Huvittava näky, kun jotkut naiset kulkevat julkisilla paikoilla huivi vedettynä nenän ja suun eteen
Ihan kuin siitä mitään hyötyä olisi, kun ei useimmista hengityssuojaimistakaan ole 😄
Kommentit (43)
Leppä aloitti kukinnan, ja eilisessä tuulessa lensi kivasti katupölyä. Oli pakko vetää huivi naamalle, ettei tukehtuisi - astmaatikon peruskevät siis.
Tuullu helvetisti neljä päivää. Jos kulkee jalan, pitää suojautua viimalta. Tätä on vaikee käsittää maasturi paksukaisten.
Tossa lähellä on ainakin yksi airbnb asunto ja sinne kulkevat kaukaa idästä tulleet turistit tunnistaa jo kaukaa maskeista. Tämä siis ennen koronahysteriaa.
Laitan huivin eteen jos olen itse sairas ja menen kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut hengitysvaikeuksia, pahaa yskää ja pääkipua pari päivää eikä varsinaisia hengityssuojia saa enää mistään. Kaupassa on silti pakko käydä.
Että naura vaan, ihan teidän muiden kanssaeläjien vuoksi näytän huvittavalta.
Jos sulla on oireita, sä et käy kaupassa, miten vaikea sitä on tajuta? Eikö tuota ole toitotettu joka tuutista, jos ei oma järki riitä sanomaan. Tilaa kotiin, jos ei sulla ole ketään joka voisi hoitaa kauppareissut.
Vaikka olisikin tilauskantaman alueella, ne palvelut on ihan ruuhkautuneet.
Hamstraajille kiitos kun meistä monet ei pystyneet tekemään ostoksia kerralla kunnolla kun tavaroita ei ollut. Nyt pitää ravata kaupassa katsomassa joko sieltä taas saa jotain.Mitäs jos soittaisit kauppaan ja kysyisit ööytyykö tuotetta x
Myyjillä on paljon muutakin tekemistä, kun juoksennella katsomassa löytyykö jotain tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut hengitysvaikeuksia, pahaa yskää ja pääkipua pari päivää eikä varsinaisia hengityssuojia saa enää mistään. Kaupassa on silti pakko käydä.
Jos sulla on oireita, sä et käy kaupassa, miten vaikea sitä on tajuta? Eikö tuota ole toitotettu joka tuutista, jos ei oma järki riitä sanomaan. Tilaa kotiin, jos ei sulla ole ketään joka voisi hoitaa kauppareissut.
Onko tiedossasi joku paikka, josta saa ilmaiseksi tilata? Ainakaan minulla ei ole varaa maksella ruoan kotiinkuljetuksia. Rahaa on juuri ja juuri siihen ruokaan. Ei ole myöskään nyt ketään, joka kävisi puolestani kaupassa. Joten jos sairastun, niin kauppaan on mentävä.
Vierailija kirjoitti:
Aion mennä itse huomenna kauppaan huivi vedettynä suun eteen, tosin laitan sinne alle bielä hengityssuojaimen. Ajattelin, että huivi herättää vähemmän huomiota kuin suojain.
Omasta tahdostasi höyrystät suojaimen täysin tehottomaksi. Joo-o, ei tuo oikein mammakunnan kirkkaimpia puolia esiin tämä epidemia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tiedossasi joku paikka, josta saa ilmaiseksi tilata? Ainakaan minulla ei ole varaa maksella ruoan kotiinkuljetuksia. Rahaa on juuri ja juuri siihen ruokaan. Ei ole myöskään nyt ketään, joka kävisi puolestani kaupassa. Joten jos sairastun, niin kauppaan on mentävä.
Nappi Naapuri -kotipalvelun kautta toimitus hyväntekeväisyysperiaatteella. Myös Facebookista löytyy varmaan apua, sitä en osaa neuvoa tarkemmin, kun en siellä ole.
Vierailija kirjoitti:
Laitan huivin eteen jos olen itse sairas ja menen kauppaan.
Onko tämä mahdotonta ymmärtää: sairaana ET mene kauppaan tartuttamaan muita. Huiviviritelmä ei suojaa muita ihmisiä. Apua löytyy netistä. Maksat vaikka MobilePaylla tai tilisiirtona jollekin, että sinulle toimitetaan oven taakse ruokakassi.
Toistan vielä: jos olet sairas, tai sinulla on oireita - sairasta kotona!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nappi Naapuri -kotipalvelun kautta toimitus hyväntekeväisyysperiaatteella. Myös Facebookista löytyy varmaan apua, sitä en osaa neuvoa tarkemmin, kun en siellä ole.
Kiitos tosi paljon tuosta Nappi Naapuri -infosta. <3 En ollut koskaan kuullut ja tuosta voi oikeasti olla apua jossain tilanteessa, muussakin kuin siis mahdollisen koronan iskiessä. Ja itsekin voin tarjoutua joskus auttamaan. :) Ihanaa, että tällaisia juttuja on olemassa.
Eilen törmäsin kaupassa mieheen joka oli pukeutunut ihan kunnon suojahaalariin ja maskiin. Huppu päässä ja kaikki. Ei siinä mitään ihmeellistä ollut tässä tilanteessa. Hitostako minä tiedän, joko setällä oli nuha ja halusi varmistaa ettei vahingossakaan jätä pöpjä mihinkään tai sitten hällä on joku sairaus ja halusi varmistaa ettei itse saa mitään pöpöä mistään koska se voisi olla kohtalokasta.
Mutta miehilläkö se ei näytä huvittavalta, naisilla vain?
Näin nimittäin tuolla tavoin suojautuneita miehiä eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-raudassa ja motonetissä näytti taas olevan
Ei voi verkkokaupasta tilata:(
Vierailija kirjoitti:
Eilen törmäsin kaupassa mieheen joka oli pukeutunut ihan kunnon suojahaalariin ja maskiin. Huppu päässä ja kaikki. Ei siinä mitään ihmeellistä ollut tässä tilanteessa. Hitostako minä tiedän, joko setällä oli nuha ja halusi varmistaa ettei vahingossakaan jätä pöpjä mihinkään tai sitten hällä on joku sairaus ja halusi varmistaa ettei itse saa mitään pöpöä mistään koska se voisi olla kohtalokasta.
Ihmiset ehkä ihmettelee, mutta jos kaikki pukeutuisivat noin, niin se korona loppuisi hetkessä leviämästä.
Sopii oikein hyvin!! Olen aina ihaillut hunnutettujen arabinaisten lookkia, siitä huokuu sellainen mystinen tuhannen ja yhden yön eksotiikka <3 <3
Kyllä se huivi on tyhjää parempi. Osa ilmassa leijailevista viruksista kyllä tarttuu huivin kuituihin. Myös toisesta lentävät pisarat jäävät huiviin. Huivia ei kuitenkaan saa näpliä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Se oli vaan rane. Rane on asbestipurkaja ja oli kahvitunnilla hakemassa pullaa. Ei noita haalareita urakkahommissa kerkiä riisumaan tai putsaamaan taukojen ajaksi.
Sukkahousut päähän ja kauppaan. :D
Oikeastihan hengitysilmasta kostunut kangas suun edessä vain lisää tartuntariskiä, koska se antaa mikrobeille suotuisan alustan hengitysteiden läheisyyteen. Oikein käytettynä hengityssuojakin vaihdetaan ennen kuin se on kostea.
Eilen tuuli kylmästi niin että naamaa paleli ja katupölyä pyöri inhottavasti, ihan siksi pidin huivia nenän päälle vedettynä.