Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia elämästä ilman mikroaaltouunia? Voiko niin elää pitkän päälle? :D

Vierailija
14.03.2020 |

Mietin että jos kokeilisi elää ilman kun uusi asunto on niin pieni ettei tänne oikeastaan mahdu mikroaaltouuni mihinkään järkevästi. Uuni on ja liesi. Kysyy kyllä jo nyt vähän hermoja ruuan lämmittäminen.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahhaaa..hyvä läppä. 

Vierailija
62/69 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti, elettiin niin vuosi. Ruoasta tulee uudelleen lämmittäessä parempaa, kun paistaa pannulla/uunissa kuin jos olisi lämmittänyt mikrossa. Muutenkin, kun neljä annosta lämmittää, niin ei siinä aikaakaan ihan hirveästi säästä. Energiaa uuni ja liesi vain vie aika paljon enemmän kuin mikro, niin hankittiin lopulta uusi mikro rikkoutuneen tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut mikroa kymmeneen vuoteen, mutta kyllähän se lämpimien voileipien teossa olisi kiva. Muuten ei oo ollut ikävä.

No sehän on just huonoin mihin mikroa voi käyttää. Sitkaat löllöt leivät!

Vierailija
64/69 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin mikron kaappiin 3 vuotta sitten ja hyvin olen pärjännyt ilman sitä. Nyt kun joku hakisi tuon rakkineen pois kokonaan niin hyvä olisi. En tee mikrolla yhtään mitään.

Vierailija
65/69 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt jo melkein 10v. Jos syö oikeaa ruokaa niin ei sitä tarvitse.

Vierailija
66/69 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunissa lämmitys paisto tai hellalla. Mihinkä kiire? Ylös keitto päälle vaatteet päälle jos on aikaista menoo.Vedenkeitin on mutta menishän se teevedenkeitto myös pikkukattilassa. mikrolle on paikka mutta en käyttäis. En syö eineksiä ei maistu hyvältä mikrolämmitetyt tai ostetut tai itse tehdyt pizzat eikä oikeastaan muutkaan. iso pannu pikku pannu ja kattiloita piisaa. JA HELLA UUneineen.

Vierailija
67/69 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

remmii kirjoitti:

Uunissa lämmitys paisto tai hellalla. Mihinkä kiire? Ylös keitto päälle vaatteet päälle jos on aikaista menoo.Vedenkeitin on mutta menishän se teevedenkeitto myös pikkukattilassa. mikrolle on paikka mutta en käyttäis. En syö eineksiä ei maistu hyvältä mikrolämmitetyt tai ostetut tai itse tehdyt pizzat eikä oikeastaan muutkaan. iso pannu pikku pannu ja kattiloita piisaa. JA HELLA UUneineen.

Siis mikrossa lämmitetyt pizzat. itse tehdyt kyllä maistuu mutta uunissa jälkikäteen lämmitetytkin.

Vierailija
68/69 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuulemma joskus vuoden ikäisenä sellainen että huusin kotiin tultuamme suoraa huutoa kunnes ruoka oli suussa, tämä siis aikana jolloin ei ollut mikroa ja meillä ei varmaan mitään turhia naposteltaviakaan. Eiåä olisi tullut mieleenkään kokeilla mikrottomuutta omien lasten kanssa, varsinkaan tuttipulloja lämmitettäessä

Vierailija
69/69 |
14.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinasuvalle melko turha kapistus.