Tykkäisitkö, jos mies kuiskuttelisi korvaasi ruotsiksi?
Kommentit (23)
Vain jos on aito ruotsalainen mies, uuh
Itse asiassa kyllä. Minulla on pieni fetissinpoikanen suomenruotsalaisista miehistä. Riikinruotsalainen ei käy koska ruotsinkielinen puhumassa suomea vähän murtaen = kurnau. Tiedän, tämä on outoa:).
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa kyllä. Minulla on pieni fetissinpoikanen suomenruotsalaisista miehistä. Riikinruotsalainen ei käy koska ruotsinkielinen puhumassa suomea vähän murtaen = kurnau. Tiedän, tämä on outoa:).
Mulla taas on fetissi Ruotsin ruotsalaisiin. Voi luoja kun saisi sellaisen miehen.
Ei. Ei ei ei.... Kyllä pitäisi olla Gambialainen mies kuiskuttelemassa korvaan kiinaksi.
No jos se olisi Tobias Forge, niin todellakin....
Jaaha taa jää suomalaiset kmiehet rannalle..
I själva saken, han brukar göra det..
Bögisen
Kun seurustelin ruotsalaisen miehen kanssa, käytimme yhteisenä kielenä englantia. Luen kyllä sujuvasti ruotsinkielisiä kirjoja ja pystyn katsomaan ohjelmiakin, mutta en puhu sitä niin hyvin, että olisin voinut käyttää sitä yhtä monipuolisesti kuin suomea tai englantia. Eli sen, mitä hän kuiskutteli, hän kuiskutteli englanniksi.
P.S. Ymmärsin kyllä, että kysymys oli vitsi, mutta se oli tasan yhtä hauska kuin vastauksenikin.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha taa jää suomalaiset kmiehet rannalle..
Mitkä k-miehet? Ruotsinsuomalaiset ovat ihan suomalaisia. Rantahurrit vieläpä ovat siellä rannalla valmiiksi:). Jag gillar...
Kyllä jos se olisi Mikael Persbrandt
Juuri sitä se tekee, kyllä tykkään.
jåå jag heeter ärt såppa jag vi häär i göt bullare och homo seksuel
Menin ja rakastuin suomen ruotsinkieliseen mieheen. Rantahurriin. Äärest seksyä koko hänen aksenttinsa. Peto sängyssä.
Kyllä yksi tietty jos kuiskisi...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yksi tietty jos kuiskisi...
Tobias?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos se olisi Mikael Persbrandt
Oih.... ja vielä se hieman nuorempi Gunvald Beck-elokuvista........
Persunaisena pettyisin syvästi siihen, jos mieheni olisi pakkoruotsittaja.
Sänkyyni ei pääse kukaan mies.
M66
No joo, oilishan se ihan kivaa jos mieheni ossisi puhua ruotsia kun olen itse ruotsinkielinen. Valitettavadti hän ei osaa, eikä kyllä muutenkaan harrastaa korvaan kuiskuttelua.