Koronavirus ahdistaa niin paljon etten saa nukuttua..
Kommentit (16)
Aika moni varmaankin pelkää ja se on ihan ymmärrettävää. Onko mitään millä saat ajatuksia välillä irti koronasta? Lukeminen? Piirtäminen? Musiikin kuuntelu? Tv-sarjojen tai elokuvan katselu?
Toivon sinulle voimia.
Kannattaa tosiaan tehdä jotain muuta kuin katsoa uutisia tai lukea netistä koronasta. Lefffaa, kirjoja, musiikkia, kotihommia, ulkoilemaan, ruuanlaittoa jne. Päivä kerrallaan. Joskus vielä palaamme normaalin. Nyt tilanne on mikä on.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tosiaan tehdä jotain muuta kuin katsoa uutisia tai lukea netistä koronasta. Lefffaa, kirjoja, musiikkia, kotihommia, ulkoilemaan, ruuanlaittoa jne. Päivä kerrallaan. Joskus vielä palaamme normaalin. Nyt tilanne on mikä on.
entä jos normaaliin ei ole paluuta...?
Älä ole huolissasi ja nuku rauhassa. Tämä virus ei tule missään nimessä kaatamaan maailmaa.
- mummo 64 vee -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
entä jos normaaliin ei ole paluuta...?
Siitä meistä kukaan ei osaa sanoa. Meillä kaikilla on sama epävarmuus tulevaisuuden osalta. Mutta sovitaan, että tehdään yhdessä parhaamme sen eteen, että me kaikki pääsemme tästä mahdollisimman vähällä.
Tiedän, että näin on helppo sanoa. Itse olen harjoitellut (pakon edessä) ilman tulevaisuutta elämistä ja siksi olen tietyllä tapaa etulyöntiasemassa tilanteen kestämisen suhteen vaikka minulla on perheessäni paljon menetettävää.
Kuljetaan me ihmiset nyt henkisesti käsi kädessä. Et ole pelkosi kanssa yksin. Toivon sinulle hyvää ❤️
Ostin nuorena matkamuistoksi Valamosta pienen Ikonin jäljennöksen. Vaikken ole kovin uskonnollinen ihminen (en edes tiedä mihin uskon), joskus kun olen oikein pelännyt kohtaloa, olen pitänyt sitä ikonia kädessäni ja se on rauhoittanut mieltä. Olen siis nukahtanut se kädessäni.
Olisiko sinulla mitään vastaavan suuntaista, sinulle lohtua tuovaa esinettä tai kuvaa?
Joka osaa unelmoida ei koskaan kuole
Toivottavasti sait viimein unen päästä kiinni ja ehkä nukut parhaillaankin ❤️
Tuli vielä yksi vinkki mieleen. Jos pidät luonnosta, hakeudu sinne. Luontokin (ihan perus metsä tai vaikka maisemallisesti kaunis) rauhoittaa mieltä.
Kannattaa pysyä poissa netin keskustelupalstoilta.
Tänne voi myös iskeä iso asteroidi, tai supertulivuori voi posahtaa. Auttaako?
Koronaa on vain ulkomailta palaavilla todettu ja he ovat karanteenissa.
Ei se virus pyöri muualla.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pysyä poissa netin keskustelupalstoilta.
Toisaalta niinkin. Toisaalta taas jotkut eivät voi puhua peloistaan muualla kuin netissä.
Noh, älä nyt.
N52