Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei rikkaat, mitä jos pelkän itselle hamstraamisen sijasta...

Vierailija
15.03.2020 |

..ottaisitte selvää miten köyhemmillä kavereilla ja sukulaisilla menee?
Kaikilla ei nimittäin ole varaa hamstrata, ja nyt hyvätuloiset vievät kaupasta kaiken itselleen, WC-paperivuoret ja muut. Minä minä minä.
Köyhille jää vain ne tuotteet, jotka eivät ole rikkaille kelvanneet. Saa nähdä jääkö mitään, kun kaikki hamstraavat paniikissa.
Tai hamstratkaa edes kalliita tuotteita, jotta köyhille jää jotain halpaa ostettavaksi.

Suomessa on sellaisia ihmisiä, joilla on ihan oikeasti varaa vain sen päivän ruokaan ja muuhun välttämättömään. Älkää tyhjentäkö kauppoja, ostakaa vain sen verran kun oikeasti käytätte.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi suomessa kauppoja täydennetään tiuhaan tahtiin(arvatkaa vaan mitä voittoa tulee kaupoille ja kuljetuspalveluille nyt;) ) Mutta monissa maissa tilanne on toinen,kaupoista tavara loppu ja tulee kun tulee..Kyllähän se köyhät ja varsinkin sairaat on se ryhmä joka jää kärsimään. Sen takia EI saisi hamstrata kuin mielenvikainen. Joku laki pitäisi säästää tuohon hamstraamiseen..

Olisi helvetin kivaa IBSsäläisenä jos wc paperi olisi oikeasti loppu kun mirkut ja miisat pöllivät kaiken omalle perheelleen 100 vuoden tarpeiksi. Kiva kun stressi ripulit päällä koko ajan. 

Tässä muuten näkee miten kansa reagoi jos tulee poikkeustilanne. Miettikää minkälaista olisi jos tulisi oikea iso uhka niin kuin vaikka sota tai sähköt poikki globaalisti jne. 

Miinustajan mielestä hamstraaminen on kivaa ja olisi hupaisaa jos minä ibssäläinen ripuli perseeni kanssa jäisimme ilman paperia? Jollakin taas sairaat huvit..

Vierailija
22/23 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin ehkä opittiin, että seuraavan ison uhan tai poikkeustilanteen tapahtuessa kauppoihin tulee niitä per. kotitalous sääntöjä tai vastaavia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä jako. Ei varaa 2-3 päivän ruokaan ja olet köyhä. Kaikki muut ovat rikkaita.