Torjuuko viinan juonti koronaa?
Kommentit (21)
Joo, viina ja saippua tappaa viruksen.
Etanoliahan siinä käsidesissäkin on.
Kuinka mä luin jostain että kuuma sauna ja viina tappavat viruksen. Mutta viinaa juomalla saa valeltua vasta ruoansulatuskanavan viinalla. Hengitysteitä ei viinalla auta ruveta liottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka mä luin jostain että kuuma sauna ja viina tappavat viruksen. Mutta viinaa juomalla saa valeltua vasta ruoansulatuskanavan viinalla. Hengitysteitä ei viinalla auta ruveta liottamaan.
Höyryhengitys viinalla?
Totta kai se torjuu, ja virkistää muutenkin niin mukavasti.
Lisäksi raikastaa hengityxen ja matkaansaattaa höwelin käytöxen.
Kannattaa varmuuden vuoksi yrittää ainakin.
Onnistuukin helposti kun jää etätöihin tai karanteeniin.
Alkoa pitäs olla 60prossaa että tehois. Alko tappaa mahasta hyvät bakteerit jolloin vastustuskyky laskee.
Tosin jos haisee vanhalle viinalle ja sipulikasville, saattaa karkoittaa pahimmat pisartelijat pois.
eikös pitäisi olla prosenttejen 60 , että tappaa kurkusta, mutta viinaa on vaikea kaataa keuhkoihin :D
Ei viinan juonti koskaan pahasta ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Joo, viina ja saippua tappaa viruksen.
Ja kuumuus. Eli Sauna + saippuointi + saunakossu on varma keino suojautua taudilta. :)
toddy parantaa coronan, potilaalle määrättiin antibiootteja. Ei ottanu niitä vaan joi vaan toddyja.
Ilmankos Venäjällä ei ole koronaepidemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se viina menee keuhkoihinkin. Mites luulet poliisin puhallustestin (alkometrin) toimivan? Sehän mittaa alkoholipitoisuuden uloshengitys ilmasta.
Jos ei sauna, terva ja viina auta, tauti on kuolemaksi.
Torjuu. Itse juon puoli pulloa viskiä joka päivä, eikä ole korona iskenyt. MOT
Sama se on ryypätä kun se on sentään sallittua. Ihan hirveä ajatus että olisi ilman mitään tajustetta. Pärkkel kun ei ole kotiin kuljetusta niin pitää suoriutua ihan ite ostamaan lisää juomaa.
Torjuu. Itselläni ei ole ollut flunssaa armeijan jälkeen, eli 30 vuoteen.