Uskon, että tapasin noidan, joka kirosi elämäni
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Olit päässyt elämässäsi liian helpolla, jos yksi raiskaus ja rikkoutuneet rillit tuhosivat kaiken. Ota tämä karaisuna, tai heitä hanskat tiskiin. Valinta on sinun.
Enemmänkin vaikean lapsuuden ja nuoruuden jälkeen olin viimein onnellinen ja sit kaikki meni kerralla pieleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit päässyt elämässäsi liian helpolla, jos yksi raiskaus ja rikkoutuneet rillit tuhosivat kaiken. Ota tämä karaisuna, tai heitä hanskat tiskiin. Valinta on sinun.
Enemmänkin vaikean lapsuuden ja nuoruuden jälkeen olin viimein onnellinen ja sit kaikki meni kerralla pieleen
Miksi sitten oletat, että tämä "noita" kirosi elämäsi, jos kaikki oli päin peetä jo lapsuudessakin? Kuka sinut kirosi silloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten oletat, että tämä "noita" kirosi elämäsi, jos kaikki oli päin peetä jo lapsuudessakin? Kuka sinut kirosi silloin?
Koska tuo oli elämän pahin painajainen mitä voi tapahtua. Lapsuuteni oli vaikea, mutta pystyin ulospäin aina vaikuttamaan hyvinvoivalta ja onnelliselta, tuo tapahtuma sen sijaan romutti hyvinvointini kokonaan.
Sanahelinää kaikki uskonnot ja uskomukset. Ole rauhassa.
Voi olla, jos siltä tuntuu.
Mites se kirosi sun elämäsi?
Toivottavasti nyt pääsiäisyönä tapaat toisen noidan, joka kumoaa tuon kirouksen.
Mulle on joskus nuorempana käynyt useasti taas niin päin, että jos joku on kohdellut mua epäreilusti, niin usein näille ihmisille on sen jälkeen sattunut jotain ikävää... Yhdeltä esimerkiksi paloi koti vain pari päivää sen jälkeen, kun oli tehnyt mulle ikävän tempun. Tää oli niin säännöllistä, että aloin jo epäilemään että tietämättäni kiroan näitä ihmisiä :(