Auttakaa! Minecraftin lataus ei onnistu!
En saa vahvistussähköpostia sitten millään, en voi ostaa ohjelmaa. Joku muu luotettava paikka, mistä ohjelman voi ostaa, kuin minecraft.net.
Kommentit (41)
Hermot menee! Laitoin viestiäkin yhteystietoihin, että poistaisivat sitten tilin, kun ei onnistu lataus. Ei ole vielä vastattu, vaikka jo eilen laitoin.
Ei onnistu tuolta. Vaatii koodin, joka pitäisi tulla-postiin, mutta ei lähetä koodia. Olen yrittänyt ehkä 30 kertaa. Joku muu paikka. ei voi olla näin vaikeaa.
Ensiksi laitoin s-postitiedot, ja täytin lapsen iän, kun se pelaa. No sitten alettiin vinkumaan vanhemmanb lupaa. Avasin uuden s-postin, jolla olisin vahvistanut vanhempana lapselle oikeuden pelata. Nyt ei tule mitkään viestit läpi.
En voi vahvistaa, enkä ostaa peliä.
Joku muu paikka, mistä ohjelman voi ostaa? Amatzon?
Jospa ylläpito vastaisi ja poistaisi kaikki tilit, niin voisin ikäänkuin aloittaa alusta,,,
Siis toi vahvistusviesti... Ei tule läpi. Muut viestit kyllä.
Höpö höpö se mitään koodia vaadi pelin lataamiseen ja asentamiseen. Lisenssin liittämiseksi käyttäjätunnukseen kyllä vaatii.
Sain siis ladattua jonkin vailinaisen ohjelman, joka on määräajan voimassa. Kun yritän ostaa ohjelmaa, taas sama homma, minulla on tili, joka pitäisi vahvistaa, mutta vahvistusviesti ei tule läpi, olen katsonut roskapostin.
Miten vitussa saan ladattua maksullisen version?
Miten se lisenssi liitetään käyttäjätunnukseen? Ei näytä sekään onnistuvan.
En aio itse todellakaan pelata, eikä kiinnosta, mutta lapset kärttävät. Haluan vain ladata maksullisen ohjelman koneelle ja se on siinä!
Helposti.
Miksi se ei lähetä vahvistuskoodia s-postiini? En voi ostaa ohjelmaa.
Osta pelikortit ja opeta kakaras huijaamaan pokerissa. Kehittävämpää.
Olen yleensä aika rauhallinen, mutta tälläiset toimimattomat sivustot saa ärsytyksen nousemaan.
Vierailija kirjoitti:
Osta pelikortit ja opeta kakaras huijaamaan pokerissa. Kehittävämpää.
En todellakaan.
Ei ole roskapostissa. MIksi viestit ei tule läpi? Ei muuten tulleet aiempaankaan postiin, jossa koitin vahvistaa alaikäisen peliluvan. Nyt en saa tuota tiliä poiskaan, kun poistaminen vaatii "täysi-ikäisen" vahvistuksen ja vahvistusviestit ei tule läpi.
Oikeasti ihan hanurista tuo sivusto.
Onko tuollaisilla sivuilla ylläpitoa? Onko siellä ketään arkisin töissä?
Tämä on se asia, miksi maksan mielelläni siitä, että asioin ihmisten kanssa, enkä joidenkin toimimattomien järjestelmien kanssa...
On kyllä ihan perseestä tämä, lapset kinuaa ohjelmaa ja lataus ei onnistu.