Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko kertoa miksi et väistä kun ihminen kävelee vastaan?! Vielä oikealla puolella?

Vierailija
14.03.2020 |

Miksi tujotatte tuimalla ilmeellä vastaantuleva kun se olisi pahin vihollisesi ja vielä törmäät häneen?

Suomalaiset ovat aivan törkeät vihamielistä kansa!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et itse väistä?

Vierailija
2/48 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa, vaikka onkin oikeanpuoleinen liikenne, on joku käsittämätön vimma yrittää ohittaa väärältä puolelta, eli minusta katsottuna minun oikealta puolelta, toisin sanoen vastaantulijasta katsottuna heidän vasemmalta puolelta.

Ei niin mitään järkeä. Eikö ihmisillä ole liikennesääntöjen tajua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en väistä jos olen laillisesti oikealla puolella katua.

Suomalainen on ahne ja haluu jyrätä.

Vierailija
4/48 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Totta.

Vierailija
5/48 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi jossain vaiheessa keittää pahasti yli, kun jatkuvasti ihmiset kohtelivat kuin ilmaa, kävelivät päin, tönivät ja tuuppivat. Koko ajan sai olla väistelemässä jonnekin. Pienenä, hoikkana naisena tuli ylikävellyksi.

Sitten huomasin, että sillä vihaisella vastaantulijaan kohdistetulla tuijotuksella muutuin olemassaolevaksi. Nyt sekä minä että vastaantuleva osapuoli otetaan molemmat ehkä puoli askelta sivuun kävelylinjalta, mutta ainakaan en joudu enää väistelemään muita ihmisiä pientareelle tai ajoradalle.

Eli niin metsä vastaa kun sinne huudetaan ja olet oikeassa, suomalaiset ovat todella huonotapaista ja töykeää kansaa.

Vierailija
6/48 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla pitää kävellä. Heitän vastaantulijan vaikka ojaan, mutta en kunhan ei leiki kissa-hiirileikkiä minun kaistallani.

Vierailija
7/48 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäis sua väistää? Miten sä oot mua parempi ja oikeutetumpi kävelemään? Väistä itse!

Vierailija
8/48 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun pitäis sua väistää? Miten sä oot mua parempi ja oikeutetumpi kävelemään? Väistä itse!

Olisiko mahdollista väistää koordinoidusti, yhtä aikaa? Vai koetko olevasi jotenkin parempi (et edes ole)?

Vierailija
9/48 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaantulija on kuin pahin vihollinen Suomessa??

Vierailija
10/48 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyssä ei ole sääntöjä eli fiksumpi väistää.

Vierailija
11/48 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jäi vähän epäselväksi että kummalla puolella kun sitä ei sanota selvästi mutta suomessa kävellään oikealla puolella tietä, autoillaan oikealla puolella tietä ja pyörätiellä poljetaan oikealla puolella tietä.

Tästä ollaan tehty tutkimus ja ihmiset jotka kävelevät vasemmalla puolella tietä vastaan oikealla kävelevää kävelytiellä niin sellainen henkilö kerjää huomiota. Suomessa pitäisi olla sakotusta kerjäämisestä mutta ei tietenkään kysymisestä.

Ei nyt kumminkaan sakkoja mutta sen verran se polttaa päreitä että nyt piti kritisoida näin.

Vierailija
12/48 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa, vaikka onkin oikeanpuoleinen liikenne, on joku käsittämätön vimma yrittää ohittaa väärältä puolelta, eli minusta katsottuna minun oikealta puolelta, toisin sanoen vastaantulijasta katsottuna heidän vasemmalta puolelta.

Ei niin mitään järkeä. Eikö ihmisillä ole liikennesääntöjen tajua?

Jos sinut pystyy ohittamaan oikealta, olet itse väärässä paikassa.

Vierailija
13/48 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä liikennesäännöt koskevat jalankulkijaakin.

Vierailija
14/48 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituń idiootteja ketkä elävät mentaalisessa illuusiossa.

Vierailija
15/48 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koirien kusettajat kulkevat aina väärällä puolella tietä niin että niitä pitäisi väistää?

Vierailija
16/48 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli muutama vuosi sitten keskustelu, missä yllättävän moni jankkasi sitä, että kevyen liikenteen säännöissä ei sanota, että se olisi oikeanpuoleinen. Joo, voihan se olla, mutta onhan se luonnollista noudattaa sitä järjestystä, mikä useimmilla tulee selkärangasta, vaikkakin sitten autoilun takia. Varsinkin silloin, kun on ruuhkaista. Mieleen jäi eräskin ”minä saan kävellä missä haluan” -tyyppinen kommentoija, joka sanoi ”toivottavasti teillä OIKEAN puoleisen liikenteen jankkaajilla ei ole ajokorttia”. 😂

Vierailija
17/48 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koirien kusettajat kulkevat aina väärällä puolella tietä niin että niitä pitäisi väistää?

Aivan!!! Pokkaa löytyy.

Vierailija
18/48 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalankulkija saa jalkakäytävällä tai kevyen liikenteen väylällä käyttää kumpaa puolta haluaa.

Vierailija
19/48 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä liikennesäännöt koskevat jalankulkijaakin.

Eli kävellessäkin muka täytyy väistää oikealta tulevaa kävelijää? Ainakin kävelytiellä saa valita kummalla puolella kävelee.  Kumpi väistää ovesta kulkiessa? sisään vai ulos tuleva ? Missä muka sanotaan jalankulkijoiden keskenäiset väistämisvelvollisuudet?

Vierailija
20/48 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He valehtelevat/kusettavat koiralle. Koirakin ymmärtää kävellä oikealla puolella.

Koirat ovat fiksuja. Eräskin saksanpaimenkoira turussa matkusti bussissa yksin.

Jos kusetat koiraasi väärälle puolelle tietä niin silloin olet petturi koirallesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi