehtua ulkona. Huivi auttaa ehkä promillen mutta parempi sekin kuin mitään. Tänään on onneksi sateinen päivä.

T. Astmaatikko

Vierailija
18/43 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus muslimiheränneitä?

Vierailija
19/43 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tehnyt sitä vuosia talvisin. Lämmittää mukavasti. Näyttää joo varmaan typerältä, mutta ei jäädy naama.

Itsekin teen noin pakkasilla. Ei tarvitse olla paljoakaan pakkasta jotta mun on vaikea hengittää ja sattuukin. Huivi auttaa paljon.

Vierailija
20/43 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisikin tilauskantaman alueella, ne palvelut on ihan ruuhkautuneet. 

Hamstraajille kiitos kun meistä monet ei pystyneet tekemään ostoksia kerralla kunnolla kun tavaroita ei ollut. Nyt pitää ravata kaupassa katsomassa joko sieltä taas saa jotain.

Mitäs jos soittaisit kauppaan ja kysyisit ööytyykö tuotetta x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän