Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monessa perheessä SINÄ teet kaikki kotityöt? Monta lasta?

Vierailija
27.06.2006 |

Meillä kaksi. Roskapussikaan ei mene ulos jos minä en sitä vie. Mies ei osallistu kotihommiin millään tavalla. Ei imuroi, tyhjennä/täytä astianpesukonetta, ei hoida lapsia ei edes käy pyllyä pyyhkimässä. Ei syötä ei nukuta........ SIIS EI TEE KERTAKAIKKIAAN MUUTA KUN SYÖ JA MAKAA KUN ON KOTONA.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kuntosalissa ja aerobiccaamassa ja omaa aikaakin löytyy.

Ei niitä kotitöitä tarvitse joka päivä tehdä 5 tuntia putkeen. Kun koti

on perus siisti, niin kevyt siivoaminen joka päivä ei vie paljon aikaa.

t. 9

Vierailija
22/28 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olet varmaan huomannut, että sekin vaikuttaa kuinka kauan on ollut hyvässä ammatissa tai työelämässä ennen kotiin jäämistä.. On aika itsestään selvää, että useamman vuoden jälkeen kaipaa taukoa, kun taas silloin kuin kokemusta on vähän, luvassa on haasteellinen, palkitseva ja kiva työ ei ole juuri motivaatiota jäädä kotiin, jossa homma ei toimi yhtä loisteliaasti...

mutta sitten taas päästään siihen kysymykseen, että miksi joku on mennyt naimisiin sen sian kanssa joka ei tee yhtään mitään.. Kannattaa tässä välissä huomata, että meistä aika moni on naimisissa sen kanssa, mutta läheskään kaikki eivät näe asiaa ongelmana!!!

No itse olen opiskellut esikoisen syntymän aikoihin ja seuraavien jälkeen palannut aina töihin äitiysloman loputtua (paitsi nyt hoitovapaalla 4kk). Omassa ammatissani monen vuoden tauko tekisi aika hallaa ammattitaidolle...

Mitä tulee mieheeni, niin siaksi en osaa häntä koskaan kuvitella, katson häntä tai asioita sitten miltä kannalta tahansa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia vielä kaksi, mutta kohta kolme.

Vierailija
24/28 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi joku isä ei osallistu lapsiensa hoitoon. Eikö isä jää aika etäiseksi lapsille. Kultuintopii, mitä miehesi sitten tekee kotona ollessaan?

Vierailija
25/28 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään yhdessä esim. ulkoilemassa, pyöräilemässä, mökkeilemässä. Isä lukee myös kirjoja, pelaa pelejä ym. Varmaan sitä samaa kuin muissakin perheissä.

Vierailija
26/28 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hommat on pakko jakaa tasapuolisesti että jäisi lapsillekin aikaa. Lapsia perheessämme 2.

Vierailija
27/28 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miä teen kotityöt eli siivoan, pesen pyykit, laitan astiat koneeseen ja otan pois. Minä myös hoidan lapset, mutta ei lapset ole työtä. kyllä mieskin lapsia hoitaa, mutta ei yhtä paljon kun miä. Lapsia 4 alle 5vuotiasta.

Vierailija
28/28 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis teen kaikki kotityöt ja hoidan juoksevat asiat kylällä. Pankit, virastot sun muut kuuluvat minulle, mies hoitaa työnsä, hyvä kun senkin ehtii.

Eikä haittaa minua, kun olen tähän tottunut. Sitten joskus, kun viimeinenkin lapsista pärjää koulun jälkeen kotona ilman äitiä, lähden takaisin työelämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme