Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei vastaa viesteihin minulle deittisivuilla?

Vierailija
15.03.2020 |

Olen laittanut illan aikana 5 naiselle. Että kiinnostaisiko keskustelu.
Niistä 4 on nähneet viestin mutta eivät ole vastanneet mitään.
Omalla kuvalla olen ihan.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelitko olevasi jokin naismagneetti? Auts taisi totuus tulla nyt ilmi, että et kiinnosta juuri ketään oikeasti 😂

Vierailija
2/49 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelitko olevasi jokin naismagneetti? Auts taisi totuus tulla nyt ilmi, että et kiinnosta juuri ketään oikeasti 😂

Onko hauska naureskella sieltä ylhäältä syntymäinvalideille, eli tavallisille miehille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko laitat, että "kiinnostaisiko keskustelu"? En minäkään vastaisi.

Laita jokin vähän kiinnostavampi avaus, niin johan alkaa viestejä tulla!

Tai sitten vika on kuvassasi... Onko se sellainen yrmy vessaselfie?

Vierailija
4/49 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hauska naureskella sieltä ylhäältä syntymäinvalideille, eli tavallisille miehille?

Eivät vastaa, koska tuollainen ruikutus ei vetoa. -eri

Vierailija
5/49 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä on kiireitä, tai ovat saaneet samantyyppisen viestin useammalta mieheltä.

Vierailija
6/49 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kysyitkö sä näiltä naisilta ihan suoraan vain, että kiinnostaako keskustelu? Siinä se? Tietenkään eivät ole vastanneet! Huoh.

Vierailija
7/49 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tietysti profiilissasi tiukat rajat? "Siro nainen, pitää huolta itsestään"?

Ei noihin rajoihinkaan menevä vastaa kun miettii että olet kontrolli- ja kuntoilufriikki.

Tai sitten niitä samanlaisia lähestyjiä on riesaksi asti. Tai nainen keskittyy yhteen ehdokkaaseen kerrallaan.

Vierailija
8/49 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo avauksesi ei oikein saa kiinnostusta aikaan. Onko profiili vielä ilman tekstiä? Ja laitatko näitä kysymyksiä vielä 10-20 v nuoremmille naisille kuin sinä?

Vierailija
9/49 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kiinnostaisko keskustelu" kuulostaa siltä että asetat naiset automaattisesti korkeampaan asemaan

kukaan nainen,kukaan, ei halua tulla kohdelluksi jonain kuningattarena vaan tavallisena ihmisenä...

ja sitäpaitsi naiset haluaa tuntea että mies on "korkeammmalla" häntä joten olet lähtenyt  vääriin liikkeelle jutellessasi naisille... vinkkinä

Vierailija
10/49 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain, tavallinen mies aloittaa lähestymisen deittisivulla naiselle, että "Tavallinen mies tässä hei, voisitko viestin minulle laittaa vaikka tällainen surkimus olenkin! Jos edes yhdet treffit saisin!".

Vierailija
11/49 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ois kannattanut laittaa siiihen itse se keskustelunaihe. Kysynyt jotain mitä heidän profiilistaan löytyy. Nyt kuulostaa siltä että massapostitat viidelle nätimmälle.

Vierailija
12/49 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain, tavallinen mies aloittaa lähestymisen deittisivulla naiselle, että "Tavallinen mies tässä hei, voisitko viestin minulle laittaa vaikka tällainen surkimus olenkin! Jos edes yhdet treffit saisin!".

Olen itse asiassa nähnyt useita tuohon tyyliin laadittuja profiilitekstejä. Nuo miehet etsivät äitiä hoivaamaan, eivät naista. Ja saavat ehkä aikanaan naisen, joka ei etsi miestä vaan hoivattavaa lasta.

Vierailija
13/49 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne kauniit ja hoikat naiset saa vaan todella paljon yhteyden ottoja muutoinkin. Vastaavat vain komeille ja mukaville takaisin.

Minä ainakin saan niin paljon yhteyden ottoja, etten mitenkään pysty vastaamaan kaikille.

Nettosovellukset nyt on vaan sellasia. Ne jotka ovat kiinnostavia, saavat liikaa yhteyden ottoja ja muut sitten liian vähän. Sovellukset suosivat nättejä ja edustavia ihmisiä. Miehet eivätkä naiset tajua suosivansa netissä juuri niitä, mitä muutkin käyttäjät suosivat.

Vierailija
14/49 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse asiassa nähnyt useita tuohon tyyliin laadittuja profiilitekstejä. Nuo miehet etsivät äitiä hoivaamaan, eivät naista. Ja saavat ehkä aikanaan naisen, joka ei etsi miestä vaan hoivattavaa lasta.

Minäkin olen nähnyt suoranaista naisvihaa pursuavia profiilitekstejä, ne tyypit on tainneet pimahtaa lopullisesti, jos terveitä ovat koskaan olleetkaan. En kuitenkaan ymmärrä, mitä tekevät deittisivuilla.

Vierailija
15/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anteeksi. Olen varmaan sitten siinäkin suhteessa epäkelvollinen. En itse keksi muutakaan lähestymiskeinoa.

Laitoin vielä parille muullekin eli yhteensä illan aikana 8 naiselle joista 6 on nyt nähneet viestini eivätkä ole vastanneet mitään.

Vierailija
16/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestytkö siis summamutikassa kaikkia naisia vaiko vaan niitä, joista olet aidosti kiinnostunut ja joiden kanssa sinulla voisi natsata? Massaviestittely antaa epätoivoisen vaikutelman ihmisestä ja se viestii, että sinulle on tärkeämpää vain "löytää joku" kuin tutustua juuri siihen sinua kiinnostavaan naiseen.

Vierailija
17/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 oli ap. Minä en ole saanut yhteyden ottoja koko puolen vuoden aikana yhtä ainuttakaan vaikka ihmisiä vierailee lähes päivittäin profiilissani.

T. Ap

Vierailija
18/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16 oli ap. Minä en ole saanut yhteyden ottoja koko puolen vuoden aikana yhtä ainuttakaan vaikka ihmisiä vierailee lähes päivittäin profiilissani.

T. Ap

Siinä tapauksessa sinun kannattaa viilata profiilisi uusiksi. Kerrotko itsestäsi mitään profiilitekstissäsi? Millainen ihminen olet? Millaista naista haet? Onko mahdollista, että sinusta saa profiilin perusteella katkeran, huonoitsetuntoisen tai epätoivoisen kuvan? Onko tekstisi kieliopillisesti hyvää ja ymmärrettävää?

Vierailija
19/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Oletko laittanut viestejä noille profiilissasi vierailleille naisille?

Vierailija
20/49 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi hyvä ap kysyä noin pöhköä kysymystä! Vaikutat epävarmalta ja mitä tuohon kysymykseen nyt jaksaisi vastata, kun todennäk jatko olisi yhtä tylsää. Heitä vaikka joku kommentti tyyliin kivoista silmistä tms. Lähdetäänkö kävelylle illalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme